"Aneto dělej nebo přijdeš pozdě!,, řvala na mě mamka z kuchyně.
"Nojo vždyť už jdu!,, povzdechla jsem si a neochotně se vyhrabala z postele.
Zase další den v té hnusné škole. Zalezla jsem do koupelny a udělala ze sebe člověka. Své dlouhé černé vlasy jsem si dala do culiku a lehce se namalovala. Dávám si jen řasenku, nesnáším ty serepetičky co má každá druhá. Cítím se v tom nesvá.
Když jsem byla hotová, vylezla jsem z koupelny a šla ke skříni. Na sebe jsem si hodila černé roztrhané jeany, nějaké triko a tmavě zelenou větší mikinu bez zipu. Do tašky jsem si sbalila věci do školy, hodila tašku na ramena a šla z pokoje.
"Ale že ti to trvalo,, řekla moje mladší sestra když jsem přišla do kuchyně.
"Zklapni,, odbyla jsem ji.
"Ale notak holky. Nemůžete se k sobě chovat hezky?,, povzdechla si mamka a podala mi jídlo.
"Promiň mami ale k ní se chovat hezky nejde,, vzala jsem si od ní jídlo a dala si ho do tašky.
"Jde jen ty to neumíš. Emařko,, zasmála se mi sestra.
Jen jsem nad ní protočila očima. Nemá cenu si třepit pusu. Vzala jsem tašku a šla na chodbu. Obula jsem si obyčejné černé vansky, vzala klíčky od auta a šla do garáže. Autobusem nejezdím nemám ho ráda. Vešla jsem do garáže a koukla na svého miláčka
"Ani nevíš jak jsi mi chyběl,, hodila jsem si tašku do svého šedého mustangu a šla si sednout za volant. Asi si říkáte jak holka jako já může řídit takové auto. Hold už jsem se taková narodila.
Můj táta než umřel byl slavný závodník. Mě auta přitahovali od malička. Vždycky mě bral na svoje závody, byla jsem z toho hotová. Jako malá jsem zdrhala z pokoje a schovávala se v garáži. Když umřel, řekla jsem si že budu v jeho kariéře pokračovat. Sice zatím nezávodím ale do budoucna to plánuju. Snad se mi to podaří....
Dojela jsem ke škole a zaparkovala za rohem. Nepotřebuju aby mi oblejzali spolužáci auto. Vzala jsem si svoji tašku, vylezla z auta a šla do školy. Snad tam už bude Lee. Aby jste byli v obrazu, Lee je moje kamarádka už od dětství. Je pro mě jako sestra, ve všem mě podporuje a hodně mi pomáhá. Nevím co bych bez té holky dělala.
Vešla jsem do tak zvané cvokárny a mířila si to rovnou do třídy. Jakmile jsem překročila práh třídy, všechny pohledy na mě padly. Ignorovala jsem je a šla si sednout do své poslední lavice kde sedím s Lee.
"Zase jsi přišla málem pozdě,, zakroutila hlavou Lee.
"Nojo znáš mě,, usmála jsem se na ni a sedla si na svoje místo. Zrovna v tu dobu přišel učitel do třídy a utrpení začalo.
...
Začalo zvonit na přestávku. S Lee jsme vstali a hned šli ze třídy. Přidala se k nám Mia.
"Nazdar,, pozdravila nás.
"Ahoj,, odpověděla jsem ji a mířila si to k bufiku. Lee měla sluchátka v uších a byla ponořená do toho jejího korejského světa.
"Zase posloucháš ty svoje šikmooké ryby?,, koukla jsem na ni a ona po mě hodila vražedný pohled.
"odvolej to!,, zavrčela na mě.
"Promiň to já neumím,, zasměju se.
"Hele holky Dorian a Grey budou mít koncert v našem městě!,, vypískla Mia.
"AU moje uši. To je kdo?,, nadzvedla jsem obočí.
"Nechceš mi říct že je neznáš že ne?,, koukla na mě udiveně.
"Jo přesně to chci říct,, usměju se na ni a koupím si něco v bufiku.
"Ugh. Dorian a Grey neboli David a Martin jsou český zpěváci. A jsou hrozně hot,, zasnila se.
"O bóže,, zakroutila jsem hlavou a šla zpátky do třídy.
"Musíme tam jiiiit,, skákala kolem nás Mia.
"Zapomeň já ty tvoje teplouše poslouchat nebudu,, koukla jsem na ni.
"Nejsou to teplouši!,, zamračila se na mě.
"V dnešní době je každý druhý teplouš,, pokrčika jsem rameny. Na to Mia jen protočila očima. Zasmála jsem se jí a všechny jsme se vrátili do třídy.
....
Alohaaaa! Toto je můj další příběh ale tentokrát ne o cizincich. Snad se vám bude líbit, kdyby jste s něčím nebyli spokojeni, dejte vědět do komentu. Diiik ❤️
ČTEŠ
Odřené gumy |Grey ff|
FanficNikdo nikdy nepřišel na její tajemství, vlastně ani nechtěl. Po příchodu jednoho člověka už to nebyla tajemná Anet, ale pouze Anet. Holka s tajemstvím v kapse.