Jag eller rättaresagt vi bor i ett litet samhälle utanför storstaden Stockholm, anledningen till att jag nämner det är för att nu den fjärde juni tvåtusensjutton är jag väldigt tacksam över det.
Där går du.
Du har inte lämnat mitt huvud sen jag såg dig första gången, det tog inte en lång stund före jag hittade dina sociala medier.
Alice.
Du ska vara försiktig angående vad du lägger
ut på internet.Jag fick snabbt reda på att du börjar i gymnasiet, och att du precis flyttat hit från London, vilka dina närmaste vänner är och även var du och de bor.
Du bor bara 15 killometer från mig,
Alice vi kommer kunna vara med varandra massor. Jag lovar du kommer gilla mig.______________Nutid______________
Jag har mina fingrar hårt klämda runt ratten,
jag ska snart få se dig igen. Alice.
Jag sitter alltid utanför skolan och väntar på
att du ska sluta för dagen, jag ser lyckan i dina
ögon när du lämnar den stora gula byggnaden bakom dig.Idag har du plattat ditt axellånga blonda hår, det ligger lätt över dina axlar.
Du går brevid dina närmaste vänner som jag fått reda på heter Amanda och Elin och bor på andra sidan stan.
Jag följer dig alltid hem efter skolan och ser till att inget händer dig, min prinsessa.Jag har dragit ner rutorna och hör vad ni talar om, du har en så fin ljus röst.
Jag hör din vän nämna något om att gå ut idag, du ler stort. Mina ögonbryn höjs, fest du är bara 16 år. Jag måste följa med dig på detta.
YOU ARE READING
beroende av dig
Romance"Det är något med henne som får mig att fastna, som en fluga i spindelns nät som kämpar för att ta sig loss. Men jag kämpar inte, jag är hennes. Och hon är min." Obs! 18+ efter kap5!