Astăzi m-am trezit cu un mare chef de viață așa fac cobor jos pentru că mânca ceva apoi sa ies in curtea din spate.
In bucătărie mă întâlnesc cu Slender care gătea.
Eu:Neața Slender !
Slend:Neața Iulia! Cum ai dormit?
Eu:Foarte bine! Mulțumesc!
Slend:Ai putea să mă ajuți puțin? Că toți au cerut câte ceva diferit și sunt derutat.
Eu:Ok,dar cum știu ce să fac?
Slend:Am o lista cu tot ce au cerut fiecare iar eu le-am făcut pe cele bogate , tu îți alegi una din celelalte sa le faci.
Eu:Bine!
Și mă apuc sa fac mâncare alaturi de Slender. După o oră de gătit amândoi eram murdari de făină.
Când au simțit mirosul toți au năvălit în bucătărie.
Ej:Ce bine miroase!
S-au pus pe scaune și au început să mănânce.
După micul dejun m-am dus cu o carte în curtea din spate. M-am pus sub un copac și am început să citesc.
Cât citeam am auzit un zgomot venind din tufiș dar l-am ignorat crezând că e Smiley.
Dar dintr-o dată sunt un ac cum îmi străpunge pielea gâtului.
Eu:Ce nai-...
Dar nu mi-a pot spune nimic că mi se pune o batistă la ora , dar din cauza ca sunt slăbită nu m-am putut opune. Și dintr-o dată totul s-a făcut negru.Dintr-o dată mă trezesc într-o cameră cu pereți de un roșu foarte închis. Incerc sa mă ridic dar observ că sunt prinsa cu lanțuri.
Eu: Super.... Ce sa zic.
Mă uit sa în jur și constat că camera in care mă aflam era o camera de tortură.
Eu:Cum am ajuns au aici?
Aud că singura cale de ieșire adică ușa se deschide și pe ea intră un băiat cu părul de un albastru amestec cu alb iar un ochi îl avea roz iar celălalt un fel de mov spre albastru.Conștiința:Nu mai mie îmi pare că are o față de schizofrenic?
Eu:Chiar așa este.
El:Vad că te-ai trezit mic trandafiraș.
Eu:Cine mama lui Zeus ești?!
El:Păi vezi tu, eu sunt cel care te vrea lângă el mereu.
Eu:Hai mă du-te dr**cu , schizofrenicule!
El:Nu îmi place să îmi spui așa , spune-mi iubire.
Eu:Iubire o să-i spun lui mă-ta din mormânt! Și spune odată cum te cheamă!
El:Bine fie , numele meu e Yamato .
Eu:Stai să ghicesc , ești japonez
Yamato:Bingo.
Eu:Și mă lași să plec dracu acasă?!
Yamato:Asta e casa ta de acum in colo.
Spune și vine spre mine cu o seringa
Yamato:Dar acum trebuie să dormi , Somn ușor.
Apoi negru.Perspectiva lui Kate:
Văd că Iulia s-a dus în curtea din spate ,mă decid să merg și eu , dar când ajuns acolo vad doar cartea Iuliei.
Ceva nu e bine , Iulia nu își lasă cărțile nicăieri înafara de camera ei. Iar lângă carte era o seringa goală
Trebuie sa ii spun lui Slender!
Fug repede în conac și îi strig pe toți să vină în living.
Jeff:Ce este?
Kate:Iulia a dispărut!
Masky:Poate a plecat la o plimbare.
Kate:Nu! Am găsit cartea Iuliei pe jos sub stejar dar lângă ea era o seringa goală.
Slend: Dă-mi-o puțin.
Kate: Poftim.
Îi dau seringa lui Sleder iar el începe să o analizeze.
Slend:Ai drepte Kate , Iulia a fost răpită înafara de amprentele tale pe seringa am mai găsit în o urmă de amprente.
Ben:O putem găsi?
Slend:Normal , veniți aici!
Slend ne ia pe toți în tentacule și ne teleporteaza in fața unei casa nu departe de pădure.
Kate:Sa întrăm!
Toți:Bine.
Intrăm în acea casa și începem să căutăm în fiecare cameră dar nimic .
Dar îl aud pe Hoodie cum ne striga.
Hoodie: Uitați!
Hoodie ferește niște cutii iar sub ele se afla o trapa .
Cobor pe acele scări ciudate și ajungem într-un hol destul de lung dar cu puține uși.
Toby:Pe unde sa mergem?
Slend:Nu știu.
Eu: Lasă-mă!!
Ai auzim vocea Iuliei venind dintr-o camera nu departe de noi .
Slend: Haideți!
Sfârșit perspectiva Kate.
Mă trezesc într-o cameră foarte roz , adică nu exagerez, perdele roz, pat roz , pereți de culoare roz totul de roz!
Mă uit în ruj și îl observ pe ciudatul ăla se uită la mine.
Yamato:Vad că te-ai trezit.
Eu:Ce vrei?
Yamato:Păi vreau un pupic .
Spune și se apropie de mine.
Eu:Nu , lasă-mă!
Inspire de a se apropia de mine ușa se sparge și pe ea intră tot familionu meu.
Slend îl prinde pe Yamato de gât și îl izbește in perete acesta leșinând.
Kate:Iulia ești bine?!
Eu:Da , dar am prostia asta prinsa de glezna care îmi oprește puteri si mda.
Ceilalți mă dezleagă iar Slender ne teleporteaza înapoi la conac .
Eu:A fost ciudat.
Ben:Dar ce vrea ăla de la tine?
Eu:Spunea că mă iubește și sunt micul lui trandafiraș.
Toți se uită cu ochi mari la mine.
Eu:Ce este ?
Lj:Ți-a.spus așa și era mort încă?
Eu:A avut noroc.
Lj:Pot și eu să te alint ?
Eu: Nu!
Lj: lacrimă
Eu:Mă duc să dorm . Ceau!
Ceilalți: Noapte bună.
Intru in camera , mă schimb și mă pun in pat , mă tot gândeam la acel băiat , Yamato , ceva nu era în regulă cu el , am.impresia că ne vom mai întâlni , nu după mult timp cad in lumea viselor.Știu, stiu că capitolul na fost postat prea devreme dar nu prea am avut multa inspirație la început și de asta .
CITEȘTI
Queen of pain și creepypasta
HorrorIulia, după o viață de tortura după ce a fost adoptată , va ajunge o mare criminală alaturi de cei din Creepypasta și va avea o viață foarte ciudată.