Kim Taehyung, uzun zamandır çıkış yapmayı bekleyen bir stajyerdi.
Jeon Jungkook, Taehyung'un stajyerlik yaptığı şirketin sahibinin, oğluydu.
Babasının ani ölümüyle, yurtdışında yaşayan Jungkook Kore’ye dönmek zorunda kalmıştı. Şirketin işlerini devam ettirebilecek başka kimse olmadığından, Jungkook yönetimini devralmıştı.
Fakat karşılaşacakları olaylardan, iki tarafta bihaberdi...
Jungkook'un gelişi, Taehyung için birçok şeyi değiştirecekti.
Taehyung ise Jungkook'un... Kendisini, baştan aşağıya değiştirecekti.
K im Taehyung, yaşayacağı tüm zorluklara rağmen çıkışyapmayı başarabilecek miydi ?
Peki ya Jungkook... Kalbiyle değil de, aklıyla hareket etmeyi başarabilecek miydi ?
******
"Çıkış yapmak istiyorsun değil mi, Kim Taehyung ?"Taehyung bakışlarını, diğerinin bakışlarından bir saniye bile ayırmadan başını salladı. Hayalini ne olursa olsun, gerçekleştirecekti.
Bu, diğerinin yüzüne oyuncu bir gülümseme yerleştirmesine neden olmuştu. "O zaman, bana itaat edeceksin."
*****
Arkadaşlar merhaba, ben derya. Yani sizin bildiğiniz şekliyle eski hesabı reveiove olan ben :/Ne yazık ki wattpad şu son hacklenme muhabbetinden sonra şifreleri sıfırladığı için ben artık eski hesabıma giremiyorum. İşin kötü yanı, tamamlanmış kitaplarımın yanı sıra yarım kalan kitaplarımın ve emeklerimin de o profilde kalması.
Hesaba giremediğimi ilk fark ettiğimde her şeyi öyle bırakıp, daha da dönmek istemedim açıkçası ama sonra bu fikir içime hiç ama hiç sinmedi. Bu yüzden artık buradayım ve buradan devam edeceğim. Umarım eski hesabımda olduğu gibi burada da yine beni destekleyenlere kavuşurum.
Bütün kitapları yavaş yavaş yeniden burada paylaşacağım. Umarım destek olursunuz. Hepinizi öpüyorum. Bir daha böyle bir talihsizlik yaşamayız umarım ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obey | Taekook
Fanfiction"Çıkış yapmak istiyorsun değil mi, Kim Taehyung?" Taehyung bakışlarını diğerinin bakışlarından bir saniye bile ayırmadan başını salladı. Bu, diğerinin yüzüne oyuncu bir gülümseme yerleştirmesine neden olmuştu. "O zaman, bana itaat edeceksin..." ****...