-21-

160 43 18
                                    

Jimin az önce yaşadıklarını düşünmekten kendini alıkoyamıyordu. Taehyung'a baktı. Sanırım çoktaaan her şeyi unutmuştu önündeki teste odaklanmış görünüyordu. Cidden nasıl bu kadar hızlı unutmuştu? Nasıl her şey normalmiş gibi davranabiliyordu?

Taehyung 5 dakikadir aynı soruyu okumaya çalışıyodu. Ama aklına az önceki olay gelince soruyu unutuyordu ve tekrar okumaya başlıyordu. Delirmek üzereydi. Jimin'e bakmaya cesaret bile edemiyordu.

Annesi elinde meyve tabağı ile odaya girdi. Jimin tüm ilgisini tabağa verdi. Meyveler çok güzel dizilmişti.

Jimin: Hiç gerek yoktu. Ben aç değilim.

Anne: Ne, aç değil misin? Güldürme beni hahahhaha. Buraya okuldan sonra geleceğinizi biliyorum. Şimdilik meyveleri yiyin ben size güzelce bir yemek hazırlarım. Aç bir şekilde çalışırsanız bir şey anlamazsınız hem. Afiyet olsun.

Taehyung: Anne ne yemek yapacaksın.

Anne: Bilmiyorum. Dolaba 5 dakika boyunca bakınca aklıma gelir.

Taehyung: Tamam

Jimin: Meyveler için teşekkürler.

Annesi kapayı kapatıp, çıktı. Jimin eğer böyle sessiz oturursa sınavdada boş boş kağıta bakacaktı. Az önceki olayları unutup, sandalyesini Taehyung'a biraz daha yaklaştırdı. Taehyung gözlerini kapatıp uzunca nefes aldı. Içini ne kadar ferahlatamasada biraz işe yaramıştı. Gözlerini açıp Jimin'e baktı.

Taehyung: Edebiyatta hangi konularda zorluk yaşıyorsun?

Jimin: Hımmmm.... şöyle bir düşünecek olursaaaaam. Hepsinde zorluk yaşıyorum.

Taehyung: Hadi canım.

Jimin: canın mıyım?

Taehyung: Ne?

Jimin: Can'ın kelimesinde -ın eki iyelik mi, şahıs eki mi oluyo?

Taehyung: Iyelik ekleri bir isime eklenir ama şahıs ekleri bir eyleme eklenerek o eylemin kim tarafından gerçekleştirildiğini gösterir. Yani Can'ın burdaki ek iyelik eki oluyo.

Jimin: Sen şimdi tüm kitabı ezberlemişsindir. Çok zor degil mi?

Taehyung: Hayır lan çok  eğlenceli.

Jimin Taehyung'un anlattıklarından daha çok Taehyung'un yüzünü ezberlemişti. 3 saat rüya gibi geçip gitmişti. Sürekli ısrar etsede okuldaki öğretmeninden daha güzel anlatmıştı.

Anne: Hadi gelin yemek hazır.

Taehyung: Saat ne ara 7 olmuş.

Jimin: Al beynimi artık bana lazım değil. Çünkü yandı.

Taehyung tatlı bir şekilde gülerken Jimin'in kalbi bu güzelliğe dayanamıyodu. Çok güzel gülüyodu şu esmer be.

Taehyung: Hadi ama abartma. Peki öğrenebildin dağil mi?

Jimin: Evet okuldan daha iyi öğrendim.

Taehyung: Edebiyat dersinde uyumasaydın daha iyi öğrenirdin.

Jimin: Ben de diyorum bu konuları niye hiç işlemedik. Oysa hep uyuyomuş. Ama çok yavaş geçiyo ders yaaaww.

Taehyung: Hadi yemek yiyelim.

Jimin: Yemekten sonra ben gidem.

Taehyung: Hayır!

Jimin: Nasıl?

Taehyung: Ehh... yani gideceksin tabii ama önce bu öğrendiklerini test etmeliyiz.

Jimin: 3 test çözdük yeterli değil mi? Yarın evdede çözüp sana fotoğrafını atıcam.

Dingiller-vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin