X - Sleeping pills

1.3K 154 20
                                    

כדורי שינה. יצאתי היום מהבית כדי לקנות כדורי שינה. הלילה לא עבר עליי טוב, לא ישנתי בכלל. אני ער עוד מאתמול, עליתי למיטה בשעה שתיים עשרה בלילה ואני ער עד עכשיו. ועכשיו השעה אחת עשרה בבוקר.

אני מרגיש שעיניי כבדות אבל בכל פעם שאני עוצם את עיניי אני לא נרדם. לא משנה כמה ניסיתי. לא רציתי לקחת כדורי שינה אבל לא הייתה לי ברירה ובסופו של דבר לקחתי אחד. לאחר כמה שעות נרדמתי, שינה כל כך עמוקה וחזקה שהתעוררתי רק אחריי שתיים עשרה שעות.

אז השעה שהתעוררתי היא אחת עשרה בלילה וזה בכלל לא טוב, אני לא יכול לשנות את הרגלי השינה שלי. לישון ביום לקום בלילה.

אבל הפעם החלטתי במקום לקחת עוד כדור שינה ולחזור לישון, החלטתי לצאת החוצה לסיבוב. לצאת החוצה ולהסתובב בפעם הראשונה מאז מותה. לא למועדון או כל שטות אחרת, פשוט לטייל בחוץ.

נעלתי נעליים לבשתי בגדים חמים כי היה קר בחוץ ויצאתי מהבית, נועל מאחוריי את הדלת ואז יורד במדרגות הבניין מכיוון שאין מעלית. הרוח הקרה הכתה בי ברגע שיצאתי החוצה ושלחה צמרמורת במורד גבי.

נשמתי עמוק והכנסתי את ידיי לכיסיי הז'קט שלי כדי להשאיר אותן חמות. אני לא מתכוון להיות בחוץ הרבה זמן, רק שעה אפילו פחות.

הסתובבתי רק באזור שקרוב לבית שלי, לא רציתי להתרחק. התיישבתי בספסל שראיתי ונשענתי אחורה, שואף את האוויר הקריר ונהנה מזה. אני סורק כל פינה ברחוב ואז אני שומע אנשים צוחקים, הבטתי אל מקור הרעש וראיתי שני אנשים מחזיקים ידיים והיא נשענת עליו מעט בעוד שהיא צוחקת.

הרגשתי שהלב שלי התכווץ. קינאתי בהם. אני רציתי להיות הבחור שמצחיק אותה והיא הייתה נשענת עליי כמו הבחורה הזאת וצוחקת ממה שאמרתי אפילו אם זה לא באמת היה מצחיק.

לקחתי שאיפה ארוכה וחדה וכשהם התנשקו נעמדתי והלכתי משם, חוזר הביתה. מרגיש יותר גרוע ממקודם, היה עדיף להישאר בבית. אני רוצה למות. אני רוצה לסיים הכל ממש עכשיו.

לאחר שנכנסתי הביתה הלכתי אל המטבח ולקחתי איתי כוס מים לחדר. מיד אחר כך לקחתי כדור שינה ושתיתי את המים. כשסיימתי את זה עליתי למיטה והשארתי את עיניי פקוחות עד שנסגרו בעצמן מבלי ששמתי לב.

מטרה:78 הצבעות) 

Lifeless- (Special to L.M.G)Where stories live. Discover now