Ahmet dediği adam onaylarcasına kafasını sallayıp, "kıldın, kıldın. Sakin ol."
Dediğinde ömer rahatlamış bir şekilde kendini koltuğa bıraktı.Dikildiği fark eden polis beni çekiştirirken Ömer'in bıkkınlıkla söylediği sözleri ancak duyabilmiştim.
"İnsanda akıl mı bırakıyor bu sokak serserileri."
Kelepçelerimi çeken polisin peşinden isteksizce giderken mecburen önüme dönmek zorunda kaldım. Merdivenlerden inerken birbirine dolanan ayaklarım yüzünden düşecek gibi olsam da son anda duvara tutunup denge sağlayabilmiştim. Aklımda dönüp duran tek soru vardı:NAMAZ MI DEMİŞTİ O...?
"Kimse yok mu şu aptal yerde.?"
Bağrışım bu boğucu mekanda yankılanırken elimi attığım parmaklığın titreşimi dışında hiçbir hareketlilik olmamıştı.
"Kime diyorum ben.? saatlerdir burdayız, ölüp ölmediğimizi kontrol etseniz en azından.!"
Selin bağrışmadan rahatsız olduğunu belli ederek gözlerini devirdi:
"Kameralar var betül."
Göz ucuyla işaret ettiği yere dönüp baktım. Parmaklıkların arkasından,
Ortamı tamamıyla görebilecek bir kamera vardı. Anlamsız bir ifade takınarak omuzlarımı silktim:"Demek ölüp ölmediğimizi kontrol ediyorlarmış."
Selin birkez daha gözlerini devirdi:
"Saçmalama!"
Omuz silkip parmaklıklara Bilmem kaçıncı tekmeyi attım. Ben ayıldıkça beyin hücrelerin gevşiyor du sanırım. Selin beni umursamadan uykusuna geri dönünce Ben de onu umursamadan bağırmaya devam ettim:
" bakın artık buraya! Belki Tuvaletim var, Belki açım!belki kafam Parmaklıkların arasına sıkışıp kaldı? Kime diyorum, hey!"
Birkaç saniyelik sessizliğin ardından merdivenlerin başında yankılanan ayak seslerini duyabilmiştim.
"Ne var ? Kafamızı şişirdin sabahtan beri.!"
Hafif kilolu, üniformalı bir polis görüş alanıma girdiğinde parmıklara vurmayı kesip adama etkili olabileceğini düşündüğüm sinirli bakışlarımı fırlattım.
Sonuç mu.? Tabiki etkilenmemişti. Belki de bu konu üzerinde biraz daha çalışmalıyım."Şikayet edeceğim seni!"
Dedim parmıklıklara yaslanırken.
Adamın kaşları alay eder gibi havalanınca suratının ortasına sağlam tekme geçirmek istedim.
"Bak sen, niye şikayet edecekmissin.?"
"Nerdesin sen.? Sabahtan belli bağırıyorum,kimse bakmıyor!"
..Sırf bekletmemek amaçlı kısa bölüm oldu...
Özür dilerem...♥Satır arası yorumlarınızı bekliyorum...♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİNİ HARAMDAN SAKIN.
RomantikSınırlar,umut,imkânsızlık,aşk ve polisiye... Bir adam,zihnine kazıdığı hükümle ruhunun duvarlarını güçlendiren... Bir kadın, merakının tetiklediği boşlukta adamın rüzgarıyla bilinçsizce savrulan... Ömer ve betül, aynı gezegende farklı dünyalara ayrı...