Dintr-o dată de afara se aude o explozie , ieșim repede afara iar acolo erau Zalgo și proxy lui.
Eu:Dar trebuiau să vină peste câteva zile !!
Zalgo: Păi scumpo nu mai puteam să aștept să vă înfrâng în special pe tine.
Eu:Mai vedem noi , spun eu !
Atunci mi-am amintit toate antrenamentele am chemat-o pe Kate lângă mine .
Eu m-am transformat în:Iar Kate în:
Zalgo:Va fi o distractiv!
Slend și frați lui au început să se lupte cu Zalgo pentru al încetini.
Eu:Ce faceți???
Slend:Nu te teme totul va fi bine!
Slender a încercat să îi imobilizeze brațele dar nu a reușit și a fost aruncat trei metri distanta trecând prin brazi .
Trend:Slend!!!!!
Trender , Spendor și Offender au început să îl prindă pe Zalgo cu tentaculele dar Zalgo și-a chemat niște ajutoare și s-au năpustit asupra lor .
Între timp eu și ceilalți ne luptăm cu acoliți lui Zalgo .
Kate le taie brațele și picioarele doar dintr-o mișcare , iar ceilalți se apărau cum puteau , Masky , Hoodie și Toby se luptau cu proxy lui Zalgo.
În timp ce mă luptam mai bine zis omorâm am auzit vocile băieților mi-am întors privirea și i-am văzut pe Jeff și Ben într-o baltă de sânge cu o mulțime de răni pe corp.
Eu:BEN, JEFF!!
Jane: Văd că nu mai sunteți așa de buni acum !
Eu: Curvă ordinară!!!
Plină de furie m-am teleportat in spatele ei și i-am retezat capul dintr-o mișcare , capul ei sărind în sus iar din gâtul ei împroșcând cu mult sânge.
Eu:Asta îți trebuie dacă îmi rănești familia!
M-am teleportat langa Ben și Jeff dar când i-am întors cu fața spre mine Ben avea gâtul tăiat și Jeff o tăietură adâncă în abdomen.
Zalgo: Păi vezi tu fetița familia ta nu e bună de nimic ! Doar uitate împrejur toți mor unul câte unul!
Mi-am întors privirea iar langa el era un morman unde erau cadavrele lui Slender și ale fraților lui , lângă erau Sally și Lazari pline de răni gata să moară .
Eu:Nu e posibil!!!
Zalgo s-a teleportat în fața mea și mi-a spus .
Zalgo:Copila , eu sunt cel mai puternic nimeni nu mă poate învinge iar familia ta e jalnică!!!
Eu:Mai vedem noi !!!
Și m-am năpustit asupra lui și am început să ne luptăm .
Mi-am luat zborul spre cer unde am luat o viteza inimaginabilă și i-am retezat coarnele de unde au sărit șiroaie dee sânge.
Cât timp nu am fost atentă am fost lovită de către ei și am făcut o gaura in pământ de 10 metri.
Mă ridic de jos cu toate că corpul meu este foarte rănit și îmi iau zborul unde mai întâi îi distrug toți acoliți .
Eu:Acum tu nu mai ai pe nimeni!
Zalgo:La fel că tine !
Când am auzit m-am uitat in jos și i-am văzut pe toți morți și desfigurați.
Nu m-am putut abține și am început să plâng.
Zalgo:Nu pot să cred că mi s-a dat o fata așa de fragila că adversar, patetic și am lovește cu o putere de nedescris unde când aterizez pe pământ tot ce era în jurul meu este aruncat producând o tornada puternica.
Mă ridic greu de jos acum având un braț lipsa , când avusesem impactul cu pământul brațul meu stâng se rupsese iar de acolo îmi curgea sânge ce îmi păta tot corpul.Cât timp eu incercam sa îmi revin am auzit un strigăt de la depărtare .
Kate: Iulia!!!
Mi-am întors privirea și am văzut-o pe Kate plină de răni dar în viața .
Cu forța pe care o mai aveam mi-am luat zborul în direcția ei .
Eu:Ești vie!!! Dar trebuie sa pleci de aici e periculos!!
Kate: Și să îmi las oară aici ?!!! Nici gând!!
Kate:Te voi ajuta!!!
Eu:Dar te va răni !!
Kate:Nu îmi pasă îmi las sora la ananghie!
Am încuviințat din cap iar ambele ne-am luat zborul către Zalgo.
Zalgo: Văd că mi-ai adus încă o victimă ce frumos!
Kate: O să vezi tu victimă!
Și zboară spre el cu sabia pregătită de atac.
Eu:Kate , nuuuuu!!!
Dar prea târziu Zalgo o străpunsese cu brațul în stomac iar Kate cade moartă pe jos .
Eu:KATE!
Zalgo:Sunteți atât de slabi , mai ales cu sentimentele voastre!
Eu cu lacrimi in ochi mă îndrept spre cer , ajungând acolo fac cu coasa o gaură în cer iar de acolo ias niște tentacule uriașe care îl prind pe Zalgo.
Zalgo:Ce dracu???!!!!Spune el nervos
Mă duc în dreptul inimi lui și întru cu coasa direct în ea , atunci inima lui se sparge și cauzează o explozie care mă aruncă în conac unde fac o gaură .
După toate astea mă târăsc afara și cu ultimile mele puteri îi ridic pe toți de pe jos doar că să văd că sunt doar cadavrele fostei mele familie ,dar nu mai am forța și le scap de jos .
Eu: Îmi pare rău nu am fost destul de puternica să mă salvez ,dar l-am înfrânt pe Zalgo sper să mă iertați!
Eu: Și sper sa fi mândru de mine tată, vă iubesc!
Spun și văd într-o baltă de sânge unde devin și eu un cadavru că ceilalți.
CITEȘTI
Queen of pain și creepypasta
HorrorIulia, după o viață de tortura după ce a fost adoptată , va ajunge o mare criminală alaturi de cei din Creepypasta și va avea o viață foarte ciudată.