Elektirik Bölümü
Jimin: Kendi bölümümüzü temizleyeceğiz hiç aklıma gelmezdi.
Taehyung: ayene
Jimin: Bunların hepsi senin suçun olduğunu biliyosun değil mi?
Taehyung: Ne? Benim mi suçum? Ülti atmayan sensin aptal.
Jimin: Ben size dedim minyonları kesin diye beni dinleseydiniz böyle olmazdı ossuruklu göt deliği.
Taehyung: Sen kesseydin amk ya.
Jimin: Kesiyodum sen gel dedin ya mal
Taehyung: Hiç oyun tecrüben yok. Ultine ihtiyacimiz olduğunu söylemiştik ama farkında misin?
Jimin: Peki kendin ulti atsaydın!
Taehying: APTAL MISIN! Ultimin takım savaşından işe yaramadığını biliyorsun.
Jimin: Şu an cidden boşuna uzattığımızın farkında mısın?
Taehyung: Suçlu olduğunu kabullen bitsin işte ya.
Jimin: Suçlu değilim niye kabulleneyim.
Bilişim bölümünü temizleye giden Yoongi, Taehyung ve Jimin'in tartışdıklarını görunce ikisininde ensesine bir tokat attı.
Jimin: Ahhh.... Ne vuruyon lan anasını si...sevdiğim hyungcum
Taehyung: Öyle ölmem füze atsaydın amk
Yoongi: Temizlik süresince oyun meselesini açmayı size yasaklıyorum. Eğer yine bu hâlde görürsem, sizi öğretmene söylerim. 10 değil 0 girer.
Taehyung: Bihtım be bıhtım. Zeus eğer gerçeksen bir mucize yarat.
Jimin: Ne dion aq?
Yoongi:?
Taehyung: Eyi
Jimin: Tamam hyung
10 dakika sonra
Jimin sıraların üstünü silerken Taehyung'da camları siliyodu. Jimin yavaş yavaş esmer çocuğa dalmaya başladı. Taehyung işini yaparken çok sessiz ve ciddi görünüyordu. Kendisi sürekli gülümseyen bir insan olsada Taehyung fazla gülmüyordu. Genelde yüzünde boş bir surat oluyodu. Gülünce dudakları kenara kayıyordu. Kare bir şekilde gülümsüyordu. Yüzüne gerçekten çok yakışıyordu. Taehyung'a hayranlıkla bakmaya devam ederken Taehyung aniden kendisine dönünce panikledi.
Jimin: Bok gibi yüzün var.
Taehyung: ne dion lan camı aç. DUYAMIYOM
Jimin: Sen duyamıyo muydun?
Mutlu bir şekilde gidip camı açtı.
Jimin: Vayyy babanda mı cam silerdi be. Parıl parıl olmuş.
Taehyung, Jimin'in övgülerini sadece boş bir gülümseyle cebapladı.
Jimin: Tae yukarlara boyum yetişmiyo
Taehyung: Yukarda ne işin var?
Jimin: Prodekson çok pis duruyo.
Taehyung: Gözünu sikim.
Jimin: Ne
Taehyung: Ya cidden seni anlamıyorum iş içinde iş çıkartıon offf oraya nasıl yetişicez?
Jimin: Beni sırtına alsana
Taehyung: Yok ebeyin amı. BEN BURDA KADİR EZDILDI OLMUŞUM, OVALAYA OVALAYA GÖTÜM ÇIKMIŞ, SEN BİDE ÜSTÜNE BENI SIRTINA AL DİON DAVAR HERİF.
Jimin: Davar ne ya. OFFFF!! Hadi 2 dakikadan da ölmezsin ya.
Taehyung: Bu okulu yapan mutaitin ben.
Jimin: Önce beni sırtına al, sonra söversin.
Taehyung: Ay sen ne kadarda zekisinnn.
Jimin: Burası bizim sınıfımız.
Taehyung: Eeeee?
Jimin: Matematik Hocası teknoloji özürlüsü olduğu için sürekli yansıtma kullanıyor. Bu yüzden prodeksyonu silmeliyiz.
Taehyung: Haqli olmandan nefret ediyorum.
Jimin öğretmen masasına oturdu. Taehyung ise söve söve önüne çöktü. Jimin utanarak, Taehyung'un geniş omuzlarına ayaklarını attı. Jimin'in yüzü kıpkırmızı olmuştu, bir yandanda aptalca bir fikir bulduğu için kendine sövüyordü. Taehyung kafasındaki çocuğun erkeğini hissetiğinde gözleri kocaman açıldı. Kendini sakin tutmaya ve olayın çok normal olduğuna inandırmaya çalıştı. Bu durumda hızlıca kurtulmak istiyordu. Hızlı bir çıkış yaptığı için kalkamadı. Bu sefer yavaş ve sakince tekrar denedi.
Taehyung: Ohhlmmm sehhn gaç gilossn la.
Jimin: 65cik
Taehyun: anağnı siikkm. Çaaabuhh ol fötüm cikhhhack
Jimin: Tamam biraz daha kaldır.
Taehyung: Ne
Jimin: Of siliyom aq bi dur. ANANI BACINI GARINI GIZINI EBENI ECDADINI SIKIYIIIM, dedi. Ardında çığlık attı.
Taehyung: Nohhhluuu ne depinion ustuuhmde. AHHHHH SAÇIIIHHHHHMM.
Jimin: GOCAMAN KIRMIZI GOZLU BIR ORUMCEK VAR BURDA. BENI SIKECEKMIS GIBI BAKIYO. TAEHYUNG SENI COK SEVIYOM NOLUR BENI DUSURME. COK KORKUYOM.
Taehyung: Kahc yaasiiihhhna gelmissin daha böcekten mi korkuuon. Unutyyma sehhhde buuğ dunyahda bir bocehsin.
Jimin, Taehyung'un sırtında debelenmesi sonucu; Jimin Taehyung'un üstüne düşer.
Jimin: Taehyung galllh. Taee bocekler gelio yardim et lan aaaa 2 taneler gocamanlar. TAeee cok korkuyom gozunun yağini seveyim yardım et. Ayagini elini opeyim lan.
Taehyung: Jimin popomu cimciklemeyi KES. Sen benim üstüme düşmüş oldugundan tüm kemikler kırlmış hissediyom.
Jimin: TAE BAH ŞURDALAR KOCAMANLAR BIZI SIKECEKLER COK KORKUYOM.
Taehyung: hani amk ya. BAĞIRMA LAN KULAĞIMIN DİBİNDE.
Jimin: AHAAA IŞTE KÖR MUSUN TAE YA
Taehyung: Olm küçücük bir şeymiş ondan mı korkuyon.
Jimin: Azgin ergen hormonuna bak sen demesi kolay tabi. Sen miyop oldugundan kucuk goruyon.
Taehyung: ABARTIYOSUN
Jimin: Ya siktir git, öldür işte.
Taehyung: Tanrim eğer canımı alacaksan şu an çok mükemmel bir zaman.
Jimin: GAHSANA LAN
Taehyung: Ne sandın beni aq Tarzan falan mı? Sınıf gayet temiz duruyo hadi gidek. Hem onlarında bir aileleri var. Ben katliama olmak istemiyorum.
Jimin: Taşşama bak hele
Taehyung: Sen de olduğundan tam emin değilim.
Jimin: Af buyur?
Taehyung: Tamam bunun konusunu açmıycam. Gidip diğer sınıflarıda silelim. Ben müzik dinliycem. LÜTFEN RAHATSIZ ETME
Jimin: Peki bey
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
Uzun bölüüm alırım bi dal (: 3 gündür bölüm salmıyodum ondan biraz aceleyle attıyorum. GÖZÜNÜZ BÖLÜM GÖRSÜN (꒡ꜙ꒡) (yazım yanlışları aff ola)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dingiller-vmin
HumorTaehyung: salah salah konuşma lan Jimin: Hayır lütfen bir sakin olur musun?