וורד ורוד. קניתי לה הפעם גם וורד ורוד. זה חד פעמי. קניתי הפעם אחד עשר וורדים, עשרה אדומים שאחד ממנו שרפתי כדי שיהיה שחור ואחד ורוד. כרגע אני בדרך אל הקבר שלה, כשהגעתי עברתי את הכל מהתחלה, את הידיים הרועדות, את הזיעה והשפה התחתונה הרועדת. ידעתי שאני הולך לבכות גם הפעם.
"היי." לחשתי והנחתי את תשעת הורדים האדומים, "הינה גם הוורד השחור." הנחתי את הוורד השחור והתיישבתי מול המצבה שלה. מתחיל לבכות, "יש לי הפעם גם וורד ורוד." לחשתי והשפלתי את מבטי אל הוורד.
"את בטח שואלת את עצמך מה המשמעות שלו." לחשתי והרמתי את מבטי, מביט על המצבה שלה, " ורדים ורודים מסמלים יופי וחינניות."
"חלמתי עלינו אתמול. נזכרתי בכמה יפה את. בגלל זה הבאתי לך את הוורד הזה." דמעות הרטיבו את לחיי ומחיתי אותן, מניח את הוורד על שאר הורדים "אני כל הזמן בוכה." גיחכתי ללא הומור.
"מעניין מתי אני אגיע ואני לא אבכה. מתי זה יקרה?" שאלתי את עצמי.
"על מי אני עובד. זה אף פעם לא יקרה כי כל פעם שאני בא לכאן אני יושב מול אבן שכתוב עלייה את השם שלך ושאת קבורה מתחת. לדעת שאת לא בחיים ושאני מדבר לעצמי מול אבן גורם לי לבכות." משכתי באפי, "אני לא יודע אם את שומעת אותי. אני לא יודע אם את רואה אותי אבל אני מקווה שאת לא."
"בגלל שאם כן תראי אותי את תיראי איך הידרדרתי, את תראי כמה גרוע אני נראה בלעדייך ואני לא רוצה בזה. אני לא רוצה שתראי אותי ככה." התייפחתי, "נהייתי חלש. אני חלש." בכיתי.
"אני מוכן לוותר. אני מוכן, אבל לא עכשיו. אבל אני מבטיח לך שאני אגיע אלייך. בסופו של דבר אני אגיע אלייך." לחשתי, "אני מקווה שדברים יסתדרו לי."
"אני לא רוצה לחיות ככה. למרות שזה בלתי אפשרי לחיות כשאני בלעדייך. כשאני יודע שאת לא תחזרי. אני לא יודע אם אני אי פעם אוהב שוב."
"אני מבטיח לך שאני לא אוהב מישהי אחרת. מישהי שהיא לא את כי אף אחת לא יכולה להשתוות אלייך ואת יש רק אחת."
"אני מצטער." לחשתי ונעמדתי, "אני מצטער על מה שהפכתי להיות." בכיתי ומחיתי כמה דמעות, "אני אוהב אותך."
"נתראה עוד שלושה ימים." לחשתי, מסתכל פעם אחרונה על המצבה שלה והולך משם בחזרה לרכב שלי.
(מטרה: 76 הצבעות)
YOU ARE READING
Lifeless- (Special to L.M.G)
Fanfictionאתה לא בודד" הוא לחש בטון מתחנן והתיישב בחזרה, "אתה לא בודד יש לך אותנו" תנצל אותנו נייל! תפסיק להיות בבית. תצא איתנו למקומות, תנסה לחיות שוב. תפסיק לחשוב עלייה זה לא עוזר לך." "אני לא יכול לחיות שוב. אני חסר חיים בלעדיה."