0.5

1.2K 125 28
                                    


~

Gözleri bağlı yerde dizleri üzerine çökmüş olan bedene yaklaştım. Gözlerini çözüp baktığımda iğrenircesine baktı yüzüme.

"Nasıl yakalandın?"

"Her yere adam saldığın için yakalanmak çok zor olmadı."

"Yoon-hyun. Bitti artık. Canını almak istemiyorum. Git ve babamın sana sunduğu hayatı yaşa."

"Seni öldürüp tahta geçeceğim sevgili kardeşim."

"Artık bu çok zor."

"Neden? Benim sayemde evlendiğin kişi doğurdu mu? Benim siktiğim sürtük?" Burnuna kafamı geçirdiğimde hemen kendini toparladı.

"Yalan mı? Bu hayatta kime, neye sahip olduysam hep benden çalmadın mı? Bu hayatı hak eden ben olmama rağmen babam sana bıraktı. Benden çalmadın mı? O saçma iddiayı ortaya atıp baba olmamı benden çalmadın mı?"

"Bunları kendine yaşatan hep sendin."

"Altıma aldığım ve ilk defa uzun süreli sevip siktiğim kişiyi benden çalmadın mı?"

"Hayatımı çalmasaydın karşısına çıkacak kişi bendim. Ona ne zaman iyi davrandın? Ne zaman sana dokunmasına, seni görmesine izin verdin?"

"O bana aşıktı seni sersem!"

"Hayır değildim." İkimizin de başı sese döndüğünde Jimin yavaş ve temkinli adımlarla yaklaştı bize.

"Ben sana aşık değildim. Bana dokunduğunda acı çekiyordum. Aşık aşık dokunsaydın belki de çoktan kapılıp giderdim sana."

"Altımda 'daha hızlı, yavaş olma, daha derine, öldür beni' diyerek inlediğin zamanları çok çabuk unuttun sanırım?"

"Zevk vermekle aşık etmek arasında çok ince bir çizgi vardır. Yoongi şuan benden başkasına gitse çok iyi bir zevk verebilir. Ama asla aşık olamaz. Aynı şey benim içinde geçerli. Son sevişmemizde seviştiğim kişi gerçek Min Yoongiydi. Ne beni bağladı ne gözlerimi kapattı. Zifiri karanlıktı ama bana aşk ile dokundu. O kadar güzel dokunduki.." Yoon-hyun sinirle atıldığında bağlı olduğu sandalyeden kalkamamıştı.

"Her şeyimi çaldın! Benim koynuma gireni bile!"

"Asıl her şeyimi çalan sen değil miydin? 7 yaşındayken tahta kılıçlarla oynamamız gerekirken demir kılıçla yüzüme bu yarayı yapan sen değil miydin?"

"O bir kazaydı!"

"Hayır değildi. Beni bir tehdit olarak gördün. Annemin aklına uydun ve nasıl olsa çocuktuk diye en başından kral olma imkanımı elimden almaya çalıştın."

"Ya sen? Baba olma imkanımı elimden almadın mı?"

"Seni o pumadan kurtardım! Hayatını kurtardım! Sen kabul etmeseydin de o pumayı zaten avlayacaktım. Sen ne yaptın? Benim hayatımı çaldın. İkinci kez. Beni bir okyanusun ortasına bıraktın ve benim tahtıma çıktın. Benim insanlarıma zulüm ettin. Benim hayatımı yaşadın. Benim aşkımı çaldın!"

"Ben olmasaydım onunla tanışamazdın bile!"

"Aslında tanışırdım! Jimin, Kim krallığı tarafından seçilen özel cariyelerden biriydi. Min krallığına yollanmak için seçilen."

"Bu doğru. Ama Min kralı sürpriz bir ziyaretle krallığımıza geldiğinde beni hemen yollamak yerine onun önüne sundular." dedi Jimin.

"Artık kimseye daha fazla acı yaşatamazsın. Namjoon! Çıkar bunu meydana. Getir cellatlardan birini!"

İmparator | YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin