❥sekizinci bölüm❥

633 17 4
                                    

|3GünSonra/Hastane|
-Hakan tekrar doktordan randevu almıştır ve hastaneye gelmişlerdir.
Aylin:O değilde sen doktorla nasıl konuşabiliyorsun? Yabancı dilin o kadar var mı senin?
Hakan:Yabancı dil var tabi çok iyi olmasa da. Ama şansımıza doktor Türk çıktı.
Aylin:Aa çok iyi.. Kaçtaydı randevu?
Hakan:İkide.. Yarım saat var. Bekleyelim burda.
Aylin:Olur olur...
-Randevu saati gelir, doktorun yanına girerler.
Doktor:Aylin hanım Hakan bey geçirdiğiniz kazadan, yaşadığınız sorundan uzun uzun bahsetti. Yaşamış olduğunuz durumun travması çok yüksektir anlayabiliyorum.
Aylin:Kolay şeyler değil.
Doktor:Kesinlikle özellikle de anne olmak isteyen bir kadın için nelere kadar gider yol tahmin edilmez yani.
Hakan:Çok zor şeyler diyelim.. Kolay şeyler yaşanmadı süreçte.
Doktor:Anlıyorum.
Aylin:Tedaviden bahsetsek. Eşim anlattı biraz, ümit varmış tedavi sonucunda. Ben daha önce araştırdım ama pek ümitli değildi okuduklarım.
Doktor:Okuduklarınızın hepsi doğru değil ya da farklı şeyler tamamen Aylin hanım.. Sizin durumunuzu yaşayan birçok kadın var. Hepsi ümidini kesiyor ama gelip görüşmek istiyor yine.
Aylin:Anlıyorum peki sonuç olarak tekrar hamile kalabiliyor muyum?
Doktor:Tedavi sonucu tekrar hamile kalma oranı yüzde 50 tabi ki ama dediğim gibi birçok kadında uyguladık bu tedaviyi ve çoğunluk tekrar hamile kaldı.. Şimdi kucakların da hepsinin de çocukları.. Yani kısaca demek istediğim oran bilimsel olarak yarı yarıya da olsa tekrar anne olabilirsiniz Aylin Hanım.
Aylin:Bu bu çok güzel bir haber.. Nasıl olacak peki?
Doktor:Bir aylık en fazla bir buçuk aylık bir tedavi olacak.. Önce ilaç daha sonrası ameliyat. Eğer eminseniz tedavi olmak istediğinizde en kısa zamanda başlarız.
Aylin:Başlayalım hemen dimi?
Hakan:Aynen aynen.. Peki tedavi biter bitmez hemen çocuk sahibi olabilecek miyiz?
Doktor:Aradan birkaç ay ya da bir yıl geçebilir. Ama genellikle birkaç ay sonra hamile kalabilir Aylin hanım.
Aylin:O zaman gereken ne varsa halledelim, başlayalım bir an önce.
Doktor:Peki.. Ben hemen ayarlıyorum yaptırmanız gereken testleri falan.
Aylin:Tamam...
-Testleri yaptırmak için doktorun yanından çıkarlar.
Aylin:Bir bir buçuk ay dedi doktor. İzin işi ne olacak?
Hakan:Yıllık izinlerimiz duruyordu onları kullanırız. Ben şimdi Kenan amiri arıyorum halledelim izin işini.
Aylin:Tamam.. Banka işini de halletmeyi unutma.
Hakan:Aklımda aklımda... Hadi nerde yaptırıcaz bunları?
Aylin:Diğer binada dedi doktor.
Hakan:Tamam gel hadi.
...
-Aylinle Hakan hastanedeki işleri hallettikten sonra bir cafeye otururlar.
Aylin:Bir iki ay zor olmayacak mı burası bizim için?
Hakan:Neden zor olsun ki canım? Aylin:Farklı bir ülke sonuçta Hakan. Türkiye de değiliz ki.. Vazmıgeçsek? Zorlamasın bizi.
Hakan:(aylinin elini tutar) Bak canım ben her şeyi ayarladım sen hiç merak edip düşünme bunları. Senin mutluluğun, iyiliğin önemli. Sen mutlu oluyorsan sonucunda geri kalan hiçbir şeyin önemi yok.
Aylin:Senin de mutlu olman önemli Hakan.. Bana soruyorsun anne olmak istiyor musun diye ama ben aklıma gelip hiç sormuyorum sana.. Sen baba olmak istiyor musun?
