Блондинка була в чорній сукні і з дорогою сумкою. Її волосся було довгим і трохи закрученим. Вона зняла свої круглі сонцезахисні окуляри і скинула речі Джейд.
- Ти, що зглузду з'їхала? Олівія я до тебе звертаюсь!- сказала Джейд піднімаючи всі свої речі
- Чому ти витрачаєш свій час на цю простачку? Як я розумію ти Шерелтон.
- Ембер Шерелтон
- Оу, а я Олівія Кінг. Ти ж не проти, що я сіла з тобою?Такі як ми маємо триматись разом. - мені вкрай не хотілось конфліктів в мій перший день, але і з Джейд так вчинити було негарно.
- Вибач, але я сиджу з Джейд, може іншим разом- і підмигнула Джейд.
Блондинка явно була не рада моїй самостійності тому вона єхидно посміхнулась і пішла.
- Ну ти перець- постукала мене по плечу Джейд - я думала що вона тебе приб'є на місці. Чому вона так до тебе гарно і звідки вона тебе знає.
Я майже не чула що мені казала Джейд я думала над фразою Олівії "такі як ми маємо триматись разом" на, що вона натякала?Олівія
Я знала, що до нас прийде новенька. Дочка Міліардера Шерелтона. Мені обов'язково треба з нею познайомитись.
Я спеціально прийшла раніше щоб з нею познайомитись і тут ця Пайнс, ненавиджу її вічно суває свій ніс кули не треба. Що відчула де бабло? Зіштовхну її речі щоб знала, що її тут робити нічого.вона Доречі нічого, але вона якась пацанка, на таких хлопці не підуть. Вона мені не конкурент.
-Чому ти витрачаєш свій час на цю простачку? Як я розумію ти Шерелтон.- сказала спокійним тоном.
- Ембер Шерелтон- вимовила вона з напружістю.
- А я Олівія Кінг. Ти ж не проти, що я сіла з тобою? Такі як ми маємо триматись разом!
-Вибач, але я сиджу з Джейд, може іншим разом.- яка сволота! Але я розуміла маю стати її подругою, тому я не влаштувала скандал. Краще піду і пошукаю свого хлопця.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чорна троянда
RomansaЧому люди стали жорстокими? Чому після чорної полоси не наступає біла? Невже людей цікавлять тільки гроші? А може ні? Просто треба придивитись, може є тікі люди що не штовхнуть тебе у прірву, не надінуть тобі петлю на шию..