Am răcit

68 6 0
                                    

Dimineață mă trezesc cu o durere infernală de cap dar nu știu de ce .
Singurul lucru de care îmi amintesc de ieri a fost că ne-am dus la nunta lui Jason am făcut puțin show apoi totul e în ceață.
Mă decid să cobor jos unde toți erau la masă și mâncau liniștiți.
Eu: Neața!
Ei: neața!
M-am așezat la masă și am început a mănânc ,după masă m-am dus în living și am realizat că azi n-am văzut-o pe Kate.
Eu: Știți unde e Kate?
Lj:E in camera ei , nu s-a trezit încă.
Ben:Nici nu mă miră , la cât alcool ați băut.
Eu: Alcool?
Jeff:Da, ieri ați băut de v-ați rupt și v-ați prostit pe acolo . Nu îți amintești?
Eu:Nu prea, majoritatea lucrurilor întâmplate ieri sunt în ceață.
Ben:ok.
După conversația noastră am ieșit puțin afara lîngă un copac sa citesc o carte.
Am citit un continuu o oră întreagă dar simt că mă doare capul și că amețesc.Iar asta e ciudat eu am mai citit o opt ore in continuu și nu aveam nimic , acum oare ce am? Eh,asta e poate îmi trece.
Am intrat în casă unde am simțit că îmi este din ce în ce mai frig, așa că mi-am luat o pătură și m-am dus pe canapea și am pornit televizorul dar adorm
Mă trezesc că aud niște voci care mă strigă , mă trezesc buimacă și amețită mă uit prin jur iar tot familionu e in jurul meu.
Eu(voce răgușită): Ce este?
Masky:Iulia te simți bine?
Eu: Așa și așa.
Slend:Vocea te e foarte răgușită.
Slend vine lânga mine , își pune mâna pe frunte mea și și-o retrage răpit.
Slend: Copilă! Arzi toată!
Eu: Sunt bine.
Incerc sa mă ridic dar cum pun piciorul pe podea mă și dezechilibrez.
Dar spre norocul meu Slend mă prinde cu o tentaculă.
Slend:Te duc în camera ta acum!
Eu: Dar..
Kate:Nici un dar Iulia ! Ești bolnavă!
Slend mă duce în camera mea se teleportează și pare înapoi cu un ceai .
Slend:Bei acest ceai acum apoi de culci puțin, bine?
Eu:ok...
Slend:Sa stea cineva cu ea.
Hoodie:Stau eu!
Slend:Bine, dar ai grijă de ea!
Hoodie:Da să trăiți!
Slend: Bun!
Toți pleacă din camera mea , iar Hoodie își ia un scaun și îl pune lângă patul meu.
Eu:Nu trebuie sa stai cu mine. Sunt bine , promit!
Hoodie:Nu, o sa stau aici cu tine până îți revi.
Eu:bine, mulțumesc.
Hoodie:Pentru nimic, acum ne-a ceaiul!
După ce termin ceaiul mă așez ușor cu capul pe pernă și mă culc.
Ma trezesc pe la 03:56 si observ că Hoodie a adormit cu capul pe patul meu.
Ce drăguț e!!! Ce?,nu nu nu , nu trebuie să mă îndrăgostesc , gata .
Îl pun ușor pe Hoodie in patul și sar pe fereastră pentru a nu mă vedea nimeni. Am nevoie se un loc liniștit să mă relaxez.
Încep să merg prin pădure până ajung la un lac la marginea pădurii .
Cobor jos un lângă lac și mă așez un cu picioarele in apa ( am uitat să menționez că eram descălțată) .
După puțin timp aud un foșnet dintre tufișuri și de acolo ieși în băiat cu o masca alba pe față cu un zâmbet roșu pe ea cu un bloc de desen.

După puțin timp aud un foșnet dintre tufișuri și de acolo ieși în băiat cu o masca alba pe față cu un zâmbet roșu pe ea cu un bloc de desen

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu:Cin este? Și ce cauți aici?
Băiatul:Mai bine spun cine ești tu? Iar eu vin in fiecare seara aici și desenez.
Eu:Oo, scuze!
Băiatul: Nu-i nimic, dar ce faci aici?
Eu: Păi au vrut să găsesc un loc liniștit să mă relansez și am ajuns aici.
Băiatul:Bun, am uitat sa mă prezint eu sunt Bloody Painter sau Helen.
Eu:Îmi pare bine de cunoștință Helen , eu sunt Iulia sau Queen of pain.
Bloody:Frumos nume.
Eu:Mersi și al tău e frumos.
Și am început sa povestim , Bloody mă învăț niște tehnici de desen . Cât am stat noi împreună am observat că deja se luminează afara .
Eu: Cât e ceasul?!!
Bloody:06:12 de ce?
Eu:Trebuie să plec până nu se trezește ceilalți! Altfel voi avea probleme!
Bloody:Bine, ne mai vedem aici Iulia?
Eu:Sigur, paaaa Bloody!!!
Bloody:Pa Iulia!
Am inceput sa fug spre conac , când am ajuns acolo a trebuit să urc pe perete până am ajun in camera mea. Dar deșteapta de mine a uitat că se putea teleporta. Oricum, ajunsă în camera mea îl văd pe Hoodie încă dormind mă pun ușor langa el și adorm.
Hey , scuze că am postat așa târziu și dacă capitolul vi se pare plictisitor dar nu prea am avut timp sa scriu așa că a trebuit să scurteze acțiunea.

Queen of pain și creepypasta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum