Mă trezesc frumos dimineață bine dispusă ,dar dintr-o dată în aud pe Slender cu țipă sa venim jos.
Cobor repede sa îi fac pe plac că după poate îmi face scandal.
Eu:Ce ai ?
Slend:Am o veste pentru voi!
Ej:Daca vine iar Offender jur ca mă arunc pe geam.
Slend:Nu asta , altceva.
Kate:Atunci zi!
Slend:Păi vedeți cât e ceasul ?
Masky: E 6:03 .
Slend:Bun și în ce lună și data suntem ?
Hoodie:14 Septembrie.
Slend:Știți ce înseamnă asta ? Mergeți la școală!!!
Noi:Nuuuu!
Slend:O Ba da mergeți !
Jeff:Da noi cum mergem că dacă văd oameni un Clovn emo și un băiat fara o ochi ce o să zică?
Slend:Păi Iulia îmi va face o favoare și o sa vă transforme în oameni normali.
Eu:Nuuuu! Țip și sar pe candelabru.
Slend :Iulia! Jos in momentul asta de pe candelabru!
Eu:Nuuuuuuu!
Slend mă apucă cu tentaculele pe picioare și încearcă să mă treacă , dar cât trage el de mine se rupe candelabrul și cădem amândoi.
Slend:Se pare cât voi veți fi plecați au o sa am mai multă treabă.
Slend:Iulia ,fă vraja!
Iulia:Offf, bine.
Am făcut vraja iar toți s-au transformat în oameni normali înafara de eu ,Kate, Masky , Hoodie și Toby .
Slend:Iulia și tu!
Eu: Dar ce am?!!
Slend:Părul și ochi tai nu sunt normali , ce vor spune oameni când vor vedea o fata cu parul mov închis cu roz și ochi de aceeași culoare?
Eu:Ete na!
Slend:Haide! Om normal!
Pufai puțin supărat și mă transform într-o fata cu parul blond închis și ochi într-un amestec de albastru și verde.
Eu:Mai bine acum?
Slend:Mult mai bine, iar lui Kate doar schimba-i ochi într-o culoare normală.
Eu: Fie.
Îi fac ochi lui Kate normali iar culoarea lor era de un verde amestec cu negru.
Slend:Acum puteți pleca !
Ieșim din conac și ne îndreptăm spre liceul și școala din apropiere.
Când ajungem in curte toți ochi erau pe noi .
Kate:LA CE VA UITAȚI!!!
Când o aud toți își întorc privirile.
Eu:Bun după foaia data de Slender Sally și Lazari vor fi in clasa a 2 a , Ben în a 6 a , Jeff , Kate , Toby și Ej voi veți fi in clasa a 10 a , ia eu , Masky , Hoodie , Lj și Hobo in a 12 a.
Ben : De ce doar eu sunt singur ?
Lazari:Că nu este nimeni de vârsta ta!
Masky:Gata cu cearta că trebuie să mergem în clase că se sună !
Fiecare a plecat in clasele lor iar noi la a noastră.
Când am intrat toate privirile erau iar pe noi .
Profa:Voi trebuie sa fiți noi elevi!
Lj:Mda..
Profa:Aș vrea să vă prezentați.
Hoodie (in șoaptă): ce facem acum?
Eu(în șoaptă) : inventați niste nume .
Masky:Bună eu sunt Mark a 19 ani.
Lj:Eu sunt Lorenzo și am 19 ani.
Hoodie:Eu sunt Sebastian și am 18 ani
Eu:Iar eu sunt Klara și am 18 ani.
Profa:bun, acum va puteți așeza , Mark tu poți asta cu Sebastian iar tu Klara poți sta cu Lorenzo.
Ne așezăm în bărci iar eu îi șoptesc lui Lj.
Eu:Serios Lorenzo?
Lj:A fost singurul nume care mi-a trecut in minte în acel moment.După ce ora sa încheiat , văd că băieți deja sunt asaltați de fete.
Când mă apropii de ei grupul de fete se întoarce .
Curva:Ce vreți mă scroafo, nu vezi că am treabă cu băieți ăștia frumoși?!
Eu:In primul rand scroafa sa îi zici lui mă-ta în al doilea rând la cât machiază ai pe fata pot sa îl dau jos cu lopata.
Curva:Cum indrazneti?!!
Ea incerca sa mă lovească dar mă feresc și o lovesc în stomac acesta căzând și răsturnând o masa peste ea .
Eu: Așa îți trebuie.
Prietenele cu*vei duc speriate la ea și văd că deja ah chemat și directorul.
Am belit-o.
Directul:Ce s-a întâmplat aici?!
Eu:Păi ea a vrut să mă lovească iar eu m-am aparat.
Directul:Acest comportament cu îl pot accepta, așa treci acum la detenție!
Eu:Fie.
Merg eu el până într-o clasă goala iar eu in spune.
Directorul:Vei scrie pe tabla îmi pare rău pentru ce am făcut de 100 de ori ai înțeles?
Eu:Da.
După ce ii răspund la întrebare el pleacă spre biroul săuEu:S-o crezi tu că eu voi scrie așa ceva , cred că mă voi distra aici.
Am inceput sa răstorn și să rup mese și scaune , am mâzgălit pereți cu marfarele iar jumate de tabla acum statea pe jos iar geamurile deja de spărsesem cu picioarele de la scaune.
Cât timp eu mă distram am auzit cum ușa se deschide și pe ea intră ceilalți cu niște fete uimite
Eu:Ce ?
Ben:Tu ce faci aici?
Eu:Mă distrez .
Kate:Și pe noi nu ne-ai chemat ?
Eu:Atunci ce mai stați acolo?!
Atunci ceilalți mi se alătură și distrus la propriu clasa până când în pragul ușii apare directorul.
Directorul:Ce se întâmplă aici?!!
Când îl auzim sărim poți pe geam și o luăm la fugă , acum toți oamenii se uitau la noi .
Eu: La revedere fraierilor!
Spun și toți fugim într-o dubă și plecam spre conac.
Când intrăm suntem așteptați de Slender în living.
Slend: Ce ați făcut? Fiecare sa pună pe rând.
Kate:Păi eu am făcut scandal la ora de muzică că batoza ai spunea că nu cant bine.
Eu:Eu am incercat sa disec un coleg.
Ben:A stricat sala de informatica.
Sally:Eu și Lazari am distrus toate lucrurile colegilor pentru că nu tăceau.
Lj:Am dat bomboane otravite la profesori.
Slend:Iar tu Iulia?
Eu:Păi eu am bătut o colega după ce mi-a mă făcut scroafa apoi am fost trimisă la detenție unde am devastat clasa.
Slend:Știam au că nu e o idee buna sa va trimit la școală.
Kate:Asta înseamnă că nu mai mergem?
Slend:nu ,dar acum toți în camere voatre până mâine.
Fiecare se duce în camera sa. Când am ajuns eu și Kate ne-am decis că ne uitam la un film dar în timpul lui am adormit.
CITEȘTI
Queen of pain și creepypasta
HorrorIulia, după o viață de tortura după ce a fost adoptată , va ajunge o mare criminală alaturi de cei din Creepypasta și va avea o viață foarte ciudată.