Hakan:İstiyor muyum? Baba olmayı mı?
Aylin:Hı hı.. Hep bana soruyorsun bişeyler yapmaya çalışıyorsun. Ama ben sormuyorum sana.
Hakan:Ben istiyorum baba olmayı ama eğer annesi sensen o çocuğun istiyorum.. Sen yoksan, annesi sen değilsen istemiyorum çocuk falan.. Benim hayatımda önemli olan sensin güzelim. Senin ne istediğin. Tüm önceliğim bu.
-Hakan, Aylin'in elini öper.
Aylin:Seni seviyorum Hakan.
Hakan:Bende seni yavrum, bende seni..
...
|BirAySonra|
-Aylinle Hakan hala Kanada'dalardır. Aylin'in tedavisi devam etmektedir. Tedavi devam ederken aynı zamanda tatilleri de devam etmektedir. O gün de hastaneden çıktıktan sonra yine gezmeye devam ederler. El ele sokakta yürüyorlardır.
Hakan:Fena mı ya bu sayede yurt dışı anılarımız oldu.
Aylin:Aynen güzel oldu. Şu işin sonucu da güzel olursa eğer değme keyfimize.
Hakan:(aylini yanağından öper) Olacak güzelim her şey çok güzel olacak merak etme.
Aylin:İnşallah sevgilim...Selinle konuştum dün.
Hakan:Ee ne diyor?
Aylin:Ne desin işte.. Ne güzel hem tedavi hem tatil diyor. Keyfiniz de iyi diyor.
Hakan:Çok iyi maşallah.. Burdan dönünce İstanbul'a da mı uğrasak? Birkaç gün de orda takılırız.
Aylin:Bilmem ki fazla olmaz mı?
Hakan:Kenan amir izin işinde hiçbir sorun yok, istediğiniz şekilde takılın dedi.
Aylin:Ee bakarız o zaman iki üç gün de ekibin yanına gideriz.
Hakan:Gidelim gidelim.. Hadi gel şuraya oturup bir şeyler içelim.
Aylin:İçelim? Yiyelim değil yani.
Hakan:Aç değilim henüz.
Aylin:Allah Allah.
Hakan:Sen doktorun yanındayken atışırdım ben bişeyler.
Aylin:Çakala bak sen.
Hakan:Gel hadi gel.
-Yakınlarda çocuk parkı karşısında bir cafeye otururlar.
Hakan:Ne içiyoruz ya da aç mısın?
Aylin:Aç değilim ya.
Hakan:Peki kahve içelim.. O değilde yine pek bir şey yemiyorsun sen.
Aylin:Canım istemiyor Hakan ya. İlaçlar yüzünden sanırım iştahım pek yok.
Hakan:Güçten düşeceksin ama.
Aylin:Olmaz bişey merak etme.
Hakan:Sen bilirsin...
-Siparişler gelir, kahvelerini içerler.
Aylin:Hakan ben korkuyorum.
Hakan:Neden bitanem?
Aylin:Ya işe yaramazsa?
Hakan:Aa, ne dedim ben sana Aylin? Böyle düşünmek yok.
Aylin:Düşünmek yok ama ihtimal var Hakan. O kadar uğraşıyoruz, masraf yapıyoruz ama ya boşa çıkarsa?
Hakan:Güzelim benim ben inanıyorum her şey yolunda gidecek. Sana düşünme bunları dedim dimi moralin de iyi olsun. Moralinin iyi olması çok önemli dedi doktor.. Hiçbir şey düşünme olumsuz. Biz artık çok iyi olucaz bitanem.
Aylin:İyi ki varsın Hakan.
Hakan:Sende bitanem...
-Aylin etrafa bakarken parkta oynayan çocukları görür. Gözleri dolar, Hakan anlar.
Hakan:Güzelim?
Aylin:Bizim de olacak dimi çocuklarımız artık Hakan?
Hakan:İnşallah olacak bitanem. Minik minik sana benzeyen çocuklarımız olacak.
Aylin:(gülümser) Sana da benzesin.
Hakan:Olur ama en çok sana benzesin.
Aylin:Her şey de ümidim tükenmişken bir yerlerden çıkıp yeniden ümit veriyorsun bana.
Hakan:Çünkü seni çok seviyorum güzelim.
Aylin:Bende seni Hakan bende seni çok seviyorum.
-Hakan Aylinin ellerini öper, Aylin de Hakanın sakallarını sever.

✧✧✧

Selamlar ;) Umarım yeni bölümü beğenmişsinizdir 🧡 Kısa oldu ama yazacak şey bulamadım yine 🤭

Seninle Yeniden Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin