Medyadaki Ray Holt.
Hermione, Kovuk'a cisimlendiği anda Fleur ve Bill'in yedi yaşlarındaki kızı Victorie'nin ondan bir yaş kadar büyük olan Teddy Lupin ile oyun oynadıklarını gördü. Eve girmeden önce çocukların yanına gitti. Onu ilk fark eden turkuvaz rengi saçlı çocuk koşarak Hermione'ye sarıldı.
" Ah, Teddy saçların ne kadar da güzel olmuş." dedi Hermione yüzünde büyük bir gülümseme ile.
" Sen de çok güzelsin Mione." dedi Teddy ve Hermione de tatlılığına dayanamayıp Teddy'nin yanağına bir öpücük kondurdu.
Sonra da yanlarına gelen Victorie'yi de kucaklayıp öptükten sonra içeri girdi Hermione. Ilk önce onu kimse fark etmedi. Çantasını bir kenara koyacakken George onu gördü ve hızla yanına geldi.
" Açıkçası gelmezsin sanıyordum. Malum kişiyle aranız bozuk ya. Ama merak etme ben senin yanındayım." dedi George gülerek ve Hermione'ye sarıldı.
" Aramız falan bozuk değil. Sadece ara verdik ama bugün onunla bir konuşma yapsam iyi olacak." dedi Hermione.
George ile beraber diğerlerinin yanına geçince hepsine tek tek selam verdi Hermione. Daha sonra da yardım için mutfağa Molly Weasley'in yanına geçti.
***
Kendi aralarındaki bu küçük neşeli partide Hermione bir türlü kendini rahat hissedemiyordu. Aklında bugün Draco'nun söyledikleri vardı. Hakikaten de haklıydı. O kadar saçma bir durumdaydılar ki şimdi birbirlerinin yüzüne bakıp konuşamıyorlardı bile. Buna bir son vermesi gerekiyordu genç cadının.
Ginny kucağında Dominique ile ilgileniyordu. Kimsenin dikkatinin kendi üzerinde olmadığını fark eden Hermione rahatladı ve bir köşede Harry ile konuşan Ron'un yanına ilerledi.
" Hey, Ron." dedi Hermione gergin bir şekilde. " Mümkünse biraz konuşabilir miyiz?"
Ron, Harry'e bir bakış attı ve onayladı. Hermione ile birlikte arka bahçeye çıktılar. Ron sessice Hermione'nin diyeceklerini beklerken Hermione ise nasıl başlayacağını bilmiyordu. Birkaç dakika sessizce oldukları yerde dikildikten sonra Hermione kafasının içindekileri toparlayabilmişti.
" Ronald," diye söze başladı Hermione. " Açıkçası sen benim en yakın arkadaşlarımdansın. Seninle uzun süredir sevgiliydik ve gerçekten de seni seviyordum ama artık bunun bittiğini hissediyorum. Arkadaş olarak çok iyi olsak da kabul et sevgili olarak beceremiyoruz. Ben diyorum ki kesin olarak kapatalım bu defteri ve önümüze bakalım. Bu şekilde ikimiz de arada sıkışıp kalıyoruz. Ne dersin?"
" Ihm..." dedi Ron ve birkaç saniye kadar ne demesi gerektiği hakkında düşündü. " Haklısın. Bitirelim." diyebildi sadece.
Hermione ona bir bakış atıp elini uzattı.
" Arkadaş mıyız?"
" E- evet." dedi Ron ve Hermione'nin elini sıktı.
Içeriden çığlık sesleri gelince ikisi de önce birbirlerine bakıp hızla içeri girdiler. Girdiklerinde Harry ve Ginny birbirlerine sıkıca sarılıp ağlıyorlardı. Molly ve Arthur da birbirlerine sarılmışlardı. Diğerlerinin yüzlerinden de büyük bir sevinç okunuyordu.
" Neler oluyor?" diye sordu Hermione.
Ginny, Harry'den ayrılıp cevap verdi.
" Hamileyim!"
Hermione'nin ağzı şaşkınlık ve sevinçle açık kaldı. Sonra da hızla Harry ve Ginny'e sarıldı. Uzun zamandır hiçbir şeye bu kadar sevinmemişti. En yakın arkadaşlarının bir bebekleri olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seherbaz | Dramione
FanfictionSihir dünyasının en tanınan ve güçlü cadılarından biri olan Seherbaz Hermione Granger'ın başı kendisi gibi Seherbaz olan Draco Malfoy ile dertte. Ikilinin girdiği iddia ve Seherbaz Bürosunun düzenini değiştirmeye çalışan yeni bir Sihirli Yasal Yaptı...