"Nou dat is geweldig, weet je wat? Misschien moet je hem uitnodigen op Liz's feestje." Zegt Flash sarcastisch.
"Ja, er komen mensen langs vanavond. Jij bent ook meer dan welkom." Zegt Liz.
"Je geeft een feestje?" Zegt Peter verlegen.
"Ja het word vet. Je moet je persoonlijke vriend Spider-Man echt uitnodigen." Zegt Flash.
"Het is oké. Ik weet dat Peter toch veel te druk is voor feestjes." Zegt Liz.
"Kom op hij komt wel, toch Peter?" Zegt Flash weer sarcastisch.
En dan gaat de schoolbel.
"Wat ben je aan het doen Ned?!" Zeggen Peter en ik tegelijk.
"Ik ben je aan het helpen. Heb je Liz niet gehoord? Ze is verliefd op je. Gast je bent een Avenger. Als een van ons een kans heeft met een laatste jaars, ben jij het." Zegt Ned.
——————————————————
Op het feestje
Ik zie Peter en Ned binnen lopen en dat ze aan het praten zijn. Ik hoor iets over Spider-Man en een bro-hug.
Ik loop naar ze toe en zeg. "Jullie gaan Spider-Man toch niet gebruiken om cool te lijken toch?"
"Nee." Zegt Peter maar Ned zegt "Ja."
Maar voor dat ik iets er van kan zeggen zegt MJ een meisje uit onze klas "Ik kan niet geloven dat jullie op dit stomme feest zijn."
"Maar jij bent hier toch ook?" Zeg ik.
"Ben ik dat echt?" Zegt MJ.
"OMG hoi jongens. Leuke hoed Ned." Zegt Liz.
"Hoi Liz." Zeggen we allemaal tegelijkertijd.
"Ik ben zo blij dat jullie er zijn. Er zijn pizza's en drankjes pak wat je wilt." Zegt Liz. "Leuk feestje." Zegt Peter.
"Bedankt." Zegt Liz.
Ik hoor iets breken en Liz gaat kijken wat er aan de hand is.
"Gast, wat ben je aan het doen, ze is hier! Trek je pak aan." Zegt Ned.
"Nee dat kan ik niet doen. Spider-Man is geen partytrick!" Zegt Peter.
Ik knik instemmend.
"Wees gewoon jezelf Peter je bent al cool zonder Spider-Man." Zeg ik.
Maar dan begint Flash dingen te roepen over Peter. "Peter what's up! Jo, waar is je vriend Spider-Man? Laat me raden in Canada met je fantasie vriendinnetje? Dat is niet Spider-Man dat is Ned met een rood shirt aan."
Ik zie in Peter's ogen dat hij boos word.
"Oké we doen het." Zegt Peter.
"Wacht, Peter stop!" Roep ik hem na maar hij is al te ver weg en de harde muziek helpt ook niet echt.
Ik ren achter Peter aan maar ik kom niet snel genoeg door de menigte heen. Wanneer ik buiten kom hoor ik in de verte een explosie. Ik zie Peter of moet ik zeggen Spider-Man er heen slingeren.Als jullie nog ideeën of tips hebben hoor/ lees ik ze graag.
JE LEEST
Trapped on earth 616
Fanfiction⚠️Spoilers voor Spider-Man Homecoming⚠️ Y/N gaat een keer met haar vader mee naar zijn werk en door een ongeluk beland ze in een andere wereld. Er is nu een deel 2: Still Far From Home