Joong: Ee, plan nedir?
Parayı nasıl bulacağımızı konuşmak için buluşmuştuk. Herkesin birer fikri olur diye düşünüyordum ancak kimseden ses çıkmayınca kendi aklıma gelen ilk şeyi söyleyecektim.
San: Hırsızlık yapacağız.
Hwa: Pardon?
Mingi: Ben varım.
Yunho: Sen zaten illegal bi' işte yokum desen şaşarım.
Joong: Ben yokum.
Yeo: Susma hakkımı kullanıyorum.
San: Ya bi' beni dinleyin. Sordunuz mu kimi soyacağız diye?
Mingi: Kimi?
San: Beni.
Joong: Nasıl yani?
San: Beyler, dedemden kalan nakit paranın yarısı kimin sanıyorsunuz?
Hwa: Dedenden kalan para o kadar fazla mı aq?
San: Fazla. Ancak o parayı ele geçirmek için bi' plana ihtiyacımız var.
Yunho: Para senin değil mi? Neden direk alamıyoruz?
San: Babam yüzünden. İlerde parayı kariyerim için vs. olarak kullanmamı istiyor. Pek umursadığım söylenemez. Paradan nefret ettiğimi biliyorsunuz.O yüzden şifresini bilmediğim kasanın içinde o para şuan. Gerçi babamın bile hatırlamadığına eminim. Çok uzun zamandır açılmadı kasa. Ancak babamınparola, anahtar, kart tarzı kaybolmaması gereken şeyleri sakladığı ayrıca bir kasası daha var. O kasa şirkette kendi odasında.
Yeo: Kasanın şifresini biliyor musun?
San: Babamın kullandığı şifrelerin hiçbirini bilmiyorum. Kimse bilmiyor. Artı olarak babamın odası özel bir kapıyla kilitli. Ve bilin bakalım o kapı nasıl açılıyor.
Hwa: Şifre...
San: Aynen öyle. Üstelik şifreyi bir kez yanlış girerseniz alarm sistemi devreye giriyor. Yani elimizde kesin şifre olmadan hiçbir şekilde içeri giremeyiz.
Joong: Bittik biz.
Mingi: HEPİMİZ ÖLECEĞİZ!!!
Yeo: Salak salak konuşma beğ.
San: Şirketle ilgili bilmediğiniz daha bir çok şey var. Şirket 7/24 kamera ile izleniyor. Her gece nöbetçiler devriye geziyor. Şirket 5 katlı ve babamın odası en üst katta.En üst kat hariç diğer her katta birer nöbetçi var. Yani dört tane. Babamın katına sekreterler, müdür ve müdür yardımcısı hariç kimse çıkamıyor. Yasak.
Joong: Ben daha fazlasını bekliyordum.
San: Daha bitmedi. Dışarıda da nöbetçiler var. Ön bahçede bir, arka bahçede bir tane. Ve onlar köpekli. Her bir nöbetçide silaha sahip. Tabi zor durumda kalmadıkları sürece onları kullanamazlar. Yoksa işlerinden men edilirler. Ama köpekleri üstümüze salmayacakları anlamına gelmez.
Hwa: Bitti mi?
San: Hayır. Bahçede de kameralar var. Bahçe dışını ve içerisini çekiyorlar.
Yunho: Bir şirket için bahçeye ne gerek var ki?
San: Bilsem...
Yeo: Toplam kaç tane kamera var bu koyduğumun şirketinde?
San: Sanırım...20'nin üstünde. Tam emin değilim.
Joong: Tekrar söylüyorum. Bittik biz.
Mingi: H-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRAWİNG CLASS - WOOSAN
Fanfic- Hey bana fotoğrafını atar mısın? Seni çizmek istiyorum. ! Bu kitap yaşanmış olaylardan yola çıkılarak yazılacaktır/yazılmıştır. !