JISOO"Çok güzel bir iş çıkarmışsınız. Tebrik ederim."
Gülümseyerek Taehyung'un bana uzattığı çiçek buketini elime aldım. Gözlerim ortadaki kalp şekli oluşturmuş çiçeklerde takılı kaldı.
"Ben de bu ince davranışın için teşekkür ederim." dedim ve çiçekleri burnuma yaklaştırıp kokladım.
Chanyeol içeri girip Rosé'ye bir demet gül verip "Senden güzel değiller ama." deyip gülümsedi.
Rosé Chan'in yanağına bir öpücük kondurup "Teşekkür ederim." dedi. Kai elini Jennie'nin beline atmış bir şekilde içeri girdi.
"Kızlar şarkınıza bayıldım. Harika bir iş çıkarmışsınız. Hepinizi tebrik ederim."
Kısaca ona teşekkür ettik. Çocuklar çok güzel şeyler düşünmüşlerdi bizim için.
Hepsi sevgililerine hediye almıştı. Taehyung ile sevgili değildik ama kalpli çiçek buketi ne anlama gelirdi bilemiyordum.
Alttan Tae'ye baktım. Gülümseyerek bana bakıyordu. Ben de ona gülümsedim. "Jisoo, bahçede biraz konuşalım mı?"
Diğerlerine baktım. Çiftler kendi aralarında sohbet ediyorlardı. "Olur." dedim elimdeki buketi masaya bırakarak.
Birlikte dışarı çıktık. Bahçenin duvarları yüksek olduğu için dışarıdan görülme ihtimalimiz yoktu ama yine de dikkat etmek istiyordum.
Bahçedeki sandalyelerden birine oturduğumda Tae karşıma oturdu. "Sektörümüzün ne kadar acımasız olduğunu biliyorsun." dedi sıkıntıyla.
Onu başımla onayladım. "Ama bazen zorluklara göğüs germek için bir sebep arıyorsun."
Kalp hızım gittikçe artarken parıldayan gözlerine bakıyordum. "Sen benim sebebimsin."
Bana ilanı aşk mı ediyordu?
Derin bir nefes alıp dediği şeyi sindirmeye çalıştım.
"Sen benim zorluklara göğüs germe sebebimsin." Derin bir nefes verip gülümsedi. "Senin için her türlü zorluğa göğüs gererim."
Hafifçe gülümsedim. "Taehyung, ben..." Kafasını olumlu anlamda sallayıp heyecanla diyeceklerimi bekledi.
"Ben de sana karşı aynı şeyleri hissediyorum." Ağzımdan çıkan cümleyle utansam da onun gülümsemesi beni de gülümsetti.
Ayağa kalkıp bana yaklaştığında bende kalktım. Kollarını uzatıp bekledi. Gülümseyerek kollarının arasına girdim.
"Seni seviyorum." Kalp hızım o kadar artmıştı ki onun duyduğuna emindim. Utanarak kafamı göğsüne koydum.
"Seni seviyorum." diye mırıldandım. Gülme sesi kulaklarıma dolduğunda "Bir șey mi dedin? Duyamadım da." dedi.
Sesimi orantılı tutmaya çalışarak "Seni seviyorum, Taehyung." dedim.
Dudakları saçlarıma değdi ve küçük bir buse kondurdu. "Bunu bana hep söyle olur mu?"
Mızmızlanarak "Sen de hep söylersen söylerim." dedim. Gülerek kafasını eğdi ve gözlerini gözlerimle buluşturdu. "Hep söylerim."
Zaten hızlı atan kalbim artık deli gibi atıyordu. "Sen?" Derin bir nefes alıp "Hm?" diye sordum.
Gülüp belimdeki ellerini daha da sıkılaştırdı. "Sen de hep söyleyeceksin değil mi?"
Kendime kızarak "Elbette." dedim. Resmen heyecandan konuştuğumuz konuyu unutmuştum.
"Şey, sanırım dışarıda durmasak daha iyi olur." Tae belimdeki ellerini çekip biraz geriledi.
Önüme dönüp kapıya doğru yürümeye başladım. Bacaklarımın titrediğini hissedebiliyordum ama önemsemedim.
İçeri girdiğimizde herkes bize döndü. Yanaklarım yanarak bana kızardıklarını belirtirken hafifçe gülümsedim.
Kızlar anlamış olacaklarki bana gülümseyerek karşılık verdiler. Kai kaşlarını çatmış Tae ve bana bakıyordu.
Sonra Jennie'ye dönüp kulağına bir şeyler söyledi. Kai gülerek bize döndü. "Aslında Jisoo'yu farklı biri için düşünmüştüm. Bu yüzden üzüldüm ama Tae'nin artık bir sevgilisi olduğunu bildiğim için de çok mutluyum." dedi.
Taehyung gözlerini devirerek "Hayranların shiplerini niye bu kadar takıyorsun?" diye sordu. "Sevgilini elinden almayacağım, korkma."
Kai gülerek "İstesen de alamazsın." dedi ve bizi tebrik etti. Kai'den sonra herkes bizi tek tek tebrik etti ve biz de onlara teşekkür ettik.
Tae bana bakıp gülümsediğinde bende gülümsedim. "Kai!" dedi Tae gözlerimin içine bakarak. "Jisoo'dan başkasını zaten istemem."
Vsoo shipiyle geldiiim.
Sanırım en sevdiğim shiplerden biri olabilir.
Lütfen Kai'yi, Tae'yi kıskandığı için linçlemeyin. Bu sadece benim bu bölümde bulundurmak istediğim bir şey.
Vote ve yorum tatlış rüzgarlarım.
Seviliyorsunuz.
🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Değer ~jenkai~ (tamamlandı)
FanfictionBlackpink'ten Kim Jennie ve Exo'dan Kim Jong-in (Kai) çalıştıkları şirketlerden gizli bir aşk yaşamaya başlarlar ama bu aşk kısa sürede fark edilir ve şirketler yüzünden iki idol birbirinden ayrılmak zorunda kalır. Uzun bir süre birbirlerinden ayrı...