Genç cadı Holt'un seherbaz ekibini toplantı salonuna çağırması üzerine okumakta olduğu kitabı bıraktı ve üstünü başını düzeltip odasından çıktı. Çıkmadan önce de kapısını güçlü bir büyüyle kilitlemeyi unutmadı. Bir gün önce çok beğenip pahalı bir fiyata almış olduğu küçük Düşünseli'ne Draco Malfoy'un gizlice bakmasını engellemeye çalışıyordu. Dünden beri kafasının etini yiyip durmuş, onu türlü oyunlarla kandırmaya çalışmıştı.
Hermione, toplantı odasına kapıyı tıklatıp girdiğinde tek boş yer olan Draco ve Seamus'un yanına oturdu. Biraz geç kalmış olmalıydı ki Holt ona sert bir bakış fırlattı.
" Mr. Holt burada görevine gerekli saygı ve önemi gösteremeyen bir cadı var. Seherbazlık mesleğine leke sürüyor." dedi Draco alayla.
" En azından çalışmakta olduğun birimin adını öğrenebilmişsin bu da büyük başarı." diye yüksek sesle cevap verdi Hermione.
" Senin gibi işin teptik yanından çok uygulama kısmına odaklandığım için bu tarz basit şeyler pek de umrumda değil." dedi Draco gülerek.
" Sanki çok başarılıymışsın gibi kendini kandırmana hiç ge-" demekte olan Hermione'nin sesi ortama bir sessizlik büyüsü uygulayan Holt ile kesildi.
" Ilkokul münazarası modundan çıktıysanız beni dinlemek siz ikiniz için gayet iyi bir tercih olabilir." dedi Holt.
Draco bunun üzerine yüzünü umursamaz bir ifadeyle buruşturup oturduğu yere biraz daha yayıldı. Hermione ise yediği azardan dolayı kıpkırmızı olmuştu. Kendine bunu yakıştıramadığı besbelliydi. Draco'nun bu tartışmayı bilerek başlattığını ise ancak idrak edebildi.
" Bugün cadılar bayramı olduğu için hiçbiriniz eve gitmiyorsunuz. Oldukça yoğun ve olaylı bir gece olacağı belli. Hepiniz mesaiye kalmak durumundasınız." dedi Holt.
Holt elini kaldıran Draco'nun üzerine gözlerini devirdi ve oluşturduğu sessizlik büyüsünü kaldırdı.
" Benim uykum gelir." dedi Draco.
" Bence sussan senin için daha iyi olur." dedi Harry alttan alttan.
" Ayrıca bebek bakıcılığı mı yapacağız millete? Bence sadece nöbetçi olanlar kalsın biz gidelim. Güzel güzel uykumuzu çekelim." diye devam etti Draco, Harry'e aldırmadan.
" Kaçırdığınız partiler için bu kadar üzülecekseniz seherbaz cübbenizi çıkarmanızda benim için hiçbir sorun yok Mr. Malfoy." dedi Holt.
" Benim öyle partilerde falan işim olmaz. Evden işe, işten eve öyle bir adamım." dedi Draco kendini beğenmiş bir ifadeyle.
" Geçen gece Muggle barlarında kör kütük sarhoş olan Draco mu söylüyor bunları? Komik." dedi Pansy bacak bacak üstüne atıp saçlarını savurduktan sonra.
" Muggle'ların arasında sarhoş bir Malfoy mu? Bu anı görebilmek için evime bir burnuk bile alırdım." dedi Harry gülerek.
"Burnuk için endişelenecek kadar para var mı sende Potter?" dedi Draco sırıtarak.
" Halk Kahramanı Şanlı Potter'ın çulsuz olacağına inanacak kadar salak olman şaşırtıcı." diye araya girdi Pansy.
" Kendi kendinize laf sokma çalışmalarınız bittiyse beni dinleyin. Itiraz istemiyorum hepiniz mesaidesiniz bu gece. Bazılarınız bazı büyük büyücü partilerine gideceksiniz. Bazılarınız burada kalacak bazılarınız da bazı bölgelerde güvenlik amaçlı görevlendirileceksiniz." dedi Holt.
" Cadılar Bayramı'nı hiç sevmiyorum." diye mırıldandı Hermione sıkıntıyla nefesini verdikten sonra.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seherbaz | Dramione
FanficSihir dünyasının en tanınan ve güçlü cadılarından biri olan Seherbaz Hermione Granger'ın başı kendisi gibi Seherbaz olan Draco Malfoy ile dertte. Ikilinin girdiği iddia ve Seherbaz Bürosunun düzenini değiştirmeye çalışan yeni bir Sihirli Yasal Yaptı...