Yazarın anlatımından:
~
Meydan kalabalıklaşmaya başladığında Cellat, Min Yoon-hyun'un kollarından tutmuş ortaya oturtturmuştu. Kral kılıcıyla tahtında otururken Jimin sol tarafında, can dostu Namjoon sağ tarafındaydı.
Suçları cellat tarafından birer birer okunurken kalabalık ellerine geçen her şeyi ona fırlatmaya çalışıyorlardı. Derken cellatın gösterisi başladı. Adamın etrafında dönüp dolaşırken bir şarkı söylüyordu.
"Namjoon dikkatli olalım. Hoseok'a güvenmiyorum." dedi kral Min Yoongi.
Cellat Jung Hoseok yapması gereken zamana gelmiş ve tam kafasını kesmesi gereken zamanda kılıcını hızlıca savurup yere eğilmişti. Yerde ölü gibi yatan adama bakıp ayağa kalktı ve yavaşça ilerledi.
Kalabalıktan yükselen sesle Hoseok'a bakmayı kesti kral Min Yoongi.
İkiz kardeşi bileklerindeki iplerden kurtulmuş ve gözündeki bağı çözmüştü. Yavaşça kardeşine yaklaştığında yanına yaklaşan bir adamın belinden aldı, yeni yeni icat edilmeye başlayan tabancayı. Kardeşiyle karşı karşıya geldi. Doğrulttu silahını üzerine doğru.
"Hiç değişmeyeceksin değil mi?"
"Seni öldüreceğim. Mecburen beni tahta geçirmek zorunda kalacaklar çünkü soyumuzdan kimse kalmadı."
"Yanılıyorsun Yoon!" dedi Jimin. "Çok yanılıyorsun!"
"Ben ölürsem tahta eşim Kim Jimin geçer. Oğlumuz kral olacak yaşa gelene kadar."
"Hah! Oğluymuş! Senin bir kızın oldu. Bilmediğimi mi sanıyorsun?"
"Evet bir kızım olduğu doğru. Ama bir oğlumda oldu." diye bağırdı herkes duyacak şekilde.
"Madem öleceğim. Beraber dünyaya geldik sevgili ikizim. Beraberce de ölelim!" Silah sesi duyulduğu an bir kaç el farklı atış sesi duyuldu. Yoongi sağına baktığında can dostu olan Namjoon silahını kardeşine doğrultmuştu.
Min Yoon-hyun yavaşça yere çöktüğünde tehlikeli bir gülüş sundu.
"Artık hayatın cehennem ateşi gibi olacak. Yanımda seni götürmek yerine sevdiğini götürüyorum."
Kardeşinin sözleriyle hemen soluna döndü kral. Tahtın kolunu sımsıkı kavramış olan sevdiğine baktı. Dimdik bir şekilde duruyordu. Yavaşça beyaz elbisesine kaydı gözleri. Karın bölgesindeki kumaşın kırmızıya boyandığını gördü. Hızlıca ayağa kalktı ve kucakladı sevdiğini.
Hızla koştu hekim kadına.
"Artık dileğimi söyleyebilir miyim?" Korkuyla başını salladı kral. Hekim kadın muayene ederken, saçlarını okşadı usulca sevdiğinin.
"Majesteleri çok şanslıymışsınız. Karın boşluğunuza denk gelmiş. Kanamanızı neredeyse durdurduk. Kurşunu çıkarıp dikmemiz gerek." diyerek elinde bulunan bezi verdi krala.
"Söyle sevgilim. Ne diliyorsun benden?"
"Öp beni."
Kral tutkuyla öptü sevdiği adamı. Sonra yavaşça ayrıldı ondan. Elindeki bezi geçirdi ağzına. Saf alkolle yıkanan karnına baktı sonra.
Onlar hikayelerinin en zor bölümünü böyle atlattılar. Sonrasında sevgiyle büyüttüler çocuklarını. Hep mutlu oldular. Hep mutlu yaşadılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmparator | YoonMin
Fanfiction~ Sarışın kral, Siyah saçlı çocuğa aşık olmuştu. - sadece 6 bölümlük mini bir fic' Başlama tarihi: 22.05.2020 Bitiş tarihi: 29.08.2020