3- Lanet

469 58 49
                                    

Hermione bakanlığa gelip asansörlere bindiği zaman karşısında gördüğü kişiyle hem şaşırdı hem de sevindi.

" Aa! Pansy, dönmüşsün." dedi Hermione.

Pansy, artık uzamış olan saçlarını eliyle düzeltti ve her zamanki gibi soğuk bir edayla cevap verdi.

" Gördüğün gibi." dedi Pansy.

Hermione, onun bu hallerini alıştığı için pek tepki vermedi. Asansör durunca ikisi de aynı katta inip kendi odalarına doğru yürüdüler.

Hermione, odasına girip kapısını kapattı ama kapanır kapanmaz hızla tekrardan açıldı. Draco aniden içeri dalmıştı.

" Kapı tıklama diye bir şey var. Biliyor musun?" diye sordu Hermione hafif bir sinirle.

Ama Draco onu takamayacak kadar sinirli görünüyordu.

" Elimden kaçırdım! Tam yakalıyordum kaçtı!" dedi Draco ve sandalyeye oturdu.

" Herkes hata yapar Malfoy. Dert etme bu kadar." dedi Hermione de omuz silkip.

" Kaç gündür kimseyi yakalayamadım, ya başkası yakaladı ya da kaçtılar." dedi Draco elini saçlarından geçirip.

" Yani iddiayı ben kazanıyorum Malfoy." dedi Hermione gülümseyerek.

" Hayır, ben kazanacağım. Hiç boşuna sevinme." diye itiraz etti Draco.

" Şuan düşüştesin Malfoy." dedi Hermione.

" Bu bir düşüş değil. Sadece ufak bir ara gibi. Ama göreceksin eski halime döneceğim ben." dedi Draco ve odadan çıktı.

Hermione ise arkasından sırıttı. Odasına giren Seamus bir suç yeri inceleme yapacaklarını haber verdi. Bunun üzerine Hermione de hazırlanıp odasından çıktı.

***

" Malfoy bu peşpeşe üçüncü oldu." dedi Holt masasında oturup gözlerini Draco'ya dikerek.

Draco ise ayakta onu dinliyordu.

" Kesinlikle benim suçum değil ufak bir şanssızlık diyelim." dedi Draco.

" Aa, evet en iyi seherbazlar bile arada şanssız olabiliyor." dedi Holt.

" Yani yetenekli bir seherbaz olduğumu kabul ediyorsunuz." dedi Draco gülerek. " Artık kesinlikle arkadaşız. Çıkışta ateş viskisi içmeye ne dersiniz?"

Ama Holt'un ifadesiz yüzüyle yüzündeki gülümsemeyi silmeye çalıştı.

" Bir operasyonda daha başarısız olursan..." dedi Holt.

" Olursam?" dedi Draco tek kaşını kaldırıp.

" Onu, olursan konuşuruz. Çıkabilirsin şimdi."

Draco, Holt'un odasından çıktıktan sonra koridorda Pansy'i gördü. Hızla onun yanına gitti. Onun bugün geleceğinden haberi yoktu.

" Pansy? Niye bugün geleceğini haber vermedin?" diye sordu Draco.

" Haber vermek zorunda mıyım?" dedi Pansy kaşlarını kaldırarak.

" Tamam." dedi Draco garip bir ifadeyle.

" Granger' a bir operasyon verilmiş. Ikimizi de çağırmış. Benimle gel." dedi Pansy.

Draco da onunla beraber Hermione'nin odasına ilerledi. Hermione bugünkü ikinci operasyonuna çıkacaktı. Ama Draco iki gündür hepsinde başarısız olup duruyordu. Içinden bu duruma lanet etti.

" Parkinson, Malfoy, Godric's Hallow'a gidiyoruz. Mümkün olduğunca ağır yaralamamaya ve öldürmemeye çalışın." dedi Hermione özellikle Pansy'e bakarak. "Ayrıca Malfoy umarım elinden kaçırmazsın." diye de ekledi Hermione.

Seherbaz | Dramione Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin