Jag har det typiska 'fuckboy looken', det mörkbruna svalliga håret med de mörka ögonen så ingen misstänker något när jag smiter in i huset och sätter mig i en av vardagsrummets stora soffor.
Några tjejer i din ålder sätter sig runt mig och vi börjar tala men min blick är alltid fäst vid dig.
Du står vid shot-bordet med killen som du gått till festen med och några andra tjejer. Killen har lagt sin hand på din rumpa, det svider i ögonen på mig då han tar hårt tag om den och håller dig tätt intill honom. Du är ju min.
Du lämnar killen och går in på toan brevid vardagsrummet, killen blir stående med din drink. Han letar i sin byxficka och tar upp något.En rosa brustablett, han lägger i den i din drink. Jag blir kall inmombords och mina nävar knyts men jag sitter frusen kvar i soffan. Du kommer ur badrummet och går fram till honom, han ger dig drinken.
Hans ögon har fastnat på drinken du håller i handen, men du dricker inte, inte på ett långt tag. Men tillslut tar du upp den till munnen och dricker upp hela. Ett leende sprids på hans läppar.Ni båda går till soffan brevid och sätter er, du talar med många. Din blick är på mig ibland, eller kanske det är önsketänkande. Men hans är alltid fäst vid dig.
Din kropp blir slapp, och du lutar dig emot honom och han håller om dig.
- Tror tösen här fått för mycket för ikväll, drar nog hem nu.
Min blick rycks ifrån dig till honom när han säger så. Han reser sig och drar med dig ut och till en bil. Jag små springer efter.Han öppnar vänstra bakdörren och lägger dig på rygg där och knäpper upp sina byxor.
Nu ligger han på backen.
Jag kunde inte häjda mig, men det var nog bra så. Jag gav honom en rak höger, men killen är snabbt upp på benen igen. Men han gör inget tillbaka utan vänder bara om och springer iväg.
Adrenalinet pumpar medans jag lyfter upp dig i famnen och små springer emot min bil.Min prinsessa.
YOU ARE READING
beroende av dig
Romance"Det är något med henne som får mig att fastna, som en fluga i spindelns nät som kämpar för att ta sig loss. Men jag kämpar inte, jag är hennes. Och hon är min." Obs! 18+ efter kap5!