a napok hihetetlen gyorsan teltek. a két fiatal – bár maguknak be nem ismerve – fülig beleszerettek a másikba. taehyung akarata nélkül is jeongguk karjait képzelte maga köré elalvás előtt, a fiatalabb pedig megállás nélkül készítette a portrékat és a szebbnél szebb szerelmesleveleket. nem vágyott semmi másra csak hogy magáénak, a kedvesének tudhassa az idősebbet. a mozi óta kétszer találkoztak. egyszer jeon nővére kávézójában, másodszor pedig egy egyszerű sétát ejtettek meg a városban.
a tó felszíne kristályszerűen tükrözte vissza a hold utánozhatatlan fényét. a csillagok gyönyörűen ragyogtak az égen, taehyung tekintetét mágnesként vonzva. jeongguk tekintete főleg az idősebben pihent, ha nem éppen a ladikkal járt evezőket húzta. a fekete fényű tavon rendkívül lassan haladtak, de őszintén egyikük sem bánta. a meghitt pillanatot a madarak, békák halk neszei szakítgatták félbe.
- jeongguk – ejtette ki finoman a fiatalabb nevét taehyung. válaszként egy egyszerű 'hm'-öt kapott, majd folytatta mondandóját. – mit jelent neked ez az egész? ezek a találkák?
- mindent – válaszolta a fiatalabb. – te jelented nekem a világot.
- fejezd be! – szólt rá nevetve taehyung miközben arcát takargatta.
- teljesen komoly vagyok – felelte a fiatalabb miközben finoman felhúzta szemöldökét. tae játékosan megforgatta a szemét majd felállt a csónakban.
- állj fel! – suttogta maga elé mire jeongguk értetlenül bámult rá. – állj már fel az istenit! – mondta kicsit temperamentumosabban miközben a másik tarkóját szorítva húzta fel magához. jeon egy büszke mosollyal az arcán állt fel miközben lassan végigsimított a másik oldalán. kezei még mindig taehyung derekán pihentek, mikor szembogaraik találkoztak. – csókolj már meg te marha! – kuncogott az idősebb, mire a fiatalabb őt közelebb húzva magához egy szerelmes csókot hintett a másik petrolátum ízű ajkaira. taehyung mancsa a másik göndör fürtjeiben úsztak izgalmában vékony ujjaira csavarva őket. másodpercek múlva könnyes szemekkel váltak el egymástól. – mit ettél legutóbb? – kérdezte huncut mosollyal az arcán taehyung miközben a másik mellkasára vezette egyik kacsóját mire jeon csak kérdőn nézett rá. – steak, esetleg valami paradi-
taehyung nem tudta folytatni pimaszkodását, mivel jeongguk megunva azt az ölébe kapta őt. egy kisebb sikolyt hallatott, mielőtt látta volna ahogy a fiatalabb lerúgja magáról a cipőjét.
- jeongguk mit akarsz hé mit csi-
ismét félbeszakította a fiatalabb, ám most azzal, hogy beugrott a jéghideg vízbe, karjaiban az idősebbel. mindkettőjük orra telement vízzel, ám pillanatokon belül a felszínen találták magukat miközben lábaikkal a vizet taposva lebegtek a vízben. jeongguk hátra hajtotta fejét és kisöpörte szeméből a haját, majd hangos nevetésbe kezdett.
- utállak jeon! – kiabálta taehyung nevetve.
- tudom, hogy nem – mormogta jeongguk miközben a fiatalabbhoz hajolt egy lágy csókért.
BINABASA MO ANG
no time to die ;; taekook
Fanfiction„..mert ott, akkor rájött milyen érzés a kereszt másik végén."