Selam ballarım :)
Nasılsınız? İyi misiniz?
İyisinizdir umarım..Yeni bölüm biraz geç geldi fakat okuduğuna değicek sevgili okurum.
Beni kırmayıp oylar mısın?
O zaman....
buraya minik bir kalp bırakır mısın değerli okuyucum?<3.....
Senin sayende yazıyorum bu bölümü güzel insan...
Devam et pişman olmayacaksın..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Mete" dedim gözlerim dolu dolu fısıldayarak.
Beni hala farketmemişti.
Çünkü gülümseyerek yanındaki sarışın kızın dudaklarına küçük buseler konduruyordu.Hocanın sesiyle kafamı yere eğecek şekilde hafif indirdim ve gözlerimi yere sabitledim.
"Evet arkadaşlar Defne bu okula yeni geldi, sizden ricam onu şakalarınızdan uzak tutmanız dersin kaynamaması için uzun konuşmayacağım Defne boş bir yer bul kendine kızım" dedi fizik hocası olarak tahmin ettiğim hoca gülümseyerek.
Zoraki bi şekilde tebessüm etmeye çalıştım.
Tek boş yer siyah saçlı cool duran ve dövmelerle kaplı vücuduyla sıraya yayılmış çocuğun yanıydı.Oraya adımlamaya başladım sıranın yanına geldiğimde oturmadım.
Kafamı tekrar Mete'nin oturduğu sıraya doğru çevirdim.
Sonunda beni görmüştü beyefendi.
Bi yanındaki kıza, bi bana bakarak yanındaki kıza dönüp bişeyler söyledi.
Kız sinirle yerinden kalktı ve yanıma gelip "oraya ben oturucam sen sevgilimin yanına otur. " dedi gözleri dolu dolu.
Salak la bu kız!
İnsan sevgilisinin yanına neden başka bi kızın oturmasını ister ki?
Hangi mal ister?
Sorumun cevabı konuştu.
"Hadi oraya git" dedi bana nefretle bakarak."Bence sen sevgilinin yanına topukla, çünkü o burda yanımda oturucak" dedi düz bir ses.
Siyah saçlı çocuktu bu.
Kız birden sırıttı ve "işime gelir" deyip arkasını dönüp Mete'ye doğru adımladı.
Mete sinirle kıza döndü yanımdaki çocuk
- çocuk dediğime bakmayın 1.90 boyla ne kadar çocuksa-
kolumdan çekip sıraya oturttu.Buna sıra demeyelim bildiğiniz kucağına düştüm.
Evet evet götüm kucağındaydı ve ben donmuş bir şekilde bir süre kıpırdayamadım. Kafamı hafif arkama çevirdim ve simsiyah gözleriyle göz göze geldim.
Yerimde biraz kıpırdanmamla kısık bir şekilde inledi ve
"Rahat dur yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim"dedi boğuk bir sesle.
Tüvbeeeğğ Allah'ım çok tüvbeğğğ
" Haram gıııığ "dedim dehşetle o ise cevap verme tenezzülünde bulunmadı ve beni kucağından yan tarafına doğru attı.
Evet doğru okudunuz dndnmdmdmd
Bildiğiniz attı.
" Anaağmmmm çanağııığğmmm gettiiii getti getti getttiiiiiiğğ acıdı laaağn napıyos- "diyerek dövünüyordum ki sınıftakilerin ve hocanın bana baktığını farketmemle sesimi kestim.