Berbat hisler...

57 7 0
                                    

*OKUYAN VARMI BİLMİYORUM OKUYANLAR İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER YAZIM HATALARI İÇİN ÖZÜR DİLERİM TELEFONDAN YAZIYORUM*

Eşyamı kaptığım gibi yerden kalktım kapıya yaklaştığımda arkamı dönmeden ''Başımız sayenizde belada teşekkürler'' Kapıdan çıkarkan yandan bi şekilde Leo'nun şaşkın bakışlarıyla karşılaştım. Aşırı mı tepki vermiştim? Alessi sana noldu sen kimseyi umursamassın. Hala umursamıyordum zaten. Hızlı adımlarla tuvalete yöneldim.

Üstümü giyinmeye başlarken düşünmeye başladım; kesinlikle iyi şeyler olmayacaktı. Bu öğrenilirse yani Mark'ın kulağına giderse açıkcası boku yerdim.

Fotoğrafta sevgili gibi gözüktüğümüzün kalıbına basabilirdim. Spor camiasında rakip takımlar arasında bırakın sevgili olmayı arkadaş bile olmamız yasaktı. Birimiz klupten atılacaktı daha öncede böyle şeyler olmuştu. Umarım Mark!ın kulağına gitmezdi. Üstümü giyindikten sonra dışarı çıktım.

5-6 dakikada odaya varmıştım. Pijamalarımı giyip kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım diyemicem, nasıl huzurlu uyuyabilirdim ki?

Uyandığımda Melody çantasını hazırlıyordu. Ahh tabi ya bugün Fenerle maçımız vardı. Hemen bende ona katıldım. Kate çoktan çıkmıştı. Melody ''Bence çok tatlı olmuşsunuz sen genelde vıcık vıcık şeyleri sevmezdin?.'' Melody sende mı brütüs?!. ''Ne saçmalıyosun mantıklı konuş sadece.'' Cevap vermesini beklemedden çıktım.

Soyunma odasına vardığımda giyinmeye başladım. Aynanın karşısına geçip kumral saçlarımı sıkı bir şekilde yandan örmeye başladım. Bazen sadece düşünüyorum. Neden ben? Annemi düşündüm, sürekli bir sürtük gibi davranmasından sıkılmıştım. Hiçbirini sevmiyordum. Babam Asya kıtasında oturuyor. Annemin kaldığı eve uzak. Babam yakışıklı bir adam ona değer mi veriyorum bazen. Aynada kendime baktım gözüm dolaplara kaydı ve dün gece aklıma geldi. Of cidden korkuyordum. İlk defa voleyboldan uzaklaşıcağım için korkuyordum belkide en çok voleybola değer veriyordum.

Maç için spor salonnuna girdim. Gözüm istemsizce tribünlere gitti. Leo orda oturuyordu. Umursamadan sırtımı dödüm. Anlaşılan Mark bişey anlamamış olacak ki yüzü gülüyodu.

Maçın başlaması için düdük çaldığında fener servis ile başladı. Kate topu kurtarmak için yere atladı ve zar zor kurtardı. Melody pasör olduğu için topu kaldırdı. Ben 3 numara yani orta oyuncusuydum. Topu bana kaldırdı bende tüm gücümle sıçradım ve tam ortsasına topun vurdum. Top bloğa çarptı. ve dışarı çıktı. Maç böyle ilerledi ve 3 sayı farkla son seti kazandık.

Soyunma odasında mesaj geldiğini gördüm hayret babamdandı.

KİMDEN:DYLAN (BABAM) Sevgilim var.

Banane zaten sürekli sevgilisi olmuyo muydu?. Ama hiç mesaj atmazdı.

GÖNDERİLEN: DYLAN (BABAM) Tamam.

Yazıp gönderdim. Eskiden ben küçükken annem ve babam evliyken, babam benimle pek ilgilenmezdi 7.yaş doğum günümde annemin zoruyla bana masal anlattığını hatırlıyorum. Belki hayatımda duyduğu en yapmacık en iğrenç masal olabilrdi. Ama bilmiyorum ben sevinçten tüm gün uyuyamamıştım.

KİMDEN: DYLAN (BABAM) Tanışmanı istiyorum.

Baba sürtüklerin umrumda değil. kimse umrumda değil.

GÖNDERİLEN: DYLAN (BABAM) Hayır.

PASSENGERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin