După ziua de ieri mă trezesc foarte obosită , din cauză că nebuni din casă fac iar gălăgie , dar ca să nu ies în pijamale , trag pe mine o pereche de blugi negri și un maiou alb și cobor jos .Unde observ că deja este ora 21:26 !!! SFINTE CÂT AM DORMIT! Dar să lăsăm asta mă duc frumos spre bucătărie , că la cât am dormi mi-o venit și foamea și acolo îi găsesc pe Ej mâncând rinichi și pe Nick Vanill mâncând cereale .
Eu: Neața băieți!
Ej și Nick: Neața Iulia!!
După ce ne-am salutat m-am îndepărtat spre frigider de unde am luat niște morcovi începând să ronțăi .
După mica mea gustare m-am dus înapoi în living așezandu-ma pe canapea , uitandu-ma alaturi de Sally la desene .
Nu după mult timp apare Jeff
Jeff: Fetelor am o ideie uimitoare !
Eu și Sally : ce ?
Jeff: Hai la vânătoare
Eu și Sally : Sigur
Ne-am adunat toți în living și ne-am decis cum ne împărțim
Slend : echipele vor fi formate din câte doi , și echipele vor fi: Jeff și Ej, Sally și Lazari , Masky si Hoodie , e
Eu și Trender, Offender și Splender , Iulia și Lj , Jason și Candy Pop , Ben și Nick și cam atât .
Ne-am pornit cu toți spre pădure , eu și Lj am luat-o in spre ieșirea care ducea în spre un complex de apartamente
Eu: Cum intrăm acolo?
LJ: Păi, vezi scările de acolo , ne ducem la primul balcon și pe acolo intrăm
Eu: Dar nu sunt încuiate
LJ: Astea nu se pot încuia
Eu: Atunci ce mai stăm aici să intrăm
Urcam ușor pe scări , ajungem pe balcon și deschidem ușor ușa ca să nu îi trezim .
Singurele persoane din apartament erau cele care dormeau în pat pe ele s-au ocupat Lj . După am ieșit și eu am dat foc complexului .
Apoi am pornit spre casă , acolo erau deja ajunși ceilalți.
Eu: De cât timp sunteți aici?
Toți (fără noi doi):De vreo 20 de minute
Eu și Lj:ok...
Slender:Și Lj cum s-a descurcat Iulia ?
LJ: S-a descurcat perfect , dar trebuie in viitor sa folosim arma
Eu : sigur 😒
Fiind deja ora 00:48 ne-am dus fiecare în camerele lor
Eu m-am decis să mă uit la un film
Pe la 02:45 , mi sa făcut sete așa că mi-am adunat toate puterile și am coborât la parter , acolo pe canapea dormea Red Angel cu Smiley Dog , i-am ignorat și am intrat în bucătărie , in deschis frigiderul și am luat o sticla de apa minerală și am urcat înapoi în cameră.Am mai stat pe YouTube până la vreo 04:00 ,eram obosită așa că m-am decis sa fac un duș apoi m-am pus înapoi în pat și am adormit .
CITEȘTI
Queen of pain și creepypasta
УжасыIulia, după o viață de tortura după ce a fost adoptată , va ajunge o mare criminală alaturi de cei din Creepypasta și va avea o viață foarte ciudată.