1🌿

122 24 68
                                    

Başladığınız tarihi buraya atabilirsiniz. 🍂

Oylamayı unutmayın :)

Keyifli okumalar.. 🌼

.
.
.
.
.
.


.
.

Elimdeki lolipopu dişlemeye çalışırken bir yandanda yüzsüzce 2 yıllık plotoniğim Meteyi kesiyordum. Arkadaşıyla oturmuş kahvesini yudumladığı sırada birtanem Ayça yanıma geldi.

Gelmez olaydıı.

"Nabüüün lan gavat hala Meteyi mi süzüyon" diye anırmasıyla ağzını kapatıp "Sus lan duyucak şimdi" diye endişeyle konuştum.

"Omo konko yonondoko çoçok toşmoş" dedi hala elim ağzında olduğu için salyaları elime bulaşmıştı. "Allah belanı versin kanka ıyyy" deyip elimi çektikten sonra en sevdiği kapşonlusuna elimdeki salyayı sildim.

"Bidaha bağırarak konuşursan o her büzdüğünde maymun götüne benzeyen dudaklarını birbirine dikerim, ağzından kelime sıçamazsın Ayça" dedim piskopatça sırıtarak.

Eliyle dudaklarındaki hayali fermuarı çekti.

"T-tabi knka bağırmam bidaha valla bak" dedi hafif ürkek bir şekilde. Sonra yavaşça ayağa kalktı ve hiç ummadığım bişey yaptı.

"AŞIKSIIINN SEN AŞIKSIN ARKADAAĞĞŞŞ" diye böğürmesiyle kafedekilerin çoğu kahkaha atmıştı.

Metelerinde bize kısa bir bakış atıp önlerine dönmesiyle Ayça'nın suratına bi tane çakasım geldi.

Yerin dibine girmek istesemde 1.50 boyumla daha ne kadar küçülebilirim diye düşündüm.
"Tekrar söylüyorum Allah belanı versin Ayça" dedim bıkkınca.

"Saol bro hep beraber inşallah" dedi sırıtarak.

"Geber puşt" dedim yapmacık bi gülümsemeyle.

O da yapmacık bir üzüntüyle, "Kalbimi sihtin sihtin!! Bu bana denir mi beeğğğ!? "diyerek masada bi o yana bi bu yana yatıyordu.

" Bazen senin gibi bi malla neden kanka olduğumu düşünüyorum Ayça"dedim sorgularcasına.

"Cevabı basit mümin kardeşim" dedi gülümseyerek.
"Neymiş?" dedim merakla.

"Buda sorumu sen bendende malsın" dedi ve kahkaha atmaya başladı.

Masada duran kalemi karşımdaki Ayça şahsına atmayı planlıyordum ki planda bi aksaklık oldu.

Kalem direkt olarak karşı masadaki Mertin kafasına uçtu.

Sinirle "Kim attı lan bunu" diye kükreyince. "Siktirr, kaç Ayça kaç" dedim ve hesabı önceden ödemenin verdiği rahatlıkla dışarıya sprint attım.

"kankaaa" dedi Ayça.

"Ne var pezevenk ne! ? Hepsi senin yüzünden zaten" dedim yapmacık bir sinirle.

"Sadece şey dicektim" dedi.

"Ney?" dedim.

"Kolla götü Mete arkanda kanka, sikebilir yani" demesiyle arkamı döndüm hızla ama Mete yoktu.

Önümü döndüğümde Ayçanın koşarak kaçtığını farkettim.

Arkasından "Ama seni sikmez miyim ben? Şerefsiz!! " diye böğürdüm.
.
.
.
.
.

"Nerdesin kız siz çarpık bacaklılar sizi!? " diye bağıran en üst kattaki Nermin teyzeyle yerimden sıçramıştım.
Kadındaki ses Bülent Ersoy'da yok yahu.

"Ne bağırıyon? He? Ne bağırıyon kulaklarımız duyuyo maşallah!" dedi Ayça, Nermin teyzenin duymaması için çok kısık bir sesle konuşarak.

"Sus kız çarpık bacak seni! Sen duysan ne olur o lafı anlıycak beyin olmadıktan sonra" dedi gözlüklerinin üzerinden bize bakarken cık cıklayarak.

"İşte gençliğin bittiği yer" dedi bizi kibirle süzerek. Ve camdan uzattığı kafasını içeri soktu camı sertçe kapatıp hızla perdeyi çekti.

"Zaten bi ayağı çukurda, diğerinide ben sokucam şimdi" dedi Ayça demez olaydıığğ.

Nermin teyze camı açtığı gibi başımızdan aşağıya kötü kokan bir sıvı döktü. Aklıma gelen şeyle dehşetle Nermin teyzeye baktım.

Pis pis sırıtıyordu yaşlı bunak.

O zmn.. O zmn bu...

"Nermin teyzeeeeeeğğğğğğ" diye çığlık attım sinirle. "Ne var kız şempanze kılıklı orangutan" dedi hala sırıtmaya devam ediyordu.

"Bana bu döktüğün şeyin Naci amcanın sidiği olmadığını söyle" dedim cevabından korktuğum soruyu sorarak.

"tam üstüne bastın" diyerek kahkaha atmaya başladı buruşuk yaşlı.

Olduğum yerde tepinmeye başladım sinirle. Ayça yüzünden daha başıma ne gelebilirdi ki!?

"Ayça" dedim gülümseyerek.

"efendim kankam" dedi yağcılık yaparak.

"Kaç kanka" dedim sabrım tükenmek üzereyken.

"Nereye kaçıyım knka?" dedi mal mal yüzüme bakarak.

Kafamı gökyüzüne çevirip gözlerimi kapattım.
Yüksek sesle"SİKTİR GİT KAÇ AYÇA! AZINA SIÇICAM YOKSA AYÇA! EĞER KAÇMAZSAN YAKALAYIP AZINA BABAANNEMİN ÇORAPLARINI SOKUCAM AYÇA! BÖĞRÜNÜ ŞİŞLİYCEM AYÇAAAA! "dedim ve sinirle gözümü açıp Ayçanın durduğu yere baktım.
Yani eskiden durduğu yere..

İlk defa bi akıllılık yapıp tüymüştü.

Sinirlerime hakim olmaya çalışarak apartmandan içeri girdim ve evin kapısının önüne geldiğimde kapı kilide anahtarı sokamadan babaannemin sözleriyle açıldı.

"Ben bunaldum ev ustüme ustüme basayii"diyordu ki beni görmesiyle önce süzdü sonra da kokladı ve

" Ula eşek gadan gız olmişsun hala altına işiysun ha bu gadar da olmazki  cenum. Serpil bu gızı bi yikayun altina işemiş sıpaaa"diye bağırmasıyla küçük bi çığlık attım.

" Babanne yaaaaa Nermin teyze Naci amcanın sidiğini üzerime boşalttı. İşemedim yani "dedim sinirle.

" Ahaaa araduğum fırsati buldim. Bekle benu yaşli bunak celeyrum"dedi sondaki kelimeyi fısıldayarak bastonunu aldığı gibi üst koşa koşmaya çalıştı.

Çalıştı diyorum çünkü merdivenleri çıkması yıllarını alır gibi duruyordu.

Tek tek basamakları bastonu yardımı ile çıkmaya başladı. Abartısız 10 dakika sonra bir üst kattaki merdivene geçmeyi başarmıştı.
Daha fazla bakmadan eve girip odama yöneldim.

Hızlıca bi duş aldım ve Ayçayı aradım.

"Aluuuooooğğğ" dedi kelimeleri yavşakça uzatarak.

"Sinirim geçti hadi bize gel" dedim ve yüzüne kapattım.

2 dk sonra zil çaldı. Kapıyı açmamla koca bir kahkaha atmam bir oldu.
.
.
.
.

Selam canlarım yeni bir hikayeyle karşınızdayım.

Eğlenmeniz amacıyla böyle bi hikaye yazmak istedim.

Umarım eğlenceli zamanlar geçirirsiniz.

Sizleri seviyorum❤️
.
.
.
.
.
Kendinize iyi bakın...🍭

-ÇEVRİMDIŞI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin