Pijamaları giydim . Diziyi de açtım. Ahh! En önemlisini unuttum erzak kontrolü yapmadım. Eveeeet. Şimdi bakalım cips paketleri okey. Çikolatalar okey . Jelibonlar okey. Birşey eksik ne eksik acaba yaaa. Hayır düşünüyorum aklımada gelmiyor. Hah hatırladım .Nutella!!!! Lan gerizekalı Mina nasıl unutursun onu en önemlisi o.
***
Daha dün bir kavonoz nutella bitirdiğim için şimdi pijamalarımla markete nutella almaya gidiyordum. Tam bir Nutella hastasıydım ve bu aralar biraz çok azıcık depresyonda olduğum için her zamankinden daha fazla yiyordum. Gerçi normalde yediğim Nutella miktarıda çok azımsanacak kadar değildi de neyse oraları karıştırmayalım ,kilom ortaya çıkar. Bari bir şarkı açayım da canımız sıkılmasın lan bu kadar yolu müziksiz gideceğimi mi sandınız ?Her ne kadar evimiz beş adım uzağında olsa da market müziksiz çekilmiyor kardeşim. Haksız mıyım ?"Yok yok yok istemem tövbeler olsun .Çok çektim elinden aşk çok bana uzak dursun."
Bak yine aklıma o geldi... Gözlerim dolunca biraz durdum ve kendimi rahatlatmaya çalıştım .
"Tamam sakin ol kızım hem senin mutlu olman gerekiyor nutella almaya gidiyorsun şimdi senin gözlerinden kalplerin fışkırması gerekiyor ne bu hüzün ? Toparla, bırakma kendini. " son dediğimde bir gülme krizine girdim .Yakın zamanda sevgilimden ayrılmıştım . 4 yıllık ilişkimiz vardı ve onu gerçekten sevmiştim ama o daha fazla yapamayacağını söyleyip kaçıp gitmişti. Aslında depresyona giren tiplerden değildim. Her ne olursa olsun neşemden ödün vermezdim .Her zaman yine gülerdim hatta şey vardır : Ya en ciddi zamanlarda gülesiniz falan gelir. Hah o kadar gevşek ve umursamaz bir insandım işte . Napalım bizim de yapımız bu. Atsan atılamaz, satsan kim alır be ya !
"Bebeğim nutella hep senin için bu depresyon palavraları. Neredeydi lan bu nutella reyonu ? Hah buldum ! Hah ! Lan tüm şansımı harcadım şuan. Tek bir tane kalmış o da bana kısmetmiş. Birtanem benim. Şimdi çen benim mi olucaksın ? "
Elimi nutellaya doğru uzatıyordum ki herşey yavaş çekimde yaşandı .Benden önce bir el uzandı ve nutellaya çekip aldı . Yemin ederim hayatım gözlerimin önünden film şeridi gibi geçti . Bir gittim geldim sanki .
"Hey ! O benim Nutellam ."
"Hayır. İlk önce ben aldım . O artık benim Nutellam. "
"Önce elimi ben uzattım yaniğ o Nutella benim oluyor hem eve gidip daha depresyona giricem artık lütfen şu nutellaya bana ver." dedim ve elinde tuttuğu nutellayı tutup kendime çektim .
" Ama alamadın ve eve gidip ne yapacağım beni hiç ilgilendirmiyor." dedi ve yanımdan geçip gitti.
Arkasından bağırmaya başladım . " İnşallah boğazında kalır da boğulursun. Tuvalete gidince sıçamazsında götünde bokla kalırsın. Reyonda tek kalan nutellayı alacakken biri gelir de onu alamazsın " diye beddualar sıraladım . Ama o sadece kahkaha attı ve "Pijaman güzelmiş nutellalı "dedi ve göz kırptı. Sonra hiçbir şey yaşanmamış gibi gitti.Bende ağzım bir karış açık bir şekilde hayal kırıklığıyla kaldım...
***
Bu bölümü _siyahmelek_34 ' e ithaf ediyorum.Kitabımı yayınlamama çok yardımcı oldu . Kendisi de kitap yazıyor . Onun kitaplarını da ziyaret edin ve kendinizi mükemmel kitapların içinde kaybedin. ✨✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hey!O Benim Nutellam.
Humor🍫Nutella sever misiniz? 🍫Bu hikayeden sonra aşığı olacaksınız. "Şunu unutma Mina. Bir Nutella herşeyi yapabilir. Kırık bir kalbin nefes alabilmesine yardım eder . Bazense en yakın arkadaşın olur. Bazen sadece kahvaltılarını süsler .Bazense büy...