4- Uygulamalı Ders

496 58 106
                                    


Medya alakasız olsa da çok tatlı olduğu için koydum :)

" Senin ne iş yaptığını hâlâ bilmiyorum." dedi esmer adam kafasını önündeki menüden kaldırdıktan sonra.

" Ah, ben polisim aslında." diye bir yalan söyledi Hermione.

" Çok çalışıyor olmalısın." dedi adam gülümseyerek.

Hermione de onu kafasıyla onayladı. Ardından garsonun gelmesi için elini havaya kaldırdı. Garson siparişlerini almak için gelince kafasını garsona çevirmeden siparişini vermeye başladı.

" Peki efendim. Yanınızdaki Muggle ne istiyor?" deyince başlarındaki garson Hermione gözlerini şokla açıp hızla kafasını garsona çevirdi.

Gördüğü kişiyle sinirle dişlerini sıktı. Garson kıyafetleri içinde ona sinir bozucu bir şekilde gülümseyen Draco Malfoy vardı karşısında.

" Çok pardon, Peter. Bize birkaç dakika verebilir misin?" dedi Hermione yapmacık bir gülümseme ile  karşısındaki olan bitene anlam veremeyen adama.

Sonra da Draco'nun kolundan tutarak onu dışarıya sürükledi. Hermione sinirden köpürürken karşısındaki sarışın büyücü ise sinir bozucu sırıtışını bir saniye olsun silmemişti yüzünden.

" Ne yapıyorsun sen?" dedi Hermione.

" Ne yapmışım ki?" diye omuz silkti Draco da.

" Birincisi burada ne işin var?" dedi Hermione ve sonradan söyleyeceği şeyler için sesini kıstı. " Muggle kelimesini niye kullanıyorsun ayrıca? Gizliliği tehlikeye atıyorsun."

" Hadi ama Muggle kelimesini duyan bir 'Muggle' tüm büyücülük dünyasını öğrenecek değil ya." dedi Draco alayla 'Muggle' kelimesinin üstüne bastırarak.

" Bu yine de burada ne aradığını açıklamaz." dedi Hermione kaşlarını çatıp.

" Bir seherbaz arkadaşımın bir Muggle ile randevuya çıkmasına izin vermek çok acımasız olurdu." dedi Draco da ona göz kırpıp.

" Bana bak, bir daha randevularımı baltalamaya çalışma. Ayrıca ister bir Muggle ile görüşürüm ister bir kofti ile. Sana ne?" dedi Hermione.

" Ah, bir de seni sinir etmek çok hoşuma gidiyor küçük cadı. Onu da ekle." dedi Draco ve Hermione'ye son bir kez gülümseyip aniden cisimlendi.

Hermione de ona göz devirmekle yetinip içeri girdi tekrardan. Ama ailesinin tavsiyesiyle yemeğe çıktığı Peter çoktan başka bir kadınla konuşmaya başlamıştı. Bunun üzerine Hermione de onlara iğrenir gibi bir bakış attı ve kendini dışarı atıp evine cisimlendi.

***

Hermione sabah bakanlığa geldiğinde dün gece Draco, Seamus ve Pansy'nin bir davaya gittiklerini öğrendi. Bir büyüceşura üyesi ölü bulunmuştu.

Günlük işlerini hallettikten sonra hepsinin ortak olarak yararlanabileceği ve dinlenebileceği büyük bir salona doğru ilerledi. Turkuaz rengi bir grup koltuk ve büyükçe bir masa vardı içeride. Küçük bir de mutfak bulunuyordu.

Hermione kendisine asasını kullanmamayı tercih ederek bir kahve hazırlamaya başladı. O sırada içeri girenlere kafasını çevirip baktı.

Seamus elinde bir dosya ile Draco'ya yetişmeye çalışıyordu. Sonunda Draco bir koltuğa kendini fırlatınca, Seamus onunla konuşma fırsatı bulabildi. Onların ardından da içeri Pansy girmişti. O da Draco'nun karşısına oturup bacak bacak üstüne atıp kafasını koltuğa yaslayıp gözlerini kapattı. Göz altları şişmiş görünüyordu. Hermione ona da bir kahvenin iyi geleceği düşüncesiyle bir bardağa daha kahve hazırlamaya başladı.

Seherbaz | Dramione Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin