-VII-

283 50 28
                                    

Taehyung masanın üstünde ne bulduysa çantasına attı. Okul kıyafetlerini ışık hızında giyinip ayakkabısını oturtmaya çalışarak kendini apartmandan dışarı attı. Tam tamına 45snsı vardı. Ayakları götüne değerek durağa koştu. Ilk gelen otobüse bindi zaten evlerinden otobüs uzun aralarla geçiyordu. Bomboş olan ortaya geçti. Kulaklığını takıp, alışık olduğu mimarilere bakmaya koyuldu. 10 dakika sonra burası insanlarla dolacaktı. 2 dakika sonra bu sıkışlık yüzünden olan insanların ter, ağız kokulari gibi kokuları birleşip Taehyung burnunu ele geçerecekti. 3 dakika sonra ise okula gelip, bu yerden kurtulacaktı.

Taehyung'un tam sırtına bir kız çarptı. Taehyung bunu ilk yaşadığında çok fesat algılayıp, okuldaki herkese söylemişti. Ama şimdi normal karşılıyordu. Kıza yanında hızlıca bir yer açtı.

Mina: Ah çoook teşekkürler~

Taehyung: Ah rica ederim. Kim olsa aynısını yapardı.

Mina: Hayır cidden yapmazlardı. Siz resmen hayatımı kurtardınız.~

Teahyung: Hayır cidden hiç müim değil.

Mina: Aaa ne dinliyorsunuz. Bende dinleyebilirim.~

Taehyung: Spotify'dan karışık bir liste.

Mina: Ah üzgünüm ben Mina~

Taehyung: Bende Taehyung

Mina: Bende dinleyebilir miyim?~~

Teahyung Tabii ki de diyerek kulaklığın diğer ucunu Mina adlı, uzun saçlı, güzel kıza verdi.

Mina: Aaa metal dinliyorsunuz. Pek aram olmasa da eğlenceli bir müzik türüdür.

Teahyung: Hayır metalçi değilim. Sadece sabah daha dinç başlıyamak için dinliyorum. Tüm uykumu alıyo.

Mina: Ohhww anlıyorum sayenizde bende güne enerjik başlayabileceğim.~

Taehyung tam mükemmel bir sohbete girmek üzereyken SPOTIFYDAN REKLAM ÇIKTI. Zaten herşeyin mükemmel olmasından belliydi böyle bir şey olacağı. Mina Taehyung'a tuaf bir şekilde bakarken Taehyung yüzünü kapatmaya çalışıyordu.

Taehyung: Aaaa şey ben bu durakda inmeliyim.

Mina onaylarcasına başını salladıdı. Taehyung yine güpgüzel gacıyı ellerinin arasından su gibi akıp gitmişti. Tam da Alman Taktiğine başlayacaktı. Lanet girsin sana spotify. Seni yapan her kadinın........ Sınıfına doğru yol aldı.

Sungjae: Oooo hoşgeldin sayın amına koduğum. Ben gelmeyeceksin sandıydım. Niye erken gelmion lan okula

Taehyung: Sen erken geliyonda napion mal?

Sungjae: öfff, sanada bir şey söylenenmiyo.

Joy: Oppa günaydıın~

Teahyung: Günaydın

Joy: Oppa sen çilek aramolu süt sevdiğin için, sana çilekli süt aldım. Masanının üstüne bıraktım oppa~

Sungjae: Sana kaç kere söylüycem Taehyung'un sevgilisi var. Artık çocuğu sal ya.

Joy: Sen sus moruq.

Sungjae: Bende çilekli süt seviyorum  Bana niye hiç almıyosun.

Joy: Ay, dingil misin nesin!?? Sana niye alayım.

Sungjae: Ne yani olmaz mı? Şu fakiri mutlu edip sevap kazansan.

Joy: Siz zenginsiniz ama

Sungjae: Sen benden daha zenginsin ama

Joy: Ahh oppam nerde?

Sungjae: 5.rüyasına balıklama giriş yapıyor şu anda.

Joy: Ayyyy, uyurken ne kadar da tatlı. Bir tane fotoğrafını çeksem bi şey demez sanırım. Hep senin yüzünden oppamı kaçırdım.

Sungjae: Ne benim ne suçum var ama

Joy: off bide konuşuyo musun yaaa

ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
Bundan sonra ki bölümler pek uzun olmayacak bu uzunluk civarında olacak. Ama hiç belli olmaz yine de . İlginiz için çok teşekkür ediyorum.

Dingiller-vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin