DÖNDÜM BİÇISLAR!
SARI SAN'A ÇOK PİS ZAAFIM VAR ŞU TİPE BAK DİŞLERİNİ SÖKESİM VAR AŞIRI TATLI
Not
Ateez playlist dinlerken yazmak çok zor. + Uzun tırnaklarla klavyede hakimiyet kurmak çok zor.
Not bitti
--------------------------------------------
Hwa: San, ben bu amcanı sikerim ama...
Yunho: Ne demek resmimizi mafyaya verdi ya?! Onun siktiri boktan borcu yüzünden biz neden ölüyoruz?!
Mingi: Ö-öldürmezler ya..
Yeo: Tabi öldürmezler. İşkence edip ölüme terk ederler. Onlar öldürmez yani... Salak mısın Mingi?!
Hong: Bi' sakinleşin. San, amcanın borcu tam olarak ne kadar?
San: Bil-
Tam bize ne kadar gerekli olduğunu bilmediğimi söyleyecektim ki telefon çaldı. Telefonumu elime alıp baktığımda bilinmeyen bir numara olduğunu gördüm.
San: Alo?
xxx: Choi San. Sen ve kardeşlerinin bir hafta süresi var. Bu bir hafta içerisinde 10 milyon dolar getiremezseniz değerli hayatlarınıza veda edin. *kapanır*
Hong: San?
Hongjoong Hyung'u cevaplamadan telefonda son kaydedilen aramayı açtım. Benim duyduklarımı onlar da duyduktan sonra yüzlerindeki ifadeden şaşırdıkları ve korktukları belliydi. Korkmakta haklıydılar. Bende korkuyordum. Aklımızda ortak bir soru olduğuna da emindim. 10 milyon doları nereden bulacağız?..
----------------------------------------
Kısa (aşırı) bir bölümle karşınızdayım. Hala hastayım...Hastalığımı daha tam atlatamadım. Ama eskisinden çok daha iyiyim kesinlikle. Şuan karantinadayım :D (babam korona oldu ama iyileşti şuan) Karantinanın bitmesine 5 gün kaldı. Eve gidene kadar (anneannemdeyken babamın korona olduğunu öğrendiğimiz için ben ve canım anam anneannemde karantinada kaldık.) uzunca bir ya da iki adet (belki daha fazla) yazarım. Ama hala yaşadığımı bilmeniz için kısacık bir şey yazayım dedim.
Woosan'la kalın muah ❤❤❤😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRAWİNG CLASS - WOOSAN
Fanfiction- Hey bana fotoğrafını atar mısın? Seni çizmek istiyorum. ! Bu kitap yaşanmış olaylardan yola çıkılarak yazılacaktır/yazılmıştır. !