A trecut un an.Un an fără el.Am incercat să nu le mai sperii pe mama si sora mea,punând un zâmbet pe față de fiecare data.I-am spus lui Bea tot,iar ea a fost foarte blândă si grijulie cu mine,la fel cum au fost toți de altfel.Și-a facut o iubită pe nume Chloe.Este drăguță.Foarte multe tatuaje,iar o personalitate asemănătoare cu cea a lui Hayes.Uneori ma intreb daca nu o fii cumva sora lui pierdută.
Așa cum a dispărut si m-a lăsat singur,așa a si revenit într-o zi.
Sam a început să iasă la multe întâlniri cu Happy si sunt pe punctul de a fii împreună,numai daca Happy se imbarbateaza.Asta ar trebui sa o faca im curand,pentru-că altfel va primi mare bătaie de la Sam.
Mama este impreuna cu doctorul drăguț,iar asta ne face pe mine si pe Bea fericiți.Este amabil,respectuos și un plus,știe sa gătească
Liam și-a exprimat sentimentele față de mine.Daca eram același baiat de acum un,aș fii leșinat de bucurie.Singurul meu răspuns a fost:Iubesc pe altcineva.Nu s-a supărat.M-a îmbrățișat si a spus ca ma va aștepta cat va fii nevoie.
S-a comportat la fel de prietenos si amabil cu mine.
Nu pot sa spun ca am trecut sută la suta peste,dar rana s-a mai închis un pic.Inca il iubesc desigur,dar trebuie sa trec peste.Iar al naibii el sa fie,când chiar am crezut ca am trecut,a apărut ca un drac și mi-a aratat ca am fost un prost crezând astfel.
O zi normală de iarnă.Vacanța de iarnă.Sambata dimineața.M-am trezit ca in orice alta dimineața trist si depresiv(he's not like other bishes,he is 🌌depressed🌌)
Am coborât să mănânc,iar soră mea s-a oferit sa ma duca la muncă.Tot la librărie muncesc,și pot sa spun cu inima pe mână,îmi iubesc locul de muncă.
-Nu,merci.Conduci îngrozitor.îi răspund sincer.
I keep her humble.
Se uita urât la mine
-Sunt un șofer grozav,iar tu maimuță urâtă,nu ar trebui sa comentezi când tu nu ai nici măcar un carnet de conducere.
-Oh,scuza-ma tu facatura de Barbie,dar am incercat de 3 ori si nu a ieșit absolut nimic.Doar o masina stricata si un instructor care se fereete de mine de fiecare data cand ma vede.
-Cui îi spui tu mă făcătură de Barbie?Ar vrea sa fie ca mine.
-Daca zici tu.Unde îți este Ken?
Acum este calm si îndrăgostită
-Trebuie sa vina in câteva minute.spune,uitandu-se la ceas.
Se aude un ciocanit brutal la ușă
-Mă mir cum nu a spart ușa aia până acum!Ăsta-i abuz de usi,femeie!strig sa ma auda
Bea îi deschide si o sărută pe obraz
-Pa,fraiere!
-Pa,Milo!
-Aveti grija,copiii!
Au plecat.Mă duc repede sa ma îmbrac.Ma duc cu bicicleta pentru-că este mai convenabil.
Dupa cateva minute,se aude un ciocănit la ușa.
Cobor și țip enervat
-Bea,daca ți-ai uitat din nou poșeta,cred că...-.Ce naiba?intreb șocat
Mă ia in brate strâns,ridicându-mă.
-Visul meu drag!spune el
Halucinez?
Mă uit ciudat la el.Se uita la mine atat de fix,dar atât de drăguț.
Sunt confuz
Stai,sunt suparat pe el!
-Ce dracu cauti aici?îl întreb enervat,în timp ce se tranteste pe canapea.Nu am zis ca poti sa intri !
Își da ochii peste cap si ma aseaza in poala lui.Vreau sa ma ridic dar el ma tine strâns
-La fel de cicalitor!Mi-a fost atât de dor de tine!
Vreau sa spun si mie,dar sunt prea enervat
-Tu esti batut in cap?Crezi ca poti veni aici,așteptandu-te ca te voi primi cu bratele deschise
-Poate?spune cu un zâmbet
Mă uit serios la el
-Am făcut-o pentru binele tău.Daca nu faceam asta,ieșea foarte rău.
-Adică?Cer exlicatii,huligane!
-Am să ți le ofer,dar te rog,doar lasă-mă să mai te ador.
Awwww!Milo,să nu te înmoi
Mă uit strict la el
-Bine.spun și îl îmbrățișez
-Te iubesc.
Inima mi se oprește.
-Daca ma iubeai,nu plecai.
-Milo...-
-Trebuia sa ma lasi pe mine sa aleg ce-i bine pentru mine.
-Milo,tu nu înțelegi ca nu era alta cale!
-Nu,chiar nu înțeleg.Nu poti sa ma faci sa ma îndrăgostesc de tine,iar apoi sa pleci si apoi sa apari ca prin magie,in fața ușii mele.
Ochii lui uita blanzi la mine
-Promit că o să-ți explic si doar sper ca ma vei putea ierta,dar vreau sa petrec măcar cateva ore cu tine,pentru-că nu sunt sigur cum vei reactiona când vei afla adevărul.
Oftez adânc.
Sunt foarte curios ce motiv ar fii avut sa ma părăsească.
-Bine.
Zâmbește ușurat,chiar daca cu o anumita reținere.
-Multumesc.
CITEȘTI
Dracul In Persoana[B×B]
RomanceMilo Lee este complet diferit față de sora lui geamănă,Mal.El este tipicul tocilar.Mal este fata populara, răutăcioasă,cu mulți prieteni,cu băiatul rau drept iubit,Hayes Smith.Singurul lucru pe care îl au in comun este că, amândurora le plac băieții...