XI - lonely rose

1.4K 154 67
                                    

וורד בודד. הפעם הבאתי לה רק וורד אחד בצבע אדום. למוכרת בחנות הפרחים לא היה הרבה וורדים כמו שיש לה בדרך כלל ובמקרה נשאר לה אחד. אז לקחתי אותו, לא יכולתי ללכת אלייה בלי להביא לה וורד.

הגעתי אל בית הקברות והפעם חוויתי רק בידיי הרועדות ובשפה התחתונה הרועדת, הפעם הייתי לחוץ ואני לא מבין בכלל למה.

התיישבתי מול המצבה שלה, עדיין מחזיק בוורד בידי, נשמתי עמוק לפני שדיברתי. "את בטח תוהה לעצמך למה לא הבאתי תשעה ורדים וורד שחור כמו בדרך כלל."

"למוכרת בחנות הפרחים נגמרו הוורדים ומה שנשאר לה זה וורד אדום בודד." לחשתי, "אני מקווה שאת לא כועסת עליי ואולי המשמעות של וורד אחד יגרום לך לסלוח לי מעט."

" ורד בודד, מתאר נאמנות לאדם אחד. כלומר, זה אומר: "כל אהבתי נתונה לך".." יבבתי, "וזה נכון. כל אהבתי נתונה אך ורק לך." הנחתי את הוורד ואז הבטתי בעיניים אדומות ומלאות דמעות על המצבה שלה.

"אני לא יודע אם ראית מה עשיתי בשלושת הימים האלה אבל אם כן ראית בטח הבנת שהידרדרתי לגמרי. את בטח כועסת עליי, אז אני אומר לך שאני מצטער." לחשתי, "חתכתי גם לפני שבאתי לכאן, זה גורם לי להרגיש טוב. זה גורם לי להרגיש את מבינה?"

"אני אדיש לארבעת הבנים. אני אדיש לסביבה שלי. לא מעניין אותי כלום וכשאני חותך אני מרגיש." בכיתי, "ומה שגרוע בכל זה, זה שאני אוהב את זה. אני אוהב לפגוע בעצמי."

"תיראי מה עשית לי, תיראי לאן הבאת אותי." התייפחתי ואז משכתי באפי, "אני כועס עלייך שויתרת. את בטח יודעת את זה אבל אני אגיד לך את זה שוב. אני כועס עלייך."

"החיים שלי הסתיימו כשויתרת את מבינה?" בכיתי, "אז למה עשית את זה?"

"אני רוצה להרגיש אותך שוב, אני רוצה לשמוע את קולך שוב. אני רוצה אותך." בכיתי בקולניות וכתפיי רעדו, "התחלתי לקחת גם כדורי שינה כי אני לא מצליח להירדם."

"אני רוצה לבוא אלייך." בכיתי, "אני רוצה להיות איתך."

"לעזאזל אני מוכן למות בשבילך," הרמתי את קולי, "כנראה את היית מוכנה למות בשבילי גם. אבל למה באמת נתת לעצמך למות?" 

"בבקשה תעני לי, למה נתת לעצמך למות?"כיסיתי את עיניי בעזרת ידיי, "אמרתי לך את זה פעם ואני אגיד לך שוב. אין לך מושג מה זה לשבת כאן מול אבן שכתוב עלייה את השם שלך ולדעת שאת קבורה מתחתי."

"אין לך מושג מה זה לדבר למישהו שבעצם לא יכול להחזיר לך תשובה, אין לך מושג!" הרמתי את קולי ואז נשמתי עמוק וכמה התייפחויות קטעו אותי, "אני רוצה להגיד לך שאני שונא אותך אבל אני בעצם אשקר."

"אני אוהב אותך כמו מטורף, אני כל כך פאקינג אוהב אותך וקשה לי לראות חיים בלעדייך."

"אני חושב שהגעתי להחלטה. אני מקווה שאת לא תכעסי עליי כשתראי אותי..."

הפרק הבא הוא האחרון :( 

מטרה: 80 הצבעות

Lifeless- (Special to L.M.G)Where stories live. Discover now