A trecut și săptămâna în care eu și Kate nu puteam să facem nimic dar tot îmi este frică , dacă nu sunt destul de bună să îl înfrâng pe Zalgo? Dacă voi pierde? Ce vor păți ceilalți? Nu vreau sa îi pierd!
Sunt trezita din gândurile mele de Masky care striga la mine.
Masky:Te simți bine?Strig la tine de 10 minute .
Eu:Da, doar eram pierdută în gânduri.
Masky:Totul va fi bine îți promit !
Eu: Mulțumesc. Spun și îl sărut pe frunte .
Acum mă îndrept spre bucătărie pentru că mânca ceva , de câteva zile nu am mânca nimic pentru a reuși să slăbesc pentru a fi mai agila în luptă dar deja simt că voi leșina la fiecare pas pe care îl fac.
După ce mănânc mă gândesc să mă duc să mă antrenez în pădure .
Eu:Vedeți că eu plec !
Ceilalți:Bine!
Am ieșit din conac și m-am îndreptat spre locul de antrenament din pădure.
Când am ajuns acolo am inceput să mă antrenez ,dar puterile devin din ce în ce mai puternice și simt depășită.
După vreo 2 ore de antrenament am auzit niște zgomote dintr-un tufiș.
Eu:Cine ești ? Te avertizez știu să lupt !
Din tufiș a ieșit un băiat cu părul alb și ochi albaștri cu o inimă în piept.Eu:Cine ești?
??:Eu sunt Hobo, Hobo Hearts.
Eu:Bun, și ce dorești?
Hobo:Am venit să te avertizez , Zolgo și proxy lui vor veni peste câteva zile pentru a va distruge .
Eu:De unde ști?
Hobo: Eu sunt un spion , spionul lui Papa Grande care este prieten foarte bun cu Slender.
Eu:Și ce vom face?
Hobo:Nu ce vom face , ce vei face , tu trebuie sa îl învingi pe Zalgo.
Eu:Dar dacă nu sunt destul de puternica?
Hobo:Ba ești puternică și ști asta!
Eu:Mersi Hobo dar mi-e frică.
Hobo:Noi te vom ajuta , iar eu voi incerca să caut cât mai multe informații până atunci .
Eu: Mulțumesc mult .
Hobo: Oricând. Spune și dispare în pădure.După discuția noastră am plecat spre conac . În timp ce mergeam spre conac simțeam cu picioarele mă lasă și dintr-o dată leșin.
Mă trezesc ușor și văd în jurul meu numai negru.
Eu:Heyyyy, este cineva aici?
Dar nimic, numai vocea mea se auzea pe acolo.Dupa puțin timp aud niște zgomote dintr-o direcție inexplicabilă , dar am incercat să le urmez.
??:Bună Iulia.
Aud o voce ciudată mă întorc și văd o persoana cu o pelerina pe el , incerc sa îmi dau seama cine este dar nu i se vede fața.
Eu:Cine ești?
??:Nu contează asta , dar sunt aici pentru ați arăta ceva. Dacă nu vrei sa accepți adevărul.
Eu:Ce?
Dar dintr-o dată sunt teleporta în pădure ,dar acolo m-am văzut pe mine leșină.
Eu:Stai , aia sunt eu?
??:Normal.
Eu:Dar sunt aici.
??:Acela e corpul tău,cel ce e cu mine e sufletul tău.
Eu: Asta n-are sens.
??:Doar taci și uitate
Îl ascult și privesc și îi văd în depărtare pe ceilalți , venind îngrijați spre mine .
Kate: Iulia!
Masky:Iulia , trezeștete , Iulia!!!
Hoodie: Verificați pulsul .
Slender se aproprie de mine și îmi verifica pulsul.
Slender:Nu mai are puls !😓
Ben:Asta înseamnă că a murit?😰
Slend:Din păcate da.😞
Kate:Asta nu e posibil !
Am văzut cum Slender mă ridicat și au plecat spre conac urmat de ceilalți care aveau capetele aplecate și plângeau.
Dintr-o dată ne-am teleportat apropiate de conac unde corpul meu era întru sicriu și cu toți erau acolo.
Slend: îmi pare rău că nu am fost alaturi de tine , mica mea fetița.
Kate:Ai fost o sora minunată și aș fi vrut să petrec mai mult timp împreună . Te iubesc surioară!
Jeff:Hey Iulia , îmi pare rău pentru unele farse pe care ți le făceam și că încercăm să te agăț , ai fost o prietena de nădejde !
Ben:Nu o să uit niciodată cum ne jucăm jocuri video împreună și când mă învingeai făceai dansul victoriei , era chiar caraghios.
Sally și Lazari :Ne-ai fost că o sora mai mare și te iubim mult !!!!
Ann:A fost amuzant să te învăț să devi asistenta , erai mereu foarte atentă.
Lj: Îmi placea mult sa facem torturi împreună și chiar te-am plăcut bine încă te plac dar nu o sa te uit niciodată .
Ej:Am apreciat mereu când îmi găteai s-au îmi dădeai rinichi victimelor tale .
Masky:Ai fost singura fata care ne-a făcut să simțim sentimentul de iubire.
Hoodie:Și ne bucurăm că ai fost și ești iubita noastră.
Toți:Te iubim Queen of pain!
Și m-au coborât în groapă.
Eu:Nu nu , nu este adevărat!!
??:Eu îți arăt adevărul dar nu s-a terminat încă!
Dintr-o dată peisajul s-a transformat în ceva de groază cu toți erau morți iar Zalgo a pus stăpânire pe lume.
Eu:De ce ??? De ce eu?!!
??:Deci Iulia cea vei alege să renunți și să lași să se întâmple așa ceva sau îl vei înfrunta pe Zalgo?
Eu: Îl voi înfrunta!
??: Atât am vrut sa aud !
A pocnit din degete iar eu mă trezesc in același loc unde am ieșit .
Mă ridic de jos și observ că deja s-a întunecat așa că am plecat spre conac .
Când am intrat toți și-au întors privirea spre mine.
Kate:Unde ai stat atât?
Eu:Am fost la o plimbare.
Ben:8 ore ?
Eu: Păi am adormit în pădure .
Jeff:Asta are sens .
Eu:A da , am o veste !
Slend:Care este ?
Eu:Zalgo va veni peste câteva zile .
Toți:Cee???
Eu:Da.
Slend: Atunci ne vom pregăti.
Va urma...Sper că vă plăcut capitolul , daca există greșești gramaticale sa îmi spuneți .
CITEȘTI
Queen of pain și creepypasta
HorrorIulia, după o viață de tortura după ce a fost adoptată , va ajunge o mare criminală alaturi de cei din Creepypasta și va avea o viață foarte ciudată.