3🌿

59 16 32
                                    

Keyifli okumalar benim güzel okurum 🍂
.


.
.
.

.
.
.
.


.
.
"Hadi ama 'güzelim'." dedi bana çapkınca sırıtarak.

"Bu kadar utanma" diye devam etti sözlerine gülerek.
Bu sözleriyle dahada utanmıştım.

Ayça bize 'siz olmuşsunuz pezevenk' bakışı atıyordu.

Can hala şaşkındı.

Bi dakika bi dakika, ben hala Canın kucağındaydım.

"Lan Can geldiğini niye söylemedin bana puşt!? " dedim sinirle.

"Defne nası haberin olmaz teyzem amcam herkes biliyor" dedi şaşkınca.

"Neeeeğğğyyy" dedim anırarak,ama sonra aklıma Mete'nin önünde donumla durduğum gelince Can'ın kucağından hemen indim.

Utançla saklamaya çalıştım.

Ayça anlamış olucak ki beline sardığı hırkayı hemen kıçımı gösteren yırtığın üzerine gelecek şekilde örtüp belime bağladı.

Yiğidim beeeeeğğğ!

Aslanım beeeğğğ!

Bazen çok göt bir insan olmasına rağmen arada böyle işe yarayabiliyordu.

"Eywallah ciğerimm" dedim sağ elimi kalbimin üzerine koyup hafifçe başımı aşağı indirip kaldırdım.

Kıkırdadı.

"Ne demek beyimmm" dedi.

Can ve Mete bize tuhaf bakışlar atarken konuşma gereği duydum.  Ama keşke konuşmasaydım la çünkü bizi biraz rezil ettim.

"Lez değiliz"

~~~~~~~~~~~~~~~

"Lan Defne senin beynini balığa taksak suda nefes almayı öğrenip su yutarak ölür, hayır sen ne mal bi kişiliksin?" dedi.

Banağğ banağğ bihterineğğğ!?

Burdan  Aşk-ı Memnu' ya bir kez daha selamlarrrr.

"Ne biliyim yaa yanlış anladılar sandım açıklama gereği duydum kanka vallah" dedim ellerimi havaya kaldırıp ben suçsuzum bakışı atarken.

"İyi madem ben gidiyom knka bokunu yiyim erken uyan bak okulun ilk günü geç kalmak adetimiz oldu artık! " dedi yalvarırcasına.

"He he hadi siktir git uyuycam bebeğüm" dedim bıkkınca.

"Gavata bak milletin kankası kendine iyi bak canım, bizim odun kılıklı camış siktir git uyuycam." diye söylene söylene evden çıktı.

Bende üzerime şortlu pijamalarımı geçirdim.
Ve kendimi uykumun huzurlu kollarına bıraktım.

Demeyi çok isterdim ki telefonumdan gelen mesaj sesiyle merakıma yenik düşüp telefonumun kilidini açtım.

Mesajlar kısmına girdim.

0584 *** ****: Küçüğüm beni engelleyerek benden kurtulabileceğini sanıyorsan, yanılıyorsun...
Yakında tanışmak dileğiyle Meva .
Not:Herşeyin...

Ukala, embesil bide herşeyin yazmış ama bi dakika yaa...

mesajı tekrar okumamla gözlerim şok etkisiyle açıldı. Ailem dışında kimse ikinci adımı bilmiyordu. Ama bu..

Bu nası olur?

Aklımdaki soruyu dile getirerek.

"Kimsin lan sen lavukk!!?? "  yazıp gönderdim.
Çok geçmeden mesaj geldi. Ellerim titreyerek mesajı açtım.

-ÇEVRİMDIŞI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin