Derek ve Stiles'in öpüşmesi Theo yüzünden bozulurken Derek sinirlice theo'ya bakmıştı.
Theo gülerek geri çekildi, Liam ise theo'nun gülümsüyor olmasına gülümsemişti.Stiles'in mutluluğu yüzünden belli olurken Theo ceketini koltuktan aldı.
"Bir planım var"
Malia göz devirdi "Seni dinlemeyeceğim"
Liam hoşlandığı kişiye herkesin suçlu muamelesi yapmasından sıkılmıştı. "Çocukluk yapma, dinle"
Theo elini liam'ın omzuna koydu. "Sorun değil, siz zaten planın bir parçası değilsiniz"
"Değil miyiz?" Bu sefer karşı çıkan Liamdı.
Diğerleri memnun olduğunu belirtirce arkasına yaslanırken Liam sinirlice onlara baktı.
"Hey, o bizi bir çok kere kurtardı yardım etmeyi borçluyuz!"
"O bir katil" Derek parmağı ile Theo'yu işaret etmişti. Liam konuşmak üzereyken Theo'nun kahkahasını duydu.
"Evet, ben bir katilim. Ablamı, sevgilimi, arkadaşlarımı öldürdüm. HEPSINI DE KENDIM IÇIN YAPTIM. Peki ya sen Derek?"
"Ben kimseyi isteyerek öldürmedim"
"Siktir ordan"
"Yapmadım"
"Hepiniz benim gibisiniz. Hepiniz birilerini öldürdünüz! Gerçek alfaymış, kimseyi öldürmemek için sevdiği kişilerin ölümüne izin verdi! Peki ya Stiles, kendini korumaya çalışırken kütüphanede cesedi bırakıp kaçtı! Malia, seni konuşmamıza gerek bile yok. Burda katil olan sadece ben değilim"
Sinirle etrafa son kez bakıp kapıyı çarparak çıktı. Herkes fazlaca sessizken, kimse bu gerçeklerle yüzleşmeye daha hazır olmadığını fark etti.
**
2 hafta sonraTheo gideli 2 hafta olmuştu ve Liam sürekli cansız gibi geziyordu. Sürü bunu fark etmişti ama unutmasının en iyisi olacağını düşünüyordu.
Stiles ve Derek ise geçmişteki anıların hepsini hatırlamaya çalışıyorlardı, bir çoğunu hatırlamış olsalar da Derek hâlâ eksik hissediyordu.
Liam koltukta uyuyordu ve güzel bir rüyada gibiydi.
"Elimi tut"
"Bana güveniyor musun?"
"Güveniyorum"
"Korkmuyor musun? Sana da zarar vermemden"
"Bana zarar vermeyeceğini biliyorum"
Theo gülümsedi "Vermem"
"Beni bırakamazsın"
"Bırakmayacağım, sadece vampirleri kovmam gerek"
"Tek başına yapabilecek misin?"
"Deneyebilirim"
"Ya sana bir şey olursa"
"Bak en fazla iki dakika daha kalabilirim rüyanda, sadece şunu hatırla. Iyi olacağım ve seni hep koruyacağım"
"Theo..."
Theo ellerini liam'ın beline koyup dudaklarına ufak bir öpücük bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I need you /sterek/thiam
Werewolf"O bir katil" Derek parmağı ile Theo'yu işaret etmişti. Liam konuşmak üzereyken Theo'nun kahkahasını duydu. "Evet, ben bir katilim. Ablamı, sevgilimi, arkadaşlarımı öldürdüm. HEPSINI DE KENDIM IÇIN YAPTIM. Peki ya sen Derek? Hepiniz benim gibisiniz...