Londra
Stiles elindeki kupalardan birini koltukta oturan Derek'e uzattı. Yeşil gözlü adam ufak bir teşekkür mırıldanıp kahveden büyük bir yudum aldı. Sessizlik garip bir şekilde uzarken Stiles merakını bastıramıyordu.
"Olayı açıklayacak mısın? Meraktan öleyim mi?"
"Sana anlatmak zorunda değilim"
"Bugün yine hayatını kurtardım,eskiden olanları saymıyorum bile"
Derek kahveyi ufak sehpa'nın üstüne bırakıp Stiles'in gözlerine bakmaya başladı. Bu çocuk asla susmak biliyordu.
"Katil bir kurt sürüsü var, diğer kurtları kendilerine katılamaya ikna ediyorlar. Başarısız olurlarsa öldürüyorlar."
"Senden ne istiyorlarmış"
Derek göz devirip 'cidden sordun mu bunu' bakışı atarken iç çekti
"Böbreğimi"
"Tamam, saçma bir soruydu. Ama sen son gördüğümde alfa değildin,senin için neden uğraşsınlar ki?"
"Çoğu alfa'dan daha güçlü ve bilinçliyim ayrıca kurt'a dönüşebiliyorum falan, pek sıradan sayılmam"
"Doğru... Yardım edebilirim istersen"
"Üniversite 1. sınıfsın ,çelimsiz birisin,insansın, stiles'sın?"
"Beni hafife alıyorsun, artık silah kullanabilirim ve eskisi kadar çelimsiz değilim"
"Tamam, demedim say."
Derek masasının üzerinde ki kitaplara uzandı. Bir kaç tanesine baktıktan sonra en kenarda duran yarısında ayraç olan kitaba baktı. Eline alıp kitaba ve Stiles'e baktı.
"Bunu bu okuyorsun?"
"Evet ne var? Çok güzel hem."
"Filmini izledin mi diyecektim, ben de okudum zaten"
Stiles şok içinde Derek'e baktı. Elindeki kitap
Beni adımla çağır'dı ve gay kitabıydı."Seni homofobik sanıyordum"
***
Beacon Hills
Liam, Theo yüzünden ceza almıştı ve şu an onunla sınıfta baş başlardı.
"Senden nefret ediyorum! Senin yüzünden ceza aldık"
"Benim yüzümden mi? Bak Dunbar kötü biri olduğumu düşünebilirsin ama senin yapmadığın ödev için beni suçlayamazssın"
"Suçlarım! Hocaya ceza vermeyecek misiniz dedin?"
"Şaşırdım sadece"
Liam derin nefes alıp veriyordu. Tırnakları eline batmaya başlamıştı.
"Güneş,ay,gerçek. Güneş,ay ,gerçek"
Tırnakları baskısını azaltınca gözlerini açtı.
Theo sırıtarak ona bakıyordu, gerçi Theo hep sırıtıyordu."Dayanak noktan ne?"
"Öfkem, eskiden başka bir şeydi ama değişmek zorunda kaldı"
"Hayden? Eskiden oydu değil mi?"
Liam kafasını salladı. Hayden eskiden onun için her şeyden değerliydi. Ama o gitmeyi seçmişti.
"Artık onu düşünmek sadece sinirimi bozuyor"
"Ne kadar sana katılsam da hayden benim betam sayılır''
"Umrumda değil"
"Tamam sakin, gözlerin değişti yine"
"Öfkem dayanak noktası için yeterli değil, başka bir şey-AĞH- B bulmamız gerek"
"Seni birine aşık edelim?"
***
Hellloiiiiiii
Okuyan yok hikayeyi ama kendi kendime takılıyorum işte.
Oy verin dicem ama okuyan yok :')
Neyse 1 kişi oy vermiş diğer bölüme ÖPÜYORUM ONU MUAHHH
gidelim severus
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I need you /sterek/thiam
Loup-garou"O bir katil" Derek parmağı ile Theo'yu işaret etmişti. Liam konuşmak üzereyken Theo'nun kahkahasını duydu. "Evet, ben bir katilim. Ablamı, sevgilimi, arkadaşlarımı öldürdüm. HEPSINI DE KENDIM IÇIN YAPTIM. Peki ya sen Derek? Hepiniz benim gibisiniz...