I was always giving you value.But today is different now I totally hate you

84 8 0
                                    

MULTİMEDİA ALESSANDRA
Klupe vardığımızda herkes toplanmıştı. Derek yanıma gelip ''Nabersin güve?'' Çocuğun benle sorunu neydi bilmiyorum ''Seni görmeyene kadar iyiydim.'' Derek'le çocukluğumdan beri anlaşamam. Hep egosu önden o arkadan gidiyordu.

Koç;''Arkadaşlar bildiğiniz üzere sadece Bİz değil her spor dalından gençler olucak. Kavga çıkarmayın(!) Özellikle sen Milo, geçen sene Fenerbahçe ile kavga ettiğin yüzünden az kalsın diskalifiye oluyorduk.'' Hepberaber servise doğru yürürken Kate yanımıza gelip Melody'e gelip ''Bu sefer Milo'yuda sana kaptırmam sürtük.'' dedi. Bu kzın derdi neydi. Ben adımlarımı hızlandırıp yanlarından geçip gittim.

Servise binip çam kenarına oturdum yanıma birkaç dakikanın ardından Melody yanıma geldi. Havaalanına vardığımızda, İşlemleri koç halletti. Ben bütün yol uyumuştum Antalya'ya gidiyorduk. Fenerbahçenin yüzücüleri olucakmış birtek. Melody'nin dürtmesiyle uyandım. Vardığımızı söylediğinde bavullarımızı almak için yürümeye başladık.

En son olan Kate'in bavulunuda alıp ordan ayrılıp hotelin yolunu tuttuk.

Hotele vardığımızda odalara yerleştik erkekler (Derek, Milo, Joe) Kızlar (Ben, Kate , Melody) Kızlar odalarının yolunu tuttuğunda ben resepsiyona indim. Hırkamın cebinden telefonumu çıkardığımda annemin numarasını tuşladım. 4.çalıştan sonra meşgule attı. Off keşke hiç olmasaydın, Olmasaydım anne(!). O kadar sinirlenmiştim ki, ben bunu hakedicek ne yapmıştım. Düşüncelerimle boğuşurken telefonum çalmaya başladı arayan annemdi.

-Sadece vardığımı söylicektim pardon rahatsız ettim.

+Yok canım kasadaydım ödeme yapıyordum. Oturma odası için yeni koltuklar aldım. Neyse şimdi ben biraz daha dolaşıcam sonra konuşur......

sinirimden telefonu suratına kapatmıştım. Off ben bunu hakedicek ne yapmıştım?! Sinirlendiğim için elime tırnaklarımı batırdığımı fark edip kendimi frenledim. Tam o sırada dönen kapıdan giren Fenerbahçe yüzücülerini görmemle sinirlerim daha da arttı. Aynı anda asansöre doğru yürüyorduk. Acaba durmalı bi sonraki asansörümü beklemeliydim? Yok artık Alessandra bide istersen merdivenden çık. Ben mi durucam rahatsız oluyorsa binmesin. Asansörün tuşuna hızlı davranıp ben bastım. Arkamda 3 kişi vardı. Sima olarak tanıyordum ama adlarını tabiki hatırlamıyordum. Asansör kapısı açılınca kendimi içeri attım 6 numarayı tuşlayacakken kısa boylu sarı kıvırcık saçlı olan da basmaya yeltendi yok artık bide bu ucubelerle aynı katta mı kalıcaktım!. En arkada uzun boylu kumral yeşil gözlu çocuk bana bakıp alayla ''Ooo bakıyorum küçük cinconlumuz bizleaynı asansöre biniyo hayrola bu ne cesaret?'' Bu gerizekalı ucube neyi kastediyordu? Kendimi tutamayıp ''Rahatsız oluyosan merdivenden çıksaydın.'' Kızıl ve sarı saçlı çocuk bian sırıtır gibi oldu ve aniden kendilerine hakim oldular kapı açıldığında ben cebimden anahtarı çıkarıp kapıyı açacakken sağımdaki odada durdular ve kapıyı açmıp içeri girdiler. Bide şimdi fenevlilerle yan odada mı kalıcaktık. Ne çok şey yaşıyordum ben bugün böyle!

PASSENGERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin