1.Bölüm

117 4 0
                                    

Yanlız bir güne daha merhaba uyandığımda saat 2 olmuştu ve yemek yiyip işe yetişmek için 2 saatim vardı. Aheste aheste yatağımdan çıkıp telefonuma baktım . Mehmet abi aramış duştan çıkar çıkmaz aramayı aklıma kazıyıp mutfağa yöneldim. Kahve suyunu koyup banyoya yürüdüm . Hızlı bir duştan sonra giyinip kahvemi yaptım. Saçımda ki havluyu çıkarmadan günün ilk sigarasını dudaklarıma götürdüm . Telefonu cebimden aldım Mehmet abiyi aradım.

-Alo

-Mehmet abi günaydın beni aramışsın ben anca uyandım malum.

-Tahmin ettim abim. Senin şu verdiğin numarayı bulduk babanmış kızım affet artık şu herifi perişan oldu.

-Abi yapma biliyorsun herşeyi . Yine de saolasın. Akşam gelin mekana bak herşey benden.

-Valla abim bizden geçti artık başımız kaldırmıyor ama bizim serseriyi göndereyim sana en azından bir gece nerede olduğunu bilirim.

-Oğlun vardı demi senin tamam abim gönder en önde rezervasyonu hazır ismi neydi ?

-Devrim .

-Tamamdır abicim iyi günler.

-Iyi günler abim.

Yüzsüz herif hala aramaya yüz bulabiliyor. Sabah sabah bütün moralim yine yerlebir oldu. Kahvaltı yapmadan arabama atlayıp. Mekana sürdüm. İçeri girdiğimde saatten dolayı daha kimse yoktu. Barmenimiz Barbaros ki ben ona Barbo derim. Bardak dizmekle meşgul olduğundan beni görmedi.

-Hopp kraliçeniz geldi beni bir tekilala bakalım genç.

-Erkencisin bugün hayırdır yine trafikte mi sıktılar canını ?

Cümlesi bittiğinde tekilam önümdeydi. Cevap vermeden limon tuz tekila kombinimi yaptım.

-Bosveerr gereksiz insanlar gereksiz sıkıntılar adamım . Ben hep ne derim Öyküm takmaz ;) Hadi benim prova yapmam lazım şekerim.

Deyip Barbonun yanağından bir makas aldım. Bizimkiler provaya başlamış bile.

-Evvett beyler işte geldim nerden başlıyoruz . Bi dakika Doruk siz başlayın ben geliyorum hemen .

Deyip içeri koştum Tugay ı buldum .

-Selamm nasıl gidiyor bakalım rezerve işleri nasılız bu akşam?

-Sen burayı ne zaman boş gördün pardon hakaret kabul ederim bu soruyu mekanı doldurmak bizim işimiz. Tabi ki full üz bu akşam da.

-Ön masayı boşaltamaz mısın misafirim var.

-Oha koca buldum deme valla hiç hazırlık yapmadım bu kadar sene sap kalmaya sana bilezik beşi bir yerde falan takmak lazım.

-Yavaş gel yavrum ya Allah korusun ne kocası korkma hiç niyetim yok erkeklere bulaşmaya. Ama o masaya harbiden ihtiyacım var.

-Kimmiş bu mühim misafir bakalım ona göre ayarlayım.

-Devrim Gökmen desem Tugaycım.

-Tamamdır rezerve olmuş bil .

-Adamın adı yetiyor be ne korkaksınız.

-Kızım sen Mehmet Gökmen in oğluna yer yok sizi alamayız diyecek birini İzmirde bul ondan sonra dile benden ne dilersen.

-Valla Mehmet abi on numara adamdır ama oğlunu ilk defa gorucem bakalım neye benziyormus.

Rezerve işini de hallettikten sonra bizimkilerin yanına döndüm 1 saat kadar prova yaptıktan sonra kulise geçtim. Mavi streç bir kot üzerine çizgili siyah beyaz dökümlü gömleğimi giydim zincirli yüksek taban botlarımıda ayağıma geçirdikten sonra kıyafet işi tamamdı. Aynanın karşısına geçmiştim ki kapı açıldı. Tam tahmin ettiğim gibi Deniz gelmişti.

Sil BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin