"5 dakikaya oradayım. Hocayı oyalamaya devam edin."
Telefonumdan diğerlerine haber verdikten sonra önümdeki gerizekalıya baktım. Benim ile ilgili ileri geri konuşmak onun için büyük bir hataydı. Tabi cezasız onu bırakmazdım asla.
"Bir daha olacak mı?"
Ağzıyla burnu kanlar içerisindeydi. Bana bakıp kafasını 'hayır' anlamında salladı.
"Aferim."
Arkamı dönüp onu orada bırakıp sınıfıma adımladım. Muhtemelen beni müdüre şikayet edecekti ama bir boka yaramayacağını bilmeliydi. Özel bir okulda okuyordum ve okul müdürü paragözün tekiydi. Aynı zamanda benim amcam oluyordu. Bu okulu babam sayesinde resmen ayakta tutuyordu ve eğer beni okuldan atarsa o da batardı. Bunu biliyordu. Bu benim umurumda değildi açıkçası. Bu avantajımı kullanarakta milleti dövmüyordum zaten. Kaşındıkları için ve beni sinirlendirdikleri için dövüyordum. Bu hayatta ezilen olmaktansa ezerim daha iyi.
Okul binasına girdikten sonra hemen yan koridordaki bizimkilerin konuşmalarını duyuyordum. Hoca ile beraberdiler ve ve konuşarak yaklaşıyorlardı. Bende zaman kaybetmeden hızlanıp sınıfıma girdim. Kurallardan nefret ederim ama geç kalmaktan ve kalınmasından daha fazla. Bu ders bile olsa...
Ben sınıfa girdikten yaklaşık 30 saniye sonra onlarda hocayla beraber içeri girdi. Yeosang ve Yunho sınıfta beni aradıktan sonra gözleri beni bulunca rahatlamayla beraber bana yaklaşmaya başladılar. Yeosang yanıma, Yunho'da arkamızdaki sıraya oturdu.
Yeo: "Daha fazla tutamadık hocayı. Sınıftasındır umarım diye dua etmeye başlamıştım."
Yun: "Hocaya sorduğumuz sorudan sonra beynimi hissetmiyorum."
"Ne sordunuz ki?"
Yeo: "İkiz bebekler nasıl oluşuyor?"
Biyoloji hocasıydı sonuçta. Ancak çok saçma bir soruydu yinede.
"Aptallar sizi...Susalım artık."
Deyip önüme döndüm. Diğerleride kendini yerleştirdikten sonra hocayı dinliyormuş gibi yapmaya başladım.
Boktan geçmişi olan biriyim.
Geleceği umursamayan biriyim.
Ben Choi San.
------------------------------------------------
Sellam! Bayağı kısa bir bölüm oldu. Ancak hikaye ile ilgili bir fikir oluşsun aklınızda. En azından gidişatı hayal edebilin. Hikayede yan ship yapmak istiyorum ve bu muhtemelen Jongho ile Yeosang olacak. Çünkü neden olmasın...Her neyse... Daha uzun bir bölümle geri döneceğim!!!
NASIL GÖRÜNÜYORLAR?
Yeosang:
- Kang Yeosang
- 17 yaşında
- 13 yaşında yetimhaneden evlat edinildiği için ayrıldı.
- İyi bir ailesi var.
- San'ın, babasından ricası üzerine indirimli olarak aynı okuldalar.
Yunho:
- Jeong Yunho
- 17 yaşında
- 14 yaşında Mingi'nin ailesi tarafından evlat edinildi.
- Mingi ile üvey kardeşler.
- Mingi bu okulda okuduğu için şansına oda bu okulda okumaya başladı ve ikisi de indirimli okuyor.
- İyi bir ailesi var.
San:
- Choi San
- 17 yaşında
- 14 yaşında babası onu uzun zaman sonra bulabildiği için yetimhaneden ayrıldı.
- İlk başta babasına kızgın olsa da onu aramayı hiç bırakmadığı için affetti.
- Annesi San'a hamileyken kaçar ve doğurduktan sonra hastaneden onu almadan gizlice çıkıp gitti.
- Şuan da babasıyla iyi bir ilişki içerisinde.
- Yeosang, Yunho, Hongjoong ve Seonghwa ile yetimhaneden arkadaş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRAWİNG CLASS - WOOSAN
Fanfiction- Hey bana fotoğrafını atar mısın? Seni çizmek istiyorum. ! Bu kitap yaşanmış olaylardan yola çıkılarak yazılacaktır/yazılmıştır. !