bölüm 10

1.5K 107 66
                                    

Liam rüyasından hızlıca doğrulurken göğüsü hızla inip kalkıyordu, Theo'nun rüyasına gitmesi garipti, fakat şu an hissettiği karmaşa garipliğin üstüne çıkıyordu. Kalbi o kadar hızlı ve korkuyla doluydu ki, ne olursa olsun Theo'yu bulup iyi olup olmadığını kontrol etmeliydi. Hızla doğrulup üstündekileri çıkarttı. Üstüne kıyafetlerini geçirdi ve telefonu alıp gelen mesajları kontrol etti.

Theo (ararsa açma) : Liam, evini bana açtığın için teşekkür etmek istedim. Bu şehirde daha fazla kalmak istemiyorum. Görüşmemek umuduyla-Theo

Liam bir süre telefona baktıktan sonra haritalar kısmından, Theo'nun konumuna baktı. Theo konumunu hep açık bırakacak kadar salaktı, en azından Liam böyle düşünüyordu. Oysa Theo, Liam'ın peşinden gelme ihtimali için açık bırakmıştı o konumu.

Liam ayaklarını yere süre süre aşağı kata indi. Beklemediği şey: Stiles ve Derek'in öpüşüyor olmasıydı.

Olabiliğince içten bir şekilde "Ananı" diyip öpüşen ikiliye baktı.

***

Güneş tepeden inmeye ve halk sözünde batmaya başlamıştı. Liam,Stiles ve Derek'i bastıktan sonra Derek hiçbir şey demeden kaçmıştı.

Ortamda ki herkesin morali bozuktu, Stiles, Derek'e kırılmış. Liam, Theo'yu merak ediyordu.

Malia ve Lydia ise Kira'nın geleceğini öğrenince tartışmışlardı, çünkü Lydia herşeyin oldukça farkında olduğu gibi Malia'nın hâlâ kira'ya bir şeyler hissettiğini de fark etmişti.

Scott tüm sürüden kopuk, gelecek olan Kira ve nedensizce pek hoş anlar geçirmediği Issac'ı heycanla bekliyordu. Normalde bu oldukça göze batabilirdi ama herkes o kadar kendi derdindeydi ki vampir konusu bile askıya alınmış gibiydi.

Kapı hızla çalınca Scott hızla yerinden doğrulup kapıya yöneldi. Kapıyı açıp elinde poşetler ile içeri girdi Kira.

"Selam, acil durum dediniz geldim"

Herkese kısaca sarılıp Malia'nın sadece elini sıktı, ardından kendini koltuğa attı.

"Olayı yaşayan Liam, o anlatsa daha iyi" dedi Lydia, Kira ve Malia arasına otururken.
Liam elinde ki kola bardağına sabitledi bakışlarını. "Theo'nun zafı benmişim"

Kira anlamazca baktı "büyük bir problem ama sadece bu mu?"
Lydia gözlerini devirdi "Vampirler tarafından kaçırıldılar, en azından biz vampir olduklarını düşünüyoruz" 

"Theo da bunu düşünürdü" dedi Liam iç çekerek, ortamdakiler onu ciddiye almazken
Kira düşünceliydi. "Liam o evi hatırlıyorsa, konumlarını takip edebiliriz,o evde bulunan telefon ya da cihazlardan"

"İyi de ajan mıyız biz" dedi Stiles, tüm gözler garip bakışlarla ona döndüğünde ise omuz silkti "Ne?"

"En son FBI'a da çalışan sendin?"

"Oh... Doğru. O zaman plan vakti!"

***
Kaos'a hazır olun geçiş bölümüydü bu hadi eyw

Yorum. Pls. Yorum

I need you /sterek/thiamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin