7

811 5 0
                                    

Du går ut ur duschen och jag följer med, jag ser hur din blick ibland rör min kropp.
Du tar en handduk och virar den runt din kropp.
- Du är aldeles blöt nu ju.
Jag flinar och nickar, du lägger din hand på min kind. Jag blundar av beröringen.
Du kysser mig snabbt, jag tar tag i dig förens du slutar och tittar dig i ögonen.

- Alice, du är det vackraste jag sett.
Du ler och låter din hand vandra ner för min kropp men den slutar innan min kuk kommer.
Hon viskar små skrattandes "jag vill inte att min första gång ska vara i ett badrum".
Jag höjer ena ögonbrynet och lyfter upp dig och går till ditt rum och kastar dig i sängen.
Du små fnissar medans jag lägger mig över dig och smått kramar om dig, jag fnissar också.
- Lås dörren dåå..
Hon tittar in i mina gråa ögon när hon säger det och jag gör som hon sagt.
Jag märker att hon är nervös, jag tar min hand och smeker hennes kind och sedan låter den ta bort handuken som täckt hennes kropp.
Jag kysser henne och pussar hennes kropp.
Jag vill egentligen bara köra igång nu.

Hon tar försiktigt av mina våta kalsonger, hon börjar runka av mig. Jag blir snabbt hård men säger sedan: "Fokus på dig först" och tar bort hennes hand.
Jag smeker hennes bröst och små klämmer, smeker bröstvårtorna. Jag ser hur hon njuter.
Sedan sätter jag mig på knä och börjar smeka hennes nedre mage och fitta.
Låter mina fingrar smeka ovanpå och sedan lägger jag ett finger på klitoris medan jag kysser hennes hals.
- Jag vill att du kommer.
Det är det ända jag får fram mellan kyssarna, några kyssar blir till sugmärken.

Börjar röra på klitoris och sedan för in ett finger. Wow hon är tight.
Lägger sedan ett till finger i henne och märker att det inte kommer vara lätt att få min kuk i henne. Hon börjar stöna och märker hur hon blir våtare och våtare och tillslut börjar hennes fitta pulsera.
Drar ut mina fingrar och hon tittar på mig och viskar: "Snälla lägg in den nu".
Jag gör som hon säger.

Låter den röra henne först och sedan tryckr jag ollonet in, märker hur hon kniper ihop ögonen och jag drar ut det snabbt igen.
- Om det tar ont så behöver du inte..
Hinner ej säga mer förens hon viskar i mitt öra
"please lägg in den".
Jag lägger försiktigt in den och märker hur hennes ögonknips ihop men bryr mig inte och forsätter trycka den tills hela är inne.
Juckar lugnt och hon börjar vänja sig, hör hur stönen börjar komma från hennes läppar och destu hårdare jag juckar destu hårdare stönar hon. Tillslut kommer jag, stönar några gånger och drar ut den.

Lägger in tre fingar i henne och tillslut kommer hon, mina fingrar blir aldeles våta och geggiga men det är ju hennes vätskor.

beroende av digWhere stories live. Discover now