Voor de mensen die het nog niet weten Y/N staat voor your name (jou naam).
Bzzzzz! Bzzzzz!! Bzzzzz!!! Ik probeer mijn wekker uit te zetten, maar hij valt op de grond. Waarom heb ik mijn wekker gezet het is mijn vrije dag van school. Oh natuurlijk vandaag ga ik met pap naar zijn werk. Dus kom ik met moeite uit bed en pak mijn wekker op en zet hem uit.
Ik hoor van beneden pap roepen "Y/N als je opschiet zijn je pannenkoeken nog warm!"
Pannenkoeken! Ik kijk snel naar het weerbericht en trek snel een korte broek en een topje aan. Ik ren naar de badkamer en poets mijn tanden.Als ik de trap afloop ruik ik de pannenkoeken al.
"Mmm dat ruikt heerlijk pap."
"Goeie morgen lieverd." Zegt hij.
Mam is al naar haar werk dus het is nu alleen mijn vader en ik.Wanneer we op zijn werk aankomen pakt pap zijn werk pas en opent de deur. Het is beveiligd, omdat mijn vader aan iets wat top geheim is werkt. Ik mocht er alleen heen als ik geen telefoon of camera of zo iets mee had. En zonder bewijs zou toch niemand mij geloven. Want heb je ooit van het multiversum gehoord? Mijn vader werkt aan een portaal om naar een andere wereld te reizen, is dat niet gaaf?
We lopen naar binnen en we gaan met de lift diep onder de grond. Je gelooft nooit wat ik zag toen we beneden kwamen.
Ik weet dat het nu nog een beetje saai is maar dit is nog maar het intro. Het word beter dat beloof ik. Als dat toch niet zo is geef me dan alsjeblieft tips daar sta ik altijd open voor.
JE LEEST
Trapped on earth 616
Fanfiction⚠️Spoilers voor Spider-Man Homecoming⚠️ Y/N gaat een keer met haar vader mee naar zijn werk en door een ongeluk beland ze in een andere wereld. Er is nu een deel 2: Still Far From Home