Changbin dirsek içini ağzına bastırmış hıçkırıklarını dindirmeye çalışırken Hyunjin onun saçlarını okşuyordu. Ancak işe yaramıyordu. Hyunjin de ağlıyordu zaten.
Kendi çığlıklarında boğmak istiyordu kendisini Changbin. Felix'in hissettiğini hissetmek istiyordu. Ne kadar acı çektiğini ve kimsenin bunu fark etmeyișini anlamak istiyordu.
Felix'in minik tuhaflıklarını fark edip de tepki göstermediği için kendisine kızıyordu. Nasıl yapabilmiști böyle bir aptallığı?! Bu konu yüzünden haftalardır kendisine etmediği hakaret kalmamıștı. Ölümü düşünüp düşünüp duruyordu ama yapamıyordu, cesaret edemiyordu. Küçükken güçsüzlüğü ve sulu gözlülüğü yüzünden dalga geçtiği Felix kadar cesur olamadığı için kendisine kızıyordu.
Chan'ın gelip Felix'in öldüğünü söylediği zamanki yüz ifadesi gözlerinin önünden gitmiyordu bir türlü. Suçlu olduğunun farkındaydı ama en az kendisi kadar Changbin'i de suçluyordu.
Gözlerinde Changbin'e karşı zerre sempati duymadığını belli eden bir ifade ile Felix'in Changbin için bıraktığı mektubu uzatıp çekip gitmişti o gün. Dostunu öylece terk etmişti. Cenazeyi halletmiş, evi taşımaya başlamışlardı bile. Changbin'in ailesine hiçbir şey söylememișlerdi. Sessizce, kimsenin ruhu duymadan çıkıp gitmişlerdi.
Changbin kendisini kaybederek ağlarken Hyunjin Felix'in bıraktığı notu eline aldı. Kağıt buruşmuștu ve Changbin'in okurken ağladığı belli oluyordu.
Katlanmış kağıt parçasını açtı. Uzun paragraflar ve satırlarca sözcük beklemişti ama sadece iki kelime yazıyordu.
"Seni bekliyorum"
__________________
Bu kitabı tek gecede yazıp bile bitirebilirmisim aq niye bu kadar bekletmisim bilmiyorum.
Umarım beğenmişsinizdir. Çünkü şahsen ben beğenmedim dkskdksx ama angst yazmak hoşuma gitmeye başladı, belki daha sık yazarım
Kendinize iyi bakın ❤️❤️
Ve şunu unutmayın ki; intihar hiçbir şeye çözüm değildir. Olaylar sizin bakış açınıza göre şekillenir ve aslında çok basit şeyler mantıklı düşünmenizi engelleyebilir. Sakin kalmalı, olayı düzeltme alternatiflerini düşünmeli ve en mantıklı çözüme ulaşmalısınız. Dünya üzerindeki hiçbir neden veya çektiğiniz acı sahip olduğunuz candan daha fazla öneme sahip değildir. Her zaman ikinci bir yol bulabilirsiniz.
Neyse saçmaladım, byuu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tempest // ChangLix
Hayran KurguNe olduğunu mu bilmek istiyorsun? - - - [Angst] Minific Changbin X Felix