16.10.2020
Gözlerimdeki ve karnımdaki ağrı tarif edilemezdi. Beynim acıdan uyuşuyor, oldukça sesli nefesler dudaklarımın arasından firar ediyordu."İyi misiniz? Hanımefendi! Beni duyabiliyor musunuz? Ne duruyorsunuz? Yakalayın şu aracı!"
Evet, seni duyuyorum. Neden konuşamıyorum? Kulaklarım feci bir şekilde çınlıyor. Ardından karnıma tekrar saplanan inanılmaz derecedeki sancı bilincimi alıp gidiyor.
29.10.2020
"Bayan Kang, az daha dikişleriniz patlıyormuş. Dikkatli olun. Taburcu olma süreniz uzayabilir.""Olacağım hemşire Bae, uyarınız için teşekkür ederim."
Yine cevap vermemişti. Artık çok az konuşuyor olmasına alışmıştım. Her zaman suskun olması benim için sorun değildi. Sükuneti ayrı bir ezgi gibiydi, çok farklı bir şekilde oldukça hoştu.
Yine hastanenin bahçesinde uzaklara dalmışken gördüm bu sabah onu. Odamın camından seyredaldım zarafetini. Yürümeye başladığında karnımı bilinçsiz olarak pencereye yaslayıp açık camdan sarkmıştım. Ardından da parmak uçlarımda yükselebildiğim kadar yükseldim. Burada kaldığım süre zarfında elimden geldiğince çok görmek, anılarıma, gözlerime, zihnime, en çok kalbime kazımak istiyordum bu Kuğu Kız'ın her detayını.
Fakat bilinç dışı yaptığım bu hayranlık gösterilerim oldukça acı bir sonuç vermişti bana.
Zihnimi dört bir yandan kuşatırken düşünceler, hemşire Bae dikişleri son kez inceleyip kanayan yerleri temizlediğinden emin olmuştu. Ayağa kalktığı sırada dudaklarımı araladım.
"Hemşire Bae!"
Bana baktı. Bir şey demedi, demesini beklemiyordum da. Sadece benimkilerle buluştuğu an irislerimi delen bakışları ile "söyle" diyordu bana.
"Benimle konuşabilirsiniz."
"Neden ve hangi konuda Bayan Kang?"
"Kendiniz; bitkinliğiniz, dilinize, gülüşünüze vurulan zincirler hakkında Hemşire Bae."
Kafasını yana eğdi, ifadesi dümdüzdü. Pahalı bir portreyi andırıyordu o an.
"Ne dediğinizi anlamıyorum Bayan Kang."
"İçinizden konuşmak zor değil mi her seferinde? Delirmez mi insan öyle, bırakın yardım edeyim."
"Kusura bakmayın, ne demek istediğinizi anlamıyorum."
Önümde eğilip yavaş adımlarla odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snowflake | SeulRene
FanfictionKar tanelerini avcunun içine almaya çalışıyor, bunu yaparken gözlerine yıldızlar doluyordu. Sönük bakışları böyle görmek, ilk kez böyle masum görmek onu, beni heyecanlandırıyordu. Ardından hiç olmayacak şey oldu. Elindeki kar tanelerine bakarken içt...