5.bölüm

182 146 69
                                    

Gelin bugün ne yapmaktan mutlu oluyorsak onu yapalım.mesela ben yağmurlu havada yürümeyi çok seviyorum.icimi huzur kaplar yada güzel ve sessiz bir yerde kitap okumak çocuklarla çocuklaşmak güzel bir manzara izlemek  keyif aldığım şeylerdir fark ettiyseniz küçük şeylere ve imkansız  değil yani mutlu. Yani mutlu olmak o kadar pahalı ve zor değil. Peki ya sizle mutlu olmak için ne yapmanız lazım ne sizi mutlu eder yada ne mutsuz ediyor aslında çok şeye ihtiyacınız yok kendinizle baş başa kalmaya ihtiyacınız var.yada birilerinle mutlu etmeye ihtiyacınız vardır.
Mutluluk paylaştıkça çoğalır :
Buyrun bir kısa hikâye daha:

Genç kız el aynasında makyajını denetim etti "_gayet iyi ."dedi  guzelliginden emindi çevresindeki adamların pervane olmasından aslına bakarsanız biliyordu güzel bulunduğunu yaşamın tadını  çıkaran rahat yaşayan biriydi cep telefonu caldığında akşam dostlarıyla hangi eğlence yerine gideceğine karar vermeye  çalışıyordu telefondaki numaraya baktı arayan annesiydi.

- Alo...kızım,nasılsın ?

- iyiyim anne, ne oldu ?

- sana bir süprizim var.

- süpriz mi?

- evet.fazlaca eski bir dostum, dostum şehrimizi gelmiş...

- eee kimmiş ?

- kim olduğu süpriz.fakat onu senin almani isterim.

- benmi ?

-Evet senin is yerine yakın olan parkı biliyormuş  parka gitmesini ve seninle buluşmasını  söyledim senin de  parka gidip onu almani isterim.

- anne ben bu bu şekilde şeyleri sevmem kendin halletsen!?

- kızım 1-2 saatlik bir işim var ek olarak seni bebekliginde tanıyan  bir dostum seni görünce kesinlikle oldukça sevinecektir.

- aman peki peki ...iyi mi tanıyacagım ?

- evden çıkarken üstüne giydiklerini tanım ettim o Park'ta bazı oturaklar piknik masası şeklinde parkın beyaz perde tarafı girişindeki ilk piknik masasına otur.o ulaşınca bulacaktır .

- tamam anne, tamam...

- kızım senden hergün'mu bir şey isterim üniversiteye bitireli
Hélede işe gireli bir satmaca yatırmaya bile gondermedim.

- derhal darilma,tamam dedim ya.

- o iyi mi tamam demekse...herneyse hadi o vakit,izin Alda çık beklemeye alma. Bende işlerimii bitirip derhal geleceğim.

Genç kız izin alıp çıktı kısa bir yürüyüşten sonrasında parka vardı bu parkta daha ilkin asla oturmadigini fark etti dostlarıyla hep paralı, lüks eğlence yerlerine giderlerdi.

 ╰☆☆𝑷𝒐𝒍𝒍𝒚𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒈𝒊𝒃𝒊 𝒅𝒖𝒔𝒖𝒏𝒎𝒆𝒌 𝒗𝒆 𝒅𝒐𝒏𝒖𝒔𝒎𝒆𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin