10

616 2 0
                                    


Du avbryter mina tankar med och säga.

"Vill du typ dra och bada?"

Du flinar smått på det charmiga sättet bara du kan göra, jag flinar tillbaka och småskrattar "visst".

- Då måste vi dra hem igen till mig tillbaka för att hämta typ bikini? Du tittar på mig.

- Kan du inte bara simma dina underkläder, jag lånar typ mjukisbyxor och en hoodie' efter?

Jag ler emot dig och stiger upp ur sängen och öppnar upp mitt skåp och tar fram ett par gråa mjukis nikebyxor och en matchande hoodie'.

- Funkar de här? Jag lägger kläderna på sängen framför dig och du nickar glatt. Tar sedan fram en liknande outfitt åt mig själv. Lägger kläderna i en gympa-kass och tar tag i din hand och leder dig ut ur mitt rum och ut ur huset. Öppnar dörren för dig och du hoppar in, går sedan över till min sida och hoppar in. Så fort jag har stängt dörren startar jag bilen och lägger handen på ditt lår.

- Var ska vi dra? Jag tittar på dig.

- Vet du bron bara några meter härifrån? Du ler och lutar dig bak i sätet.

- Bro? Du ska ej hoppa ner för en bro! Jag flinar och tittar ganska seriöst på dig.

- Come on, alla gör det var inte feg!

Jag små skrattar och kör dit du ville, bossig du är ändå.

När vi är framme och parkerat går vi upp på bron, du tar snabbt av dina kläder och står där i underkläder efter en stund av att ha beundrat din lilla kropp tar jag av mina också. Du klättrar snabbt över till yttresidan av räcket, du räcker ut din hand emot min och jag tar tag i den och stiger över. 

- Är du säker? Det är det ända jag hinner säga förens du hoppar i. Eller rättare faller i, en vindpust ger dig en knuff och du tappar balansen och släpper räcket och faller i. Märker den lilla skräcken i din blick on hoppar snabbt efter.

Jag ser din kropp slukas av vattnet och hur du inte kommer upp, så fort jag kommer under vattnet ser jag inte dig. Mitt huvud kommer upp igen och jag ser din kropp ligga på ytan flytandes. Jag skakar våldsamt på din kropp.

- Hahahahh

Du skrattar och släpper din position på rygg, jag ger dig en dryg blick och mumlar "du skrämde ju skiten ur mig". Smeker din kind och du ler och mumlar "sorry".

Du simmar och går upp ur vattnet och jag gör detsamma. Några killar som satt sig brevid vattnet spanar in dig, jag springer ikapp dig och lägger snabbt armen runt dig och försöker smått täcka din rumpa.

Du är min. Ingen annan får se eller njuta av din kropp.

beroende av digWhere stories live. Discover now