-Aylin, Hakan'ın göğsüne kapaklanarak ağlar, Hakan o an gözlerini açar.
Hakan:Aylin..
Aylin:(hakanın yüzünü sever) Hakan dayan sevgilim, bırakma beni.
Hakan:Sana gitmeden önce bir şey vermem lazım.
Aylin:Saçmalama Hakan.. Ne gitmesi? Gitmeyeceksin bir yere.
Hakan:Dinle bi..
Aylin:Dinliyorum sevgilim dinliyorum.
-Hakan cebinden yüzük kutusu çıkartır ve Aylin'in elinden tutar.
Hakan:Sana bir teklif yapmak istesem kabul eder misin?
Aylin:Ne?
-Hakan, Aylin'in parmağına yüzüğü takar.
Hakan:Sana benimle üçüncü kez evlen desem, kabul eder misin?
Aylin:E-ederim tabi Hakan.. İyileşeceksin edeceksin teklifi.
Hakan:İyileşmeye gerek yok.
-Hakan bir anda ayağa kalkar, Aylin Hakanın ayağa kalkmasına şaşırır. Hakan, Aylin'in de elinden tutarak onu ayağa kaldırır ve gözlerine bakarak konuşur.
Hakan:(aylinin gözyaşlarını siler)Önce silelim şu gözyaşlarını.
Aylin:Hakan ama s-sen.. yaralı..
Hakan:Ben iyiyim sevgilim, hiçbir şeyim yok.
Aylin:Nasıl ya?
Hakan:Sana bir teklif yapmam gerekiyordu aklıma da bu geldi sadece, etkili olması gerekliydi sonuçta. Ağlattım, üzdüm seni biliyorum önce bunun için özür dilerim bitanem.
-Aylinin gözünün kenarından öper, Aylin hala şaşkın bir şekilde Hakanı dinliyordur.
Hakan:Şimdi sıra teklifte.. (aylinin elinin üstüne elini koyar) Sana üçüncü ve son kez benimle hayatını birleştirmeyi teklif etsem kabul eder misin? Kalplerimiz hep birdi zaten, hiç ayrılmadı. Yeniden bir kağıt üstünde de bir olalım desem evet der misin Aylin? Bu şapşal adamla son kez evlenir misin? Onunla yeniden bir ömüre hazır mısın canımın içi?
-Aylin hiçbir şey demeden birkaç dakika bekler. Ekip etrafta ses çıkarmadan onları izliyodur.
Hakan:Aylin?
Aylin:Bütün bunlar oyun muydu şimdi?
Hakan:Hı hı.. Üzdüm seni kabul ama dediğim gibi teklifimi yapmam için lazımdı böyle bir şey.
-Aylin bir süre bekler.
Hakan:Cevap vermeyecek misin sevgilim?
Aylin:Gözüm görmesin seni Hakan!!
-Aylin sinirle arabaya biner ve gider. Herkes şaşkınca onlara bakar.
Hakan:Ay-Aylin nereye? Aylin yapma ama ya..
Kerem:Abi gitti kız.
Gökçe:Ee haklı. Kim olsa sinirlenir.
Ali:Dur be Gökçe.. Hakan ne olacak şimdi?
Hakan:Yani kızması normal ama yumuşar birkaç saatte.
Deniz:Emin misin? Hiç birkaç saatte yumuşar gibi değildi.
Hakan:Yani süre ne kadar olur o belli olmaz ama kabul etti.
Ali:Yoo nerden etti abicim? Cevap vermeden kızdı gitti Aylin.
Kerem:Aynen beklersin sen daha Aylin seni affedene kadar.
Hakan:Oğlum görmediniz mi yüzük onda.
Gökçe:E onda olsun cevap vermedi.
Hakan:Gökçecim ben bu kadını 5-6 yıldır tanıyorum, cevabı hayır olsaydı o yüzüğü atardı yüzüme öyle giderdi. Yani yüzük onda olduğuna göre cevabı evet oluyor sadece biraz kızgın.
Ali:Merkeze gidince atar suratına görürsün sen, dalgınlığına gelmiştir.
Hakan:Görürüz kardeşim.. Bakın bakalım hala parmağında duruyorsa yüzük sorun yok demektir. Sadece benim kendimi affettirmem gerekir o da zor değil yani.
Berk:Valla gazan mübarek olsun kardeşim, Aylin çok inat be.
Hakan:Bende bu halini seviyorum ya zaten.. Hadi bizde geçelim emniyete.
...
|Emniyet|
-Aylin sinirle merkeze gelir, bir köşeye oturur, memurlar anlamsızca ona bakıyodur.
Aylin:Gerizekalı ya! Korkudan öleyim ben beyefendi teklif için numara yapsın, gerizekalı gerizekalı başka hiçbir şey değil..
PolisM.:Komiserim içecek bir şey ister misiniz?
Aylin:Yok Cansu, sağol.. Benim arşivde işim var Hakan komiser sorarsa görmedim dersin.
Cansu:Peki komiserim.
-Aylin arşive gider birkaç dakika sonra Hakanlar merkeze gelir, Hakan etrafta Aylini arıyordur.
Hakan:Nerde bu ya? Arkadaşlar Aylini gördünüz mü?
PolisM:Gelmişti ama sonra çıktı komiserim.
Kerem:Nereye gitti?
PolisM:Bilmiyorum komiserim, siz gelmeden hemen önce gitti.
Hakan:Haydaa.. Neyse ben bakayım bi.
Gökçe:Hakan işin çok zor valla.
Hakan:Yani biraz öyle ama haklı da sanırım.
Deniz:Haklı tabi, ben olsam var ya kendim çeker vururdum.
Berk:Niye ya? Bence gayet romantik bir teklifti.
Deniz:Romantik mi? Kız ölüyordu korkudan. Bu kadar sinirlenmesi falan gayet doğal. Siz de her şeye romantiklik diyorsunuz be.
Berk:Haydaa ben ne dedim şimdi?
Kerem:Berk gel kardeşim gel birer kahve içelim aşağıda biz..
...
-Hakan merkezde Aylini arıyordur, en sonunda Aylini arşivde bulur.
Hakan:Burda mısın sen ya? Başım döndü seni aramaktan.
Aylin:Aramasaydın Hakan.
-Aylin Hakana bakmadan dosyaları incelemeye devam eder.
Hakan:Aylin yapma ama canım.
Aylin:Ne yapıyorum ben Hakan? Daha bir saat önce seni kaybedeceğimi sanıyordum ben.
Hakan:Haklısın bitanem ama sürprizi böyle yapmak istedim hayatım.
Aylin:Benim aklım gidiyordu ama sen supriz yapacaksın diye Hakan komiserim.
Hakan:Aha yine komiserim geldi.. Hayatım her lafında haklısın ama işte anla sende.. Hadi bak teklifime de net cevap alamadım.
Aylin:Teklifine bir süre daha cevap anlamayacaksın Hakan komiserim..
Hakan:Aylin ya..
-O esnada memurlardan biri Hakana çağırır.
Aylin:Hakan bak sana çağırıyorlar, git hadi.
Hakan:Ya Aylin yapma ama böyle.
Aylin:Hakan gider misin? Şu anda kızgınım ve bu yüzden kalbini kırmak istemiyorum.
Hakan:Tamam.. Peki küs müyüz onu söyle?
Aylin:Hakan git dedim sana.
Hakan:Anladım tribe devam, gidiyorum,görüşürüz..
...
|Akşam/AyHak Ev|
-Aylinle Hakan ekiple yemek yedikten sonra eve gelmişlerdir, Aylin hala Hakana triplidir. Eve gelince ikisi de kendi hallerinde takılır. Hakan ilk başta Aylini rahat bırakır ama sonra dayanamaz.
Hakan:Aylin benim karnım acıktı.
Aylin:(kitap okuyodur) Dolapta dün akşamdan kalanlar var, ısıtıp yiyebilirsin diye düşüyorum.
Hakan:Daha yeni yedik geldik demeyecek misin?
Aylin:Canın ne isterse onu yapp.
Hakan:Hmm... Hadi film izleyelim, geçen gün aldıklarımızdan.
Aylin:Kitap okuyorum şu anda.
Hakan:Peki.. Sahile doğru yürümeye gidelim mi, ne dersin?
Aylin:Hakan yorgunum ve kitap okuyorum dedim sana.
Hakan:Hala tribe devam dimi?
Aylin:(kitabı kapatıp Hakana bakar) Trip mi sence benim yaptığım Hakan? Bugün seni kaybettiğimi sandım bir an ve sen böyle bir şeyde benim ne hale geleceğimi kendin biliyorsun.. Ne yapmamı dememi bekliyorsun ki? Aa ne güzel teklif yapmış evet diyeyim diye mi bekledin?
Hakan:Ya hayır ama..
Aylin:Hakan seni kaybetmenin nasıl bir korku olduğunu benden başkası bilemez. Bunun sürpriz için dahi olsa bana bir daha şakasını yapma!
Hakan:Tamam özür dilerim, binlerce kez özür dilerim ama barışalım artık lütfen.
Aylin:Uykum geldi benim, iyi geceler sana.
-Aylin oturduğu yerden kalkar.
Hakan:Bende geleyim, benimde uykum geldi.
Aylin:Sen burda uyuyacaksın bu gece.
Hakan:Ne? Saçmalama hayatım.
Aylin:Bu gece salondasın Hakan! Yastık ve pikeyi alırsın odadan uyuyacağın yanından. Sakın ha yanıma uzanayım deme atarım seni odadan.
Hakan:Tamam.. Üzdüm seni cezası da olmalı.. Iyi geceler.
Aylin:İyi geceler..
...
-Hakan biraz daha oyalandıktan sonra uyur. Aylin hala uyumamıştır. Gecenin ilerleyen saatlerine doğru salona gelir, Hakanın uyuduğunu görünce yanına oturur ve saçlarıyla oynar. Onu biraz uyurken izledikten sonra Hakanı dudağından öper.
Aylin:Seninle yeniden bir hayat kurmaya evet.
-Hakan uykulu bir şekilde tek gözünü açarak Ayline bakar.
Hakan:Anlamadım?
Aylin:Affedildiniz komiserim... Ve teklife de yanıt aldınız.
-Hakan, Aylini kendine çeker ve öper sonra da göğsüne yatırıp saçlarını koklar.
Hakan:Seni çok seviyorum bitanem.
Aylin:Bende seni Hakan.✧✧✧
Bu kez yeni bölüm çabuk geldi ;)) Umarım beğenirsiniz 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seninle Yeniden
Fanfic"Seninle yeni anılar biriktireceğiz.."💙 aylin ve hakan artık her şeyden uzak yeni bir hayat kuracaklar kendilerine... eskiyi unutacak her şeye yeniden başlayacaklar.. ilk gün ki gibi yeniden yaşayacaklar aşklarını,sevgilerini, her şeylerini...✨