Gürültülü bir sesti.
Ne olup bittiğini anlayamamıştım. Gözümü bile açmakta zorlanırken sevgili kardeşimin yüzünü görmem ile sinirle uyuduğum yataktan doğruldum. Suratında heyecanlı bir gülümseme, nefes nefese kalmış bir vaziyette bana birşeyler anlatmaya çalışıyordu;- noluyor akın sabah sabah beni böyle uyandırmanı gerektirecek ne oldu bu kadar?
Hızlıca konuya girişti;
- yarın EDİRNEYE GİDİYORUZ ASELL
Gözlerimi devirdim ve ona önümden çekilmesi için bir bakış attım. Anlamış olacakki ellerini teslim olma şeklinde havaya kaldırdı ve önümden çekildi.
Hızlıca alt kata indim ve kahvaltı hazırlayan annemin yanına sokuldum.
Beni görünce gülümseyerek tüm neşesiyle;
- Günaydın güzelim, hayret seni bu saatte uyandıracak ne oldu?Gözlerimi ovuşturarak;
- sevgili oğluna sormakla başlayabiliriz bence. DEGILMI AKIN!Sinsi gülüşleriyle Akın, hızlıca yanımızdan uzaklaştı..
Uyku benim için en değerli şeydir. Aslında yemek de öyle, her ikisi de beni mutlu eder ve huzurlu kılar ve işte beni böyle mutluluğumdan ve huzurumdan mahrum eden zamanlarda aşırı derecede öfke patlaması yaşarım. Bu huyumu sevmiyorum çünkü karşımdaki kişinin kalbini çoğu zaman kırarım. Hatta fazlasıyla.
Bu yüzden elimden geldiğince sakin kalmaya çalışırım...Kahvaltı hazırlayan anneme yardıma koyulurken bir yandan sordum;
- yarın Edirne'ye mi gidiyoruz ?- evet Aselcim, oldukça güzel tarihi mekanları var bi gezelim güzel olur diye düşündüm, sence de hoş olmaz mı?
- Evet, harika olur! Havamızın değişmesine ihtiyacımız var.
Aa birde anne... Giyecek kıyafetler lazım, artık diğerlerinden bıktım değişik şeyler almak için alışverişe çıksam iyi olur. Yanıma meriç'i alırım, senin için de uygun mu?Bir yandan kahvaltımızı yaparken annem cevapladı;
- Tamamdır birtanem ama geç saate kalmayın lütfen merak ederim.
-tamam annecim teşekkürler :)
Hızla kahvaltı masasından kalktım ve aarkadaşım meriç'i aradımMeriço♡ ARANIYOR...
-yine ne haltlar yedin lan saftirik.
Kahkahami tutamadım;
- Vallaha bu sefer birşey olmadı, yarın Edirne'ye gidicem o yüzden alışveriş yapmam gerek, seni alicam yanıma. Hazırlan hemen 15 dkya kapının önündeyim.- insan bi haber verirdi Asel, apar topar şimdi nerden çıktı, neyse kapat kapat geliyorum.
ARAMA SONLANDIRILDI...
Telefonu hızlıca kapattım ve giyeceğim kıyafetlere bakmaya başladım...
Altıma elime geçen ilk kotumu aldım, üstüne de hemen sade bir beyaz kısa t-shirt geçirdim, aksesuarlarımı taktım; kolyemi,yüzüklerimi,bilekliklerimi...
Hafif tonlarda bir makyaj yaptım.
En sonunda çantamı da alıp Meriçin evine doğru yol aldım...10 dakika sonra~
Meriç'in evine varmıştım. Elim çantama uzandı ve meriç'in numarasını tuşladı;
Meriço♡ ARANIYOR...
- Geldinmi gülüm?
- evet kanka hadi in aşağı Bekliyorum.ARAMA SONLANDIRILDI...
~Devam edecek💫~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GARSON
RomanceBelki hepinize tuhaf gelecek ama sizden kilometrelerce uzakta, hayatınızda sadece 1 defa gördüğünüz bir kişiyi hayatınıza alır mıydınız? Bunu kendinize yapar mıydınız? Sadece gözlerinizin içine bir kere bakmasiyla ona bu kadar bağlanır mıydınız? Rü